Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Nelli skrev:

mest at jeg føler litt rar, rød i kinna og så er det jo så klart litt vondt ;)

Kanskje du skal vente og se da? Det beste er jo å ikke putte kroppen full av smertestillende:) samtidig sier forskning at mindre vondt i tiden rett etter operasjon kan minske komplikasjoner i ettertid. Så ligger du og har vondt selv når du ligger heelt i ro hadde jeg tatt en. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, PiratKine skrev:

Mitt venstre bryst har en ekstremt vond «skytende» etterfulgt av en brennende smerte innimellom. Ikke hele tiden, men når jeg går fra liggende til sittende stilling. Syntes bare det er rart det er venstre siden det ikke er min dominante? Flere som opplevde dette?🤔

Ingen som kan svare på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Tamarari skrev:

Det er noen som lurer på trening inn i mellom, og husker at jeg lurte på det samme selv siden jeg er aktiv og var veldig spent på når jeg kunne trene igjen. I ule 4 rei jeg, i uke 6 kunne jeg gjøre benøvelser uten problem, yoga og rask gange på tredemølle. I uke 7 trente jeg styrke i hele kroppen, var bare forsiktig med armer og bryst da det kjentes rart. I uke 8 jogget jeg, løp bakkeløp og hadde trappetrening igjen uten ubehag. I går (snart uke 9) tok jeg i tillegg pull ups og push ups uten ubehag. Nå føler jeg treningen er den samme igjen, selv om de to siste øvelsene «flytter» litt på implantere på en måte. Men ikke vondt, bare ny følelse. Deilig å være tilbake på den fronten 😁

Hehe, jeg venta med å gjenoppta treningen til 11 uker etter op. Livredd for å "ødelegge" noe 😆

Og ennå nå i uke 14 er jeg kun på veldig enkle øvelser hvor jeg øver på riktig "bevegelsesbane"😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4/13/2018 den 21.56, LeneXCII skrev:

@PiratKine @VinterRose

Gratulerer med gjennomført til dere begge, håper dere får en fin rekonvalesenstid! 

@VinterRose

Hva synes du om størrelsen? Du fikk 520cc ikke sant? 

Takker! Jo, det ble det, synes det virker veldig lovende. Fortsatt hovene men presset og stramheten begynner å løsne. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, VinterRose skrev:

Takker! Jo, det ble det, synes det virker veldig lovende. Fortsatt hovene men presset og stramheten begynner å løsne. :) 

Vil du dele bilde? 😊 Har du HP eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, PiratKine skrev:

Ingen som kan svare på dette?

Helt normalt. Vil nok ikke være siste gang du opplever det heller 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jaktenka skrev:

Helt normalt. Vil nok ikke være siste gang du opplever det heller 😅

Takk! Jeg regnet med det var normalt.. stusset bare litt på hvorfor venstre side🤔 menmen det får jeg nok ikke vite svaret på. Veldig merkelig følelse i brystene nå, som om det er to «kuler» inni der. Altså føles ikke som implanter, men to små klinkekuler? Veldig rar følelse. Altså uten at jeg tar på altså! Føles fysisk selvfølgelig ikke sånn, men sånn når jeg bare slapper av så føles det slik inni kroppen, om det gir mening:fnise: Kommer nok til å oppleve mye rart gjennom denne legingen ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, PiratKine skrev:

Takk! Jeg regnet med det var normalt.. stusset bare litt på hvorfor venstre side🤔 menmen det får jeg nok ikke vite svaret på. Veldig merkelig følelse i brystene nå, som om det er to «kuler» inni der. Altså føles ikke som implanter, men to små klinkekuler? Veldig rar følelse. Altså uten at jeg tar på altså! Føles fysisk selvfølgelig ikke sånn, men sånn når jeg bare slapper av så føles det slik inni kroppen, om det gir mening:fnise: Kommer nok til å oppleve mye rart gjennom denne legingen ja.

Hehe, det er nok følelsen av fremmedlegeme du kjenner på 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jaktenka skrev:

Hehe, det er nok følelsen av fremmedlegeme du kjenner på 😊

Jepp😊 Hvor lang tid tok det for deg før det føltes ut som de var dine egne?

