Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

2 timer siden, PiratKine skrev:

Hvordan så reaksjonen på bhen ut? Jeg har fått bitte små kvise/nuppe lignende ting på brystet mellom puppene. Men det er ikke mange og de er veldig små. Ikke noe rødt utslett eller noe slikt. Men det er kanskje bare fordi huden puster dårlig under bhen det jeg har? 

Det var rødt og hissig, litt sånn flammete rødhet og det ble faktisk noen små (veldig små) blemmer av det noen plasser.

Jeg har hatt nikkelallergi i alle år, så det var ingen uventet reaksjon. Jeg bruker f.eks. ikke ørepynt pga det.

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, PiratKine skrev:

Hvordan så reaksjonen på bhen ut? Jeg har fått bitte små kvise/nuppe lignende ting på brystet mellom puppene. Men det er ikke mange og de er veldig små. Ikke noe rødt utslett eller noe slikt. Men det er kanskje bare fordi huden puster dårlig under bhen det jeg har? 

 Jeg har også noen sånne ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, koko123 skrev:

Kan jeg spørre hvilke støtte bh-er de anbefalte? Var det triumph eller fila sin? 😜

Fila og Mirabella 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! 

Er det noen av dere som har erfaring med Jørgen Utvoll fra Fornebuklinikken? 
Jeg tenker å bestille time til konsultasjon. Jeg har egentlig litt lyst på Barstad, da jeg tror han kunne passet bra for meg, men det er så lenge til han har ledig time :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Bloodflowers skrev:

Hei jenter! 

Er det noen av dere som har erfaring med Jørgen Utvoll fra Fornebuklinikken? 
Jeg tenker å bestille time til konsultasjon. Jeg har egentlig litt lyst på Barstad, da jeg tror han kunne passet bra for meg, men det er så lenge til han har ledig time :roll:

Hei!

Er ganske sikker på at @Nelli hvertfall opererte hos han:) Jeg har operert på fornebu også, men hos Schistad. Veldig fornøyd med klinikken!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, PiratKine skrev:

Hei!

Er ganske sikker på at @Nelli hvertfall opererte hos han:) Jeg har operert på fornebu også, men hos Schistad. Veldig fornøyd med klinikken!

Har lest masse her på forumet, men ikke så mange av de nye innleggene her. Det virker som at de fleste er fornøyd med klinikken :)  

Jeg leste på nettsidene deres at Barstad har erfaring fra thoraxkirurgi, noe som er veldig interessant for meg. Samtidig ble jeg plutselig så gira at jeg vil dra med en gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Bloodflowers skrev:

Har lest masse her på forumet, men ikke så mange av de nye innleggene her. Det virker som at de fleste er fornøyd med klinikken :)  

Jeg leste på nettsidene deres at Barstad har erfaring fra thoraxkirurgi, noe som er veldig interessant for meg. Samtidig ble jeg plutselig så gira at jeg vil dra med en gang :fnise:

Ja ser den! Virker som folk er veldig fornøyd med Jørgen, men om du virkelig liker Barstad ville jeg ventet. Er tross alt en operasjon som skal endre utseendet, og jeg ville vært veldig nøye på hvem jeg hadde valgt. Jeg ventet selv på Schistad selvom han også har en del ventetid, fordi jeg hadde hørt så mye bra om han. Er verdt ventetiden om du spør meg😄

Men når det er sagt er ikke nødvendigvis Jørgen ett dårligere alternativ, men jeg personlig har hørt mest om Schistad og Barstad, og ikke hittil lest om noen som er misfornøyd med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Bloodflowers skrev:

Hei jenter! 

Er det noen av dere som har erfaring med Jørgen Utvoll fra Fornebuklinikken? 
Jeg tenker å bestille time til konsultasjon. Jeg har egentlig litt lyst på Barstad, da jeg tror han kunne passet bra for meg, men det er så lenge til han har ledig time :roll:

Hei, han opererte meg i uka som var ;)

Jeg har ikke noe negativt å si om han, er super fornøyd med resultatet! 

Jeg hadde tomme lommer som måtte fylles, og jeg ante på forhånd ikke helt hva jeg kom til å måtte legge inn. Jeg stolte på at han forstod hva jeg ville ha, og det gjorde han :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, 123pringles skrev:

Hvor mange dager tok det før dere lå flatt?

