Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Tror dette blir en fin størrelse til deg, siden du ikke er så bred iver brystkassen. Du må bare la de modne med tiden. Vente til nærmere 6 uker til du får drop&fluff effekten.

Jeg tror du vil bli veldig fornøyd til slutt!😊

20180211_215930.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Julie Sophie skrev:

@Jaktenka @Melomafia

Er nå over en uke siden operasjonen. Jeg vet ikke om det er det at jeg er blitt blind på størrelse eller det faktum at de faktisk ikke er så store. De er så klart større enn det jeg naturlig hadde. Også vil jeg bare presisere at jeg var ikke ute etter gigantiske pupper, men ville likevel ha noe størrelse på dem. Hadde vært fint å høre deres mening 😊

(Jeg la inn 295 cc over muskelen) 

 

 

Glemte å sitere deg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Julie Sophie skrev:

@Jaktenka @Melomafia

Er nå over en uke siden operasjonen. Jeg vet ikke om det er det at jeg er blitt blind på størrelse eller det faktum at de faktisk ikke er så store. De er så klart større enn det jeg naturlig hadde. Også vil jeg bare presisere at jeg var ikke ute etter gigantiske pupper, men ville likevel ha noe størrelse på dem. Hadde vært fint å høre deres mening 😊

(Jeg la inn 295 cc over muskelen) 

874DB9F7-9EAB-4C0E-96D0-633798B1F39B.jpeg

7632ED64-BAF1-42EB-B019-3A706FF18649.jpeg

Jeg syns det ser veldig fint ut! 😍Tror nok at du vil bli mer fornøyd etter noen uker, nå er de jo litt stramme enda. Ser ut som str passer deg bra 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat kommet ut av dusjen, skiftet teip og fått sett litt på arrene. Jeg har tatt et løft, ser at arret som går midtpå brystet har liksom delt det ene brystet i 2. Hvis dere skjønner hva jeg mener. Noen som vet om dette vil endre seg med tiden? Det er nå straks 5 uker siden operasjonen, opplevde du dette @Jaktenka? Eller noen andre som har tatt løft? Utrolig kjedelig og tenke på at jeg skal gå rundt sånn hele livet 😞

 

Endret av 2a1m
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, 2a1m skrev:

Jeg har akkurat kommet ut av dusjen, skiftet teip og fått sett litt på arrene. Jeg har tatt et løft, ser at arret som går midtpå brystet har liksom delt det ene brystet i 2. Hvis dere skjønner hva jeg mener. Noen som vet om dette vil endre seg med tiden? Det er nå straks 5 uker siden operasjonen, opplevde du dette @Jaktenka? Eller noen andre som har tatt løft? Utrolig kjedelig og tenke på at jeg skal gå rundt sånn hele livet 😞

 

Legg ut bilde så er det enklere å forstå hva du mener. Hang ikke helt med her. Er på vei i dusjen selv nå, etterfulgt av teipbytte 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Julie Sophie skrev:

@Jaktenka @Melomafia

Er nå over en uke siden operasjonen. Jeg vet ikke om det er det at jeg er blitt blind på størrelse eller det faktum at de faktisk ikke er så store. De er så klart større enn det jeg naturlig hadde. Også vil jeg bare presisere at jeg var ikke ute etter gigantiske pupper, men ville likevel ha noe størrelse på dem. Hadde vært fint å høre deres mening 😊

(Jeg la inn 295 cc over muskelen) 

 

 

Syns de så store og fine ut jeg :) Men nå sitter jeg her flatbrystet enn så lenge da ;) tror disse blir veldig bra når de har droppet! Sitter akkurat å ser på bilder av pupper nå, og de endrer seg rimelig mye frem til 6 måneder.

Endret av Nelli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Jaktenka skrev:

Legg ut bilde så er det enklere å forstå hva du mener. Hang ikke helt med her. Er på vei i dusjen selv nå, etterfulgt av teipbytte 😊

Å, skulle gjerne ha lagt ut bildet. Men, har ikke lyst til å bli gjenkjent. Har tatoeringer som avslører meg. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Arret har liksom delt puppen min i 2, istedenfor en fin rund bue er puppen som 2 buer 😂😂

Herregud så dårlig forklart!! Tenkt på et hjerte snudd opp ned. Men ikke så ille da, men litt....skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, 2a1m skrev:

Å, skulle gjerne ha lagt ut bildet. Men, har ikke lyst til å bli gjenkjent. Har tatoeringer som avslører meg. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Arret har liksom delt puppen min i 2, istedenfor en fin rund bue er puppen som 2 buer 😂😂

Herregud så dårlig forklart!! Tenkt på et hjerte snudd opp ned. Men ikke så ille da, men litt....skjønner?