Endret av PiratKine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jaktenka skrev:

Hehe, jeg venta med å gjenoppta treningen til 11 uker etter op. Livredd for å "ødelegge" noe 😆

Og ennå nå i uke 14 er jeg kun på veldig enkle øvelser hvor jeg øver på riktig "bevegelsesbane"😆

Så flink du er! Jeg har vært skikkelig utålmodig! Men har lytta til kroppen og bare gjort det som kjentes OK ut :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, PiratKine skrev:

Takk! Jeg regnet med det var normalt.. stusset bare litt på hvorfor venstre side🤔 menmen det får jeg nok ikke vite svaret på. Veldig merkelig følelse i brystene nå, som om det er to «kuler» inni der. Altså føles ikke som implanter, men to små klinkekuler? Veldig rar følelse. Altså uten at jeg tar på altså! Føles fysisk selvfølgelig ikke sånn, men sånn når jeg bare slapper av så føles det slik inni kroppen, om det gir mening:fnise: Kommer nok til å oppleve mye rart gjennom denne legingen ja.

Jeg kjenner igjen følelsen. Huska jeg beskrev det som om jeg hadde to sprettballer som trykte mot brystet fra innsiden på en måte 😅 huska følelsen ble forsterka dersom jeg var i aktivitet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Tamarari skrev:

Jeg kjenner igjen følelsen. Huska jeg beskrev det som om jeg hadde to sprettballer som trykte mot brystet fra innsiden på en måte 😅 huska følelsen ble forsterka dersom jeg var i aktivitet 

Ja! Sprettballer var kanskje litt bedre sagt. Haha, du forklarte det mye bedre enn meg her, men ja er akkurat slik det føles. Når forsvant det for deg sånn ca?:fnise:

Endret av PiratKine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, PiratKine skrev:

Jepp😊 Hvor lang tid tok det for deg før det føltes ut som de var dine egne?

Hmm.. det husker jeg faktisk ikke😝 når.man kom tilbake til hverdagen så fyker ukene avgårde. Så jammen ikke sikker 🤓 Nå har jo jeg hatt løft i tillegg,  så et ganske større inngrep 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Tamarari skrev:

Så flink du er! Jeg har vært skikkelig utålmodig! Men har lytta til kroppen og bare gjort det som kjentes OK ut :) 

Livredd for å fucke opp brystløftet 😆

Endret av Jaktenka
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

35 minutter siden, PiratKine skrev:

Ja! Sprettballer var kanskje litt bedre sagt. Haha, du forklarte det mye bedre enn meg her, men ja er akkurat slik det føles. Når forsvant det for deg sånn ca?:fnise:

Husker faktisk ikke hvor lenge det varte.. men det var der en stund, og bare sakte men sikkert blir det mindre og mindre. Jeg gjetter at det er implantatene som blir presset mellom muskelen og brystet.. Plutselig var følelsen borte uten at jeg vet akkurat når. Forsvant først i venstre for min del. Men kanskje i 3-4 uker, i større eller mindre grad. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Tamarari skrev:

Det er noen som lurer på trening inn i mellom, og husker at jeg lurte på det samme selv siden jeg er aktiv og var veldig spent på når jeg kunne trene igjen. I ule 4 rei jeg, i uke 6 kunne jeg gjøre benøvelser uten problem, yoga og rask gange på tredemølle. I uke 7 trente jeg styrke i hele kroppen, var bare forsiktig med armer og bryst da det kjentes rart. I uke 8 jogget jeg, løp bakkeløp og hadde trappetrening igjen uten ubehag. I går (snart uke 9) tok jeg i tillegg pull ups og push ups uten ubehag. Nå føler jeg treningen er den samme igjen, selv om de to siste øvelsene «flytter» litt på implantere på en måte. Men ikke vondt, bare ny følelse. Deilig å være tilbake på den fronten 😁

Jeg må dessverre spørre, du har sikkert skrevet det flere ganger...har du under eller over? Tenker pp at du er tilbake til normalen. Jeg sliter fortsatt med en del brystøvelser og har ikke turt og prøve pullups engang :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tamarari skrev:

Jeg har under..  men små implantater da, vet ikke om det kan ha noe å si 🤷🏻‍♀️😊 kjenner som sagt at implantatene beveger seg når jeg tar pull- og push ups. Men det tror jeg man bare må venne seg til når man har under. Det har kommet for å bli. Men det skal selvfølgelig ikke være vondt. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...