Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Meldte meg nettopp inn i forumet, men har fulgt denne tråden  i lang tid. 

På mandag hadde jeg operasjon og formen min blir gradvis bedre, men jeg legger merke til at magen min er HOVEN!? Jeg er litt oppblåst også, men det er tydelig at øvre del av magen har hovnet opp - fler som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, LeneXCII skrev:

@123pringles Det er lett å få tendenser til litt forstoppelse av narkosen samt smertestillende, samt trolig for lite væskeinntak. Ikke unormalt! 

Okei, takk for svar. En blir jo nervøs for alt etter en slik operasjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, 123pringles skrev:

Okei, takk for svar. En blir jo nervøs for alt etter en slik operasjon..

Ja, det er lett å bli engstelig, men vær uansett ikke redd for å kontakte legen hvis du er urolig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge brukte dere sports-bhen fra klinikken? 6 uker eller byttet dere til egen støtte bh etter hvert? 

En uke siden i morgen, begynner å bli lei av den store bhen fra klinikken allerede :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, 123pringles skrev:

Hei jenter!

Meldte meg nettopp inn i forumet, men har fulgt denne tråden  i lang tid. 

På mandag hadde jeg operasjon og formen min blir gradvis bedre, men jeg legger merke til at magen min er HOVEN!? Jeg er litt oppblåst også, men det er tydelig at øvre del av magen har hovnet opp - fler som har opplevd dette?

Kjøp deg Duphalac 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 10 nå og alt vel etter forholdene. Siden fravær av trening begynner å bli svært vanskelig å forholde seg til, er det vel et godt tegn at kroppen normaliserer seg og kreftene vender tilbake :) . Fortsatt ømt og stivt men det går helt fint å bevege seg rundt og lage mat etc og forsiktig stell i huset. Skal begynne på jobb til onsdag, håper det blir greit. 

Mer uvant enn jeg hadde sett for meg å plutselig ha pupper! Har jo ønsket meg det så lenge at jeg egentlig trodde det ville føles naturlig, meng det er jammen ikke helt tilfelle nei. Trenger nok tid tid å venne seg til sine nye attributter ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg sikkert overtenker nå, men klarer ikke helt å la det ligge.. Så trenger litt beroligende ord (gjerne også fra noen med litt erfaring innen dette). Jeg er litt bekymret for at implantene skal «feste» seg for høyt. Mine er fortsatt ganske høyt oppe, noe som jeg vet er normalt etter 1 uke.. men det gjør ar nipplene peker litt nedover og er litt for langt «nede». Vil gjerne de skal bevege seg litt oppover mens implantet dropper. Vet det er sjeldent det skjer at de fester seg for høyt, men har hørt at det har skjedd med andre. Når burde jeg begynne å bekymre meg for dette? Eller bedre sagt: Hvor lang tid tar det sånn ca før implantene ligger i «posisjonen» de kommer til å bli liggende i (i forhold til nipler osv)?:)

(Sorry på forhånd at dette var litt knotete forklart, men er ikke så flink til ordlegge meg/forklare).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@PiratKine Vet ikke hvor lang til det kan ta, men jeg at 1uke er altfor kort tid til å se det endelige resultatet. Skjønner selvsagt bekymringen, men tror du bare må stålsette deg å vente litt lenger. Er du for usikker kan du jo alltids snakke med de der du opererte. 

Husker når jeg opererte så synes jeg brystene så direkte rare ut i begynnelsen, først etter 5-6 uker begynte de sakte om sikkert å falle på plass slik naturlige bryst gjør. Så ble jeg jo kjempefornøyd til slutt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, LeneXCII skrev:

@PiratKine Vet ikke hvor lang til det kan ta, men jeg at 1uke er altfor kort tid til å se det endelige resultatet. Skjønner selvsagt bekymringen, men tror du bare må stålsette deg å vente litt lenger. Er du for usikker kan du jo alltids snakke med de der du opererte. 

Husker når jeg opererte så synes jeg brystene så direkte rare ut i begynnelsen, først etter 5-6 uker begynte de sakte om sikkert å falle på plass slik naturlige bryst gjør. Så ble jeg jo kjempefornøyd til slutt! 

Ja, jeg er klar over at 1 uke er altfor llte før jeg ser noe «resultat», men var litt usikker på hvor lenge jeg må vente før jeg kan være trygg på at de faktisk er på vei ned og ikke har «festet» seg.. men jeg regner med det er noe man bare ikke finner ut av før det har gått en stund.. får bare smøre meg med tålmodighet da🙈 Selvom jeg har fryktelig lite av det. Men godt å høre det tok 5-6 uker for deg da, da vet jeg liksom at det ikke er noe bekymringsmoment enda, hehe:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, koko123 skrev:

Hvor lenge brukte dere sports-bhen fra klinikken? 6 uker eller byttet dere til egen støtte bh etter hvert? 

En uke siden i morgen, begynner å bli lei av den store bhen fra klinikken allerede :P 

Lurer også litt på dette. Skader det å bruke en god støttebh man eier selv i 1 dag eller 2 bare for å puste bedre? Den støttebhen fra klinikken er fryktelig stram på meg. Hadde vært deilig å brukt en annen litt:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, PiratKine skrev:

Lurer også litt på dette. Skader det å bruke en god støttebh man eier selv i 1 dag eller 2 bare for å puste bedre? Den støttebhen fra klinikken er fryktelig stram på meg. Hadde vært deilig å brukt en annen litt:fnise:

Da skal du være glad du slipper brystbånd i tillegg:fnise:, det er såå press med både bh og brystbånd :roll: Og så gnager liksom brystbåndet under armen til tider....

