Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

På 16.4.2017 den 13.50, Kariannne skrev:

Så gøy å lese om dere andre som også har operert 😊 Her er det 8 uker siden min operasjon på onsdag, å jeg elsker de! Husker de var ganske deformerte og blå i starten, men nå ser de naturlig ut, har blitt mykere og jeg er så fornøyd med de :) Men jeg sier som mange andre, står du mellom to str, velg den største. Jeg sto mellom to str og gikk for den største, men nå kunne jeg faktisk ha gått for ennå litt større, men slår meg til ro med at 345 passer veldig fint på mine 173 cm og 58 kg. Kan egentlig slutte med sports bh på natten nå, men jeg kommer nok til å sove med den frem til 3 mai, da kan jeg gå iver til spileløs bh på dagtid 😊 Gleder meg til å kjøpe nye bh'er 😄 Flere som skal på bh shopping snart? Er så spent på hva str jeg kommer til å være. Skal gå på Change å måle meg, viktig med god støtte nå som de er en smule større enn hva de var, trengte strengt tatt ikke bruke bh før, var jo ikke noe der :fnise:

Er så kjekt å høre at folk blir fornøyd!! Jeg hadde op for 4 uker siden og er og veldig fornøyd. Men fortsatt vondt og hoven i det ene. Hvor lang tid tok det før du var kvitt all ubehag? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Tenkte å dele litt her for å holde litt liv i tråden, i og med at den har vært til kjempegod hjelp for meg før min egen operasjon!

Ble operert i går, la in 335 høy profil ergonomix implantater fra Motivia, under muskelen, hos Dr. Barstad på Fornebuklinikken :alice:. Planen var opprinnelig 300 moderat profil, men jeg har gått og grublet en del på høy profil, og Barstad var enig i at det kunne bli finere i går før operasjonen. Når man går opp i profil så må man også opp i gr for å få riktig bredde på implantatet! Er i kjempegod form så langt, veldig lite smerter utenom at jeg måtte ta en oxynorm i natt, er egentlig mer slitsomt å minne meg selv på at jeg må ligge rolig :fnise:. Skal snart åpne og ta en titt, gleder meg så, men tror jeg har noen skikkelige blåmerker! Trengte ikke nedtrykksbånd forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 18. august 2017 den 12.30, Martinik skrev:

Tenkte å dele litt her for å holde litt liv i tråden, i og med at den har vært til kjempegod hjelp for meg før min egen operasjon!

Endret av BlackCloud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 18.8.2017 den 12.30, Martinik skrev:

Tenkte å dele litt her for å holde litt liv i tråden, i og med at den har vært til kjempegod hjelp for meg før min egen operasjon!

Ble operert i går, la in 335 høy profil ergonomix implantater fra Motivia, under muskelen, hos Dr. Barstad på Fornebuklinikken :alice:. Planen var opprinnelig 300 moderat profil, men jeg har gått og grublet en del på høy profil, og Barstad var enig i at det kunne bli finere i går før operasjonen. Når man går opp i profil så må man også opp i gr for å få riktig bredde på implantatet! Er i kjempegod form så langt, veldig lite smerter utenom at jeg måtte ta en oxynorm i natt, er egentlig mer slitsomt å minne meg selv på at jeg må ligge rolig :fnise:. Skal snart åpne og ta en titt, gleder meg så, men tror jeg har noen skikkelige blåmerker! Trengte ikke nedtrykksbånd forresten.

Ble du fornøyd med resultatet? 😊

Lurer også på om du er fornøyd med Barstad? Vil du anbefale han og klinikken?😊

Endret av Teta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2017 den 21.11, Superblomst skrev:

Har noen erfaring fra Bugge? Ser at han tilbyr bedre garantiordning enn Fornebuklinikken!

Hva tilbyr han som ikke fornebuklinikken gjør? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutes ago, Nerine_ said:

Ja det har jeg med i "min" garanti derfra, for litt over ett år siden:) så de hadde endret den fra 1. jan 17. 

Urk! Da blir jeg med andre ord straffet for å ha tenkt over dette for lenge :( 

Jaja. Er du fornøyd? Har vurdert dette i så mange år, men enda ikke somlet meg til konsultasjon... Forrige gang jeg var inne i en fase hvor dette ble vurdert ble jeg sittende på en nettside som hadde tatt etter-bildene etter 4-6 uker. Det var mye ymse fotballpupper plassert langt fra hverandre som skremte meg vekk fra tanken :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Superblomst skrev:

Urk! Da blir jeg med andre ord straffet for å ha tenkt over dette for lenge :( 

Jaja. Er du fornøyd? Har vurdert dette i så mange år, men enda ikke somlet meg til konsultasjon... Forrige gang jeg var inne i en fase hvor dette ble vurdert ble jeg sittende på en nettside som hadde tatt etter-bildene etter 4-6 uker. Det var mye ymse fotballpupper plassert langt fra hverandre som skremte meg vekk fra tanken :fnise:

Ja jeg er veldig fornøyd. Kunne godt hatt større, men det var ikke plass. 4-6 uker etterpå ser det fortsatt rart ut. Det tar mellom 6mnd-1år før det endelige resultatet er det:) har du barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Nerine_ said:

Ja jeg er veldig fornøyd. Kunne godt hatt større, men det var ikke plass. 4-6 uker etterpå ser det fortsatt rart ut. Det tar mellom 6mnd-1år før det endelige resultatet er det:) har du barn?