Ingen kan vel kjenne igjen et nærbilde av en pupp/arr? Med mindre tattoen er på puppene da eller i nærheten 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Jaktenka skrev:

Ingen kan vel kjenne igjen et nærbilde av en pupp/arr? Med mindre tattoen er på puppene da eller i nærheten 🤔

Hahaha, må jo bare le :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Julie Sophie skrev:

@Jaktenka @Melomafia

Er nå over en uke siden operasjonen. Jeg vet ikke om det er det at jeg er blitt blind på størrelse eller det faktum at de faktisk ikke er så store. De er så klart større enn det jeg naturlig hadde. Også vil jeg bare presisere at jeg var ikke ute etter gigantiske pupper, men ville likevel ha noe størrelse på dem. Hadde vært fint å høre deres mening 😊

(Jeg la inn 295 cc over muskelen) 

 

 

Får ikke sett bildene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2018 den 20.53, Julie Sophie skrev:

Nå er det over en uke siden operasjonen og jeg føler meg utrolig bra! Føler jeg gjør alt som normalt, med unntak av å løfte tunge ting og ta armene over hodet :) Tror jeg har vært utrolig heldig som ikke har kjent noe på smerte eller spesielt ubehag! Er også tilbake igjen i jobb, og det går strålende!

Men jeg skal innrømme at jeg de siste dagene har jeg vært nedfor. Føler at de ikke ble helt den størrelsen jeg hadde ønsket... De er så mye mindre enn det jeg så for meg. Eller er det bare det at jeg har blitt blind på størrelsen? Andre som føler på det samme? Det er så kjedelig å gå rundt og føle på dette, man vil jo gjerne være fornøyd! (Jeg la inn 295 cc over muskel)

Du ser kjempe bra ut!(jeg så bildene før de Evt ble slettet, jeg kan ikke se bildene lengre nå). Jeg har hatt like tanker som deg, om at jeg føler de er små enda. Jeg må tenke at alt er bedre enn utgangspunktet mitt, som var INGENTING! Jeg fikk kun 200cc av kirurgen for det var virkelig ikke plass til et gram til. Dine er mye større enn mine😉 Jeg ville vært fornøyd om jeg fikk størrelsen din..Hehe. 

Jeg er veldig lei av å gå rundt 24/7 i den sportbhen. Den trykker ned alt som trykkes kan😱 og jeg føler meg ikke superflott med den akkurat.. pine meg igjennom dette.

Håper du vil føle deg fornøyd etterhvert 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, Julie Sophie said:

Er nå over en uke siden operasjonen. Jeg vet ikke om det er det at jeg er blitt blind på størrelse eller det faktum at de faktisk ikke er så store. De er så klart større enn det jeg naturlig hadde. Også vil jeg bare presisere at jeg var ikke ute etter gigantiske pupper, men ville likevel ha noe størrelse på dem. Hadde vært fint å høre deres mening 😊

(Jeg la inn 295 cc over muskelen) 

874DB9F7-9EAB-4C0E-96D0-633798B1F39B.jpeg

7632ED64-BAF1-42EB-B019-3A706FF18649.jpeg

Omg, jeg er alltid for seint ute :( Kan jeg også få se? Telefonen er til lading nå, men skal se om jeg kan få spadd frem mine enukersbilder, så har du noe å sammenlikne med (vi har jo samme størrelse)  :)

Endret av Superblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Legger ved bildene en gang til 😊

 

 

Endret av Julie Sophie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Jaktenka skrev:

Tror dette blir en fin størrelse til deg, siden du ikke er så bred iver brystkassen. Du må bare la de modne med tiden. Vente til nærmere 6 uker til du får drop&fluff effekten.