Jeg er på dag 5 nå, og ligger på 2 hotellputer ennå, tror jeg kommer til å fortsette med det en stund til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, PiratKine skrev:

Ja ser den! Virker som folk er veldig fornøyd med Jørgen, men om du virkelig liker Barstad ville jeg ventet. Er tross alt en operasjon som skal endre utseendet, og jeg ville vært veldig nøye på hvem jeg hadde valgt. Jeg ventet selv på Schistad selvom han også har en del ventetid, fordi jeg hadde hørt så mye bra om han. Er verdt ventetiden om du spør meg😄

Men når det er sagt er ikke nødvendigvis Jørgen ett dårligere alternativ, men jeg personlig har hørt mest om Schistad og Barstad, og ikke hittil lest om noen som er misfornøyd med dem.

Ja, helt enig med deg. Det er jo ikke sikkert at Jørgen ville gjort en dårligere jobb, men jeg  lurer på om kanskje Barstad er riktig valg i forhold til den spisskompetansen han har på enkelte områder 😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nelli skrev:

Hei, han opererte meg i uka som var ;)

Jeg har ikke noe negativt å si om han, er super fornøyd med resultatet! 

Jeg hadde tomme lommer som måtte fylles, og jeg ante på forhånd ikke helt hva jeg kom til å måtte legge inn. Jeg stolte på at han forstod hva jeg ville ha, og det gjorde han :)

 

Så bra at du er fornøyd! Og gratulerer med overstått :) jeg har en følelse av at alle som jobber der er utrolig flinke 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, 123pringles skrev:

Hvor mange dager tok det før dere lå flatt?

Jeg lå ganske flatt i natt. Hadde to puter bak nakken og øverst på skulderbladene bare. Jeg er 9 dager post op:) Men jeg hadde nok ikke gjort det om jeg ikke hadde hatt en samboer som kan dytte meg opp på morgenen. Klarer fortsatt ikke det selv helt smertefritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, PiratKine skrev:

Jeg lå ganske flatt i natt. Hadde to puter bak nakken og øverst på skulderbladene bare. Jeg er 9 dager post op:) Men jeg hadde nok ikke gjort det om jeg ikke hadde hatt en samboer som kan dytte meg opp på morgenen. Klarer fortsatt ikke det selv helt smertefritt.

Jeg har faktisk klart det selv siden dag 3, men er ikke sikker på om det hadde gått hadde jeg ligget flatt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nelli skrev:

Jeg har faktisk klart det selv siden dag 3, men er ikke sikker på om det hadde gått hadde jeg ligget flatt :fnise:

Jeg klarer det jeg også som sagt, bare ikke smertefritt. Det brenner veldig i venstre muskel når jeg går fra liggende til sittende, men å ligge helt flatt og kommet meg opp tørr jeg ikke prøve alene enda🙈 Redd for å  anstrenge muskelen for mye. Har du noe brennende intens smerte når du prøver å reise deg opp?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt var første natt jeg kun brukte min vanlige tempurpute. Inntil nå har hatt behov for å ligge høyere med overkroppen, tempur bygger jo lite i høyden. 

Endret av VinterRose
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, PiratKine skrev:

Jeg klarer det jeg også som sagt, bare ikke smertefritt. Det brenner veldig i venstre muskel når jeg går fra liggende til sittende, men å ligge helt flatt og kommet meg opp tørr jeg ikke prøve alene enda🙈 Redd for å  anstrenge muskelen for mye. Har du noe brennende intens smerte når du prøver å reise deg opp?

Kjenner mer sånn stølhet eller hva jeg skal kalle det..Sånn brennende følelse har jeg titt og ofte i den høyre. Venstre merker jeg ingenting til. 

Det værste nå er at jeg ikke klarer å sette håret i hestehale :fnise: Mannen prøver iherdig, men blir så dårlig :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir dere mer ømme og stive om ettermiddagen og kvelden? Synes jeg blir det, lurer på om jeg er for aktiv om dagen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, VinterRose skrev:

Blir dere mer ømme og stive om ettermiddagen og kvelden? Synes jeg blir det, lurer på om jeg er for aktiv om dagen.. 

Ja, mine er mer ømme på kvelden🤔 Den «brenne/stikke» følelsen er også verst da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det altså 5 dager siden jeg opererte, jeg føler meg:

*Oppblåst!!!!!!

*Har frankensteinpupper som sitter høyt

*Smertene er mest om morgenen, morningboob som jeg har skjønt at det kalles :fnise:. Mest brennende følelse i høyre, litt sånn på  og av. 

* Blir fort trøtt/sliten

 

Alt i alt, VELDIG overkommelig dette her altså!

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...