Endret av Nelli
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endelig sett sikkelig på puppene mine nå, og er såå fornøyd. Jeg har så fyldige pupper, og ikke minst "underpupp" jippi :yvonne:Høyre sitter litt høyere opp en venstre, men ikke sånn fryktelig mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet jeg gnåler ivei om justbreastimplants.com, men den siden hjalp meg vanvittig etter operasjonen. ser at veldig mange av bekymringene dere har er akkurat de samme som jeg hadde (altså helt normale) som er tatt opp på den siden flere ganger!  Siden er virkelig super om man er usikker på noe :yvonne: Anbefaler alle som ikke har operert enda å melde seg inn i gruppen for operasjonsmåneden sin, veldig greit å lese om og snakke med folk som går igjennom akkurat det samme som en selv på samme tid.

https://www.justbreastimplants.com/forum/general-breast-augmentation-discussion/85671-boobies-noobies/ (obs - icepacks etter operasjon anbefales ofte ikke i Norge)

https://www.justbreastimplants.com/forum/breast-augmentation-surgery-post-op-recovery-forum/45052-stages-healing-after-breast-augmentation-video/

Ang nipler som peker litt nedover: (drop&fluff tar ca 3 månder, @PiratKine)

840d1291769899-drop-fluff-explained-pictures-untitled.jpg

 

Det er nok ingen her inne som tør/vil råde dere til å ta fri fra operasjonsbhen. Ved å ikke bruke den i tiden oppført i kontrakten risikerer man at garantien ryker dersom noe skulle skje. Selvfølgelig liten sjangse, men.... Kan si at jeg bodde i min i de 4 ukene jeg skulle, med nedpressbånd på hele tiden. Det blir bedre med tiden, hold ut! 

Endret av Superblomst
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Nelli skrev:

Da skal du være glad du slipper brystbånd i tillegg:fnise:, det er såå press med både bh og brystbånd :roll: Og så gnager liksom brystbåndet under armen til tider....

 

10 timer siden, PiratKine skrev:

Lurer også litt på dette. Skader det å bruke en god støttebh man eier selv i 1 dag eller 2 bare for å puste bedre? Den støttebhen fra klinikken er fryktelig stram på meg. Hadde vært deilig å brukt en annen litt:fnise:

Jeg var på konsultasjon på 2 klinikker. De anbefalte hver sin type post-op.bh. Jeg kjøpte begge de bh-ene som jeg vekslet på etter operasjonen 😊

Brystbånd hadde jeg også i 3 uker

Endret av Jaktenka
.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, PiratKine skrev:

Lurer også litt på dette. Skader det å bruke en god støttebh man eier selv i 1 dag eller 2 bare for å puste bedre? Den støttebhen fra klinikken er fryktelig stram på meg. Hadde vært deilig å brukt en annen litt:fnise:

Jeg droppet bh-en fra klinikken ganske raskt, fordi jeg (huden min) reagerte allergisk på metallhektene i fronten på den. De hadde i tillegg satt på meg en bh med 75 i omkrets, og det var aaaltfor lite og trangt. Klarte ikke trekke pusten skikkelig i den.

Kjøpte meg et par sports-bh-er fra dagligvarebutikken (Pierre Robert) og bruke de isteden. Kjekt å ha to, så man kan bytte på når den ene er skitten eller til vask. De var absolutt stramme nok!

Brukte de to i de foreskrevne 6 ukene. Gudameg, så herlig det var å kunne droppe sports-bh-ene til slutt og gå over til vanlige, behagelige bh-er som ikke satt som en årepresse rundt brystkassen! :)

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Million skrev:

Jeg droppet bh-en fra klinikken ganske raskt, fordi jeg (huden min) reagerte allergisk på metallhektene i fronten på den. De hadde i tillegg satt på meg en bh med 75 i omkrets, og det var aaaltfor lite og trangt. Klarte ikke trekke pusten skikkelig i den.

Kjøpte meg et par sports-bh-er fra dagligvarebutikken (Pierre Robert) og bruke de isteden. Kjekt å ha to, så man kan bytte på når den ene er skitten eller til vask. De var absolutt stramme nok!

Brukte de to i de foreskrevne 6 ukene. Gudameg, så herlig det var å kunne droppe sports-bh-ene til slutt og gå over til vanlige, behagelige bh-er som ikke satt som en årepresse rundt brystkassen! :)

Hvordan så reaksjonen på bhen ut? Jeg har fått bitte små kvise/nuppe lignende ting på brystet mellom puppene. Men det er ikke mange og de er veldig små. Ikke noe rødt utslett eller noe slikt. Men det er kanskje bare fordi huden puster dårlig under bhen det jeg har? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PiratKine skrev:

Hvordan så reaksjonen på bhen ut? Jeg har fått bitte små kvise/nuppe lignende ting på brystet mellom puppene. Men det er ikke mange og de er veldig små. Ikke noe rødt utslett eller noe slikt. Men det er kanskje bare fordi huden puster dårlig under bhen det jeg har? 

Jeg fikk også slik kviser, men de har forsvunnet nå. Sikkert bare en reaksjon på at huden er i strekk, klamt osv. 

Ble bedre når jeg kunne gå over til spilefri bh og det ble større mellomrom :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jaktenka skrev:

 

Jeg var på konsultasjon på 2 klinikker. De anbefalte hver sin type post-op.bh. Jeg kjøpte begge de bh-ene som jeg vekslet på etter operasjonen 😊

Brystbånd hadde jeg også i 3 uker

Kan jeg spørre hvilke støtte bh-er de anbefalte? Var det triumph eller fila sin? 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...