Jeg tror du vil bli veldig fornøyd til slutt!😊

 

 

22 timer siden, 2a1m skrev:

Jeg syns det ser veldig fint ut! 😍Tror nok at du vil bli mer fornøyd etter noen uker, nå er de jo litt stramme enda. Ser ut som str passer deg bra 😀

 

21 timer siden, Nelli skrev:

Syns de så store og fine ut jeg :) Men nå sitter jeg her flatbrystet enn så lenge da ;) tror disse blir veldig bra når de har droppet! Sitter akkurat å ser på bilder av pupper nå, og de endrer seg rimelig mye frem til 6 måneder.

 

10 timer siden, Lisa9 skrev:

Du ser kjempe bra ut!(jeg så bildene før de Evt ble slettet, jeg kan ikke se bildene lengre nå). Jeg har hatt like tanker som deg, om at jeg føler de er små enda. Jeg må tenke at alt er bedre enn utgangspunktet mitt, som var INGENTING! Jeg fikk kun 200cc av kirurgen for det var virkelig ikke plass til et gram til. Dine er mye større enn mine😉 Jeg ville vært fornøyd om jeg fikk størrelsen din..Hehe. 

Jeg er veldig lei av å gå rundt 24/7 i den sportbhen. Den trykker ned alt som trykkes kan😱 og jeg føler meg ikke superflott med den akkurat.. pine meg igjennom dette.

Håper du vil føle deg fornøyd etterhvert 😊

 

Takk for fine ord! Hjelper å høre andre sine meninger. Håper virkelig det blir bedre når de dropper og får sin endelige form :fnise: Også tror jeg kanskje det føles bedre ut når jeg kan bruke fine bh'er! Når jeg går med løse bluser og skjorter, føler jeg at jeg er like flatbrystet som før... Men det kan være kompresjonsbhen sin feil 😊 Får vel også gå til innkjøp av litt strammere overdeler, så vil jeg nok føle at jeg endelig har pupper :fnise: Igjen, takk for fine ord! Hjelper når man føler seg litt usikker og nedfor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Melomafia skrev:

De ser jo kjempebra ut! Tenker også det samme som deg, blir bedre med finere og andre bher 😊👏🏼

Så hyggelig å høre! Krysser fingrene for det 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de ser kjempebra ut! Du er fortsatt hoven i kløften og på sidene, så puppene «går mer i ett» med alt rundt nå. Dette forandrer seg om noen uker, og da vil de stikke mer ut fra kroppen på en måte. Jeg merker stooor forskjell fra første ukene. Er 4,5 uke nå. Dine er absolutt ikke små🙊 mine er mindre enn dine, og jeg har gått opp 2-3 Str i bh. Har ikke sjangs å få på meg de gamle bhene mine.. prøv det etterhvert ;) 

Endret av Tamarari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Julie Sophie Du ser ganske stram ut, når huden får tøyd seg mer blir de nok større! Bare husk å ta bilder for å legge merke til forskjellen, for JA, man blir helt blind på seg selv!!!  

Men altså, hadde jeg visst hvor "lite" 295cc er, ville jeg ikke vært redd for å gå litt høyere. Samtidig ville jeg jo ha et diskret resultat og ikke for mye tyngde, må minne meg selv på det iblant. Har vært noen perioder hvor jeg har tenkt på å forstørre mer. Blir mer og mer komfortabel med størrelsen for hver dag, heldigvis, og blir vel bare lettere når alle disse enorme vinterklærene skal vekk! 

 Hvorfor valgte du 295? 

Her er i alle fall uke 1 og uke 10. Har bært ganske tungt idag, så puppene kjennes hardere ut enn vanlig :overrasket:

Endret av Superblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Tamarari skrev:

Synes de ser kjempebra ut! Du er fortsatt hoven i kløften og på sidene, så puppene «går mer i ett» med alt rundt nå. Dette forandrer seg om noen uker, og da vil de stikke mer ut fra kroppen på en måte. Jeg merker stooor forskjell fra første ukene. Er 4,5 uke nå. Dine er absolutt ikke små🙊 mine er mindre enn dine, og jeg har gått opp 2-3 Str i bh. Har ikke sjangs å få på meg de gamle bhene mine.. prøv det etterhvert ;) 

Det er betryggende å høre! Har ikke tenkt på at det at jeg er hoven gjør at alt går i ett, men det gir mening 🙈 Kjenner jeg blir litt utålmodig og gleder meg til å se hvordan de blir med tiden 😊 Takk for svar 🌟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...