Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Tamarari skrev:

 

Takk for svar! Jeg syns fortsatt at det er ubehagelig og kjenne at implantatene når jeg bruker brystmuskelene. Men, ikke så ille som i begynnelsen. Så man venner seg til det óg 😅 Skal hive meg rundt og begynne og trener ordentlig jeg også. Er jo tross alt 9 uker siden nå 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte bare prøve å måle meg nå, blir sikkert ikke helt riktig siden de er hovne, men prøvde en sånn bh-kalkulator....endte opp på 75 E ha ha ha måtte le litt :fnise::laugh: jeg har boobs!!!

Endret av Nelli
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Nelli said:

Måtte bare prøve å måle meg nå, blir sikkert ikke helt riktig siden de er hovne, men prøvde en sånn bh-kalkulator....endte opp på 75 E ha ha ha måtte le litt :fnise::laugh: jeg har boobs!!!

:hakeslepp: OMG! Tatas har du definitivt :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/16/2018 at 7:38 PM, Jaktenka said:

Hvor lenge etter op. teiper dere andre? Tenker da spesielt på dere som også har hatt løft i tillegg til protese 😆

Har jo ikke tatt brystløft, men tenker tape frem til jeg er fornøyd med hvordan arret ser ut :) Stod vel på fornebuklinikken sine sider at man skulle tape de første 2-3 månedene, men hos Bugge var det anbefalt i 4-6 måneder. Ser ikke for meg at det blir noe tapeslutt med det første, til tross for at jeg opererte for 3,5 mnd siden! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Superblomst skrev:

Har jo ikke tatt brystløft, men tenker tape frem til jeg er fornøyd med hvordan arret ser ut :) Stod vel på fornebuklinikken sine sider at man skulle tape de første 2-3 månedene, men hos Bugge var det anbefalt i 4-6 måneder. Ser ikke for meg at det blir noe tapeslutt med det første, til tross for at jeg opererte for 3,5 mnd siden! 

Jeg opererte 16/1 og teiper også fortsatt, men ser litt frem til å slutte med disse greiene 🤓 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Jaktenka said:

Jeg opererte 16/1 og teiper også fortsatt, men ser litt frem til å slutte med disse greiene 🤓 

Hvordan ser arrene dine ut nå? Ca samtidig som jeg prøvde de dyre arrbandasjene begynte lilla/rødfargen i arrene å roe seg. Kan være en tilfeldighet, men fikk jo strålende inntrykk av det produktet i alle fall! Men er jo langt fra usynlig og fremdeles lilla :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til arrene blir hvite! Mine er også lilla. Har lest flere steder at det tar fra 9-12 måneder før de blir lyse 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Superblomst skrev:

Hvordan ser arrene dine ut nå? Ca samtidig som jeg prøvde de dyre arrbandasjene begynte lilla/rødfargen i arrene å roe seg. Kan være en tilfeldighet, men fikk jo strålende inntrykk av det produktet i alle fall! Men er jo langt fra usynlig og fremdeles lilla :/ 

Slik på den puppen som ennå ikke har droppet helt.

 

Endret av Jaktenka
.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Jaktenka said:

Slik på den puppen som ennå ikke har droppet helt.

 

Har de jevna seg ut bra eller har du en treig pupp? Mitt arr på undersiden ligger heller ikke helt i folden, har lest litt og det er visst ganske vanlig at det er plassert over. For min del trenger ikke puppene droppe noe mer nå, liker å ha litt kløft, haha! Lurer på om du kanskje har litt bredere arr enn meg, men når jeg prøver ta bilde ser det jo forskjellig ut hver gang ettersom hva slags lys det er, så vanskelig å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Misliker allerede det brystbåndet (heter det det tro?!), gah 4 uker med alt sammen :PMen, er vel verdt det tilslutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nelli skrev:

Hvordan går det med deg @PiratKine?

 

Jeg syns det er helt merkelig å sitte her med pupper :fnise: Skal dusje på fredag, og både gleder og gruer meg! 

Med meg går det ganske bra faktisk! Får sånn skytende smerte innimellom, men ellers føler jeg meg ganske fin egentlig!😄 Ja, er ganske merkelig! Tar nok litt tid å venne seg til det:fnise: Hvordan går det med deg? Dusjing er ikke noe å grue seg til!

1 minutt siden, Nelli skrev:

Misliker allerede det brystbåndet (heter det det tro?!), gah 4 uker med alt sammen :PMen, er vel verdt det tilslutt ;)

Jøss! Du fikk brystbånd ja? Litt glad jeg slapp:fnise: Er nok verdt det ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, PiratKine skrev:

Med meg går det ganske bra faktisk! Får sånn skytende smerte innimellom, men ellers føler jeg meg ganske fin egentlig!😄 Ja, er ganske merkelig! Tar nok litt tid å venne seg til det:fnise: Hvordan går det med deg? Dusjing er ikke noe å grue seg til!

Jøss! Du fikk brystbånd ja? Litt glad jeg slapp:fnise: Er nok verdt det ja!

Så bra! Merker allerde bedring i dag :) Så bra du ikke har mer smerter :) Heldiggris som slapp brystbånd altså, jeg fikk sikkert fordi mine var så slappe fra før etter amming :fnise: Blir liksom enda mer press på puppene med det båndet, blæh! Men stoler på kirurgen sin avgjørelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, Superblomst skrev:

Har de jevna seg ut bra eller har du en treig pupp? Mitt arr på undersiden ligger heller ikke helt i folden, har lest litt og det er visst ganske vanlig at det er plassert over. For min del trenger ikke puppene droppe noe mer nå, liker å ha litt kløft, haha! Lurer på om du kanskje har litt bredere arr enn meg, men når jeg prøver ta bilde ser det jo forskjellig ut hver gang ettersom hva slags lys det er, så vanskelig å si. 

Her er den andre siden.

 

Ja usikker.på hvordan det ender opp.. for det er en tynn strek, men usikker på om fargen på huden forsvinner 😝

 

Endret av Jaktenka
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...