Takk for svar! Har ingen barn. Ideelt sett hadde jeg ventet med dette til jeg var ferdig med barn, men nå er jeg 25 og har tenkt på dette i 10 år så vil bare hoppe i det. Vil du si det kjennes og sees naturlig ut? Leste i en annen tråd som var 5 år gammel at mange syntes det kjentes plastikkete og falskt ut, men nå er det jo nye typer innlegg som brukes om jeg har forstått det rett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Superblomst skrev:

Takk for svar! Har ingen barn. Ideelt sett hadde jeg ventet med dette til jeg var ferdig med barn, men nå er jeg 25 og har tenkt på dette i 10 år så vil bare hoppe i det. Vil du si det kjennes og sees naturlig ut? Leste i en annen tråd som var 5 år gammel at mange syntes det kjentes plastikkete og falskt ut, men nå er det jo nye typer innlegg som brukes om jeg har forstått det rett. 

Da bør du ha i bakhodet at mye skjer med puppene etter graviditet og amming, og det kan hende du føler du har mer "tomrom" å fylle opp etterpå. Det kjennes ganske naturlig ut, og ser naturlig ut helt til man løfter armene over hodet:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutes ago, Nerine_ said:

Da bør du ha i bakhodet at mye skjer med puppene etter graviditet og amming, og det kan hende du føler du har mer "tomrom" å fylle opp etterpå. Det kjennes ganske naturlig ut, og ser naturlig ut helt til man løfter armene over hodet:P

Ja, det er akkurat det, men samtidig har jeg lest om endel som er mer fornøyd med silikonpuppene etter graviditet, fordi det får et mer naturlig utseende :vetikke:  Har du over eller under muskelen?

Sendte inn skjema for konsultasjon ogår kveld, og har fått time imorgen allerede :bond: Dette gikk så mye fortere enn jeg hadde trodd, wæ!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Superblomst skrev:

Ja, det er akkurat det, men samtidig har jeg lest om endel som er mer fornøyd med silikonpuppene etter graviditet, fordi det får et mer naturlig utseende :vetikke:  Har du over eller under muskelen?

Sendte inn skjema for konsultasjon ogår kveld, og har fått time imorgen allerede :bond: Dette gikk så mye fortere enn jeg hadde trodd, wæ!!! 

Jeg har under:) hos Bugge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8.11.2017 at 1:53 PM, Nerine_ said:

Jeg har under:) hos Bugge?

Ja! 

Han var veldig klar på at han syntes anatomiske ville gi best resultat på meg, men jeg er jo litt i tvil ift til at det er endel dyrere (og litt mer komplikasjoner forbundet med det). 

 

Kjenner jeg må lete litt bakover i tråden her og lese litt mer 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta silikon på Aviva Vinderen om to uker og er supernervøs!! 

Noen med erfaring fra denne klinikken eller kirurgen Halfdan Simensen? 

Jeg håper jeg kan få noe beroligende på forhånd 😅

Hvor lenge etter kan jeg gå med vanlig bh? Evt uten spiler? Skulle gjerne kunnet det på julaften og nyttår 😆 Det vil da være 4 uker etter operasjonen.

😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Superblomst skrev:

Ja! 

Han var veldig klar på at han syntes anatomiske ville gi best resultat på meg, men jeg er jo litt i tvil ift til at det er endel dyrere (og litt mer komplikasjoner forbundet med det). 

 

Kjenner jeg må lete litt bakover i tråden her og lese litt mer 😅

Under eller over? Og hvor mange cc?:)

Hva slags inntrykk fikk du ellers av han, fornøyd med konsultasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Eplepai1 skrev:

Skal ta silikon på Aviva Vinderen om to uker og er supernervøs!! 

Noen med erfaring fra denne klinikken eller kirurgen Halfdan Simensen? 

Jeg håper jeg kan få noe beroligende på forhånd 😅

Hvor lenge etter kan jeg gå med vanlig bh? Evt uten spiler? Skulle gjerne kunnet det på julaften og nyttår 😆 Det vil da være 4 uker etter operasjonen.

😊😊

Jeg fikk beskjed om å gå med kompresjonsbh i 6 uker og vente med spiler til det hadde gått 6 mnd tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Nerine_ skrev:

Jeg fikk beskjed om å gå med kompresjonsbh i 6 uker og vente med spiler til det hadde gått 6 mnd tror jeg. 

Hele tiden eller kun på dagtid? 

Står litt info i brevet fra Aleris. Står at man etter 2 uker kan sove uten sports-bh. Men ikke når man kan gå uten på dagtid. 

Men tror dere to kvelder har så mye å si? Hvis ikke vurderer jeg å utsette til etter jul. Kommer ikke på noen ting jeg kan ha på meg som passer til den tykke sports-bhåen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Eplepai1 skrev:

Hele tiden eller kun på dagtid? 

Står litt info i brevet fra Aleris. Står at man etter 2 uker kan sove uten sports-bh. Men ikke når man kan gå uten på dagtid. 

Men tror dere to kvelder har så mye å si? Hvis ikke vurderer jeg å utsette til etter jul. Kommer ikke på noen ting jeg kan ha på meg som passer til den tykke sports-bhåen 😅

Kunne sove uten etter 4 uker om jeg ikke husker feil. To kvelder gjør sikkert ikke noe, ellers så ja du jo evnt kjøpe en kjole eller bluse det passer å ha sportsbh under. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...