Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

På 8.5.2017 den 23.29, 2a1m skrev:

Hei :) 

jeg skal og opereres på Aleris Trondheim, nå på fredag!! Kjenner at jeg begynner og grue meg. Hvilken av legene hadde du? Jeg skal til Kjersti, hun virker veldig flink og profesjonell. Er du fornøyd med sportsbh'n du fikk? 

Skal forresten legge inn 350cc over muskel. Ville egentlig ha under, men hun sa det kom til å bli finest hvis det lå over. Hvorfor valgte du/dere under?

Hei.

Hvordan går det med deg?

Jeg også har 350cc over muskel, men undermuskehinna.

Hadde helt ..... smerter den andre uka, da det ikke var sterke smertestillende, men når hinna og vev/hud fikk strekt seg så gikk det meste over etter ca 3 uker, mine er nesten 5uker nå, men fremdeles ømme..!

Følte litt at det var litt samlebånd der, men samtidlig så var jeg jo der kun for å legge inn implantater.

OG, har ikke angret et sekund :mynona:

Sportbhen HATER jeg snart, pluss brystbåndet, men snart kan jeg gi meg med den.. men kommer til å bruke den LITT lenger, for å være sikker på at pengene var verdt det ;)

Jeg valgte over pga Ivan på Aleris anbefalte meg det, ettersom jeg trener mye og har en tung jobb til tider, pluss at jeg hadde såpass mye muskel/overhudsdfett at implantat over ble penest... og det ble det :)

Hadde en 75a fra før, har nå gått opp til en 80C.

Har ei venninde som hadde henne, hun var fornøyd, hva med deg?

Håper du og tvillingene er fornøyde :nordvesta:

Lykke til vider, Mvh Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 12. mai 2017 den 13.53, Heddared skrev:

Hei.

Hvordan går det med deg?

Jeg også har 350cc over muskel, men undermuskehinna.

Hadde helt ..... smerter den andre uka, da det ikke var sterke smertestillende, men når hinna og vev/hud fikk strekt seg så gikk det meste over etter ca 3 uker, mine er nesten 5uker nå, men fremdeles ømme..!

Følte litt at det var litt samlebånd der, men samtidlig så var jeg jo der kun for å legge inn implantater.

OG, har ikke angret et sekund :mynona:

Sportbhen HATER jeg snart, pluss brystbåndet, men snart kan jeg gi meg med den.. men kommer til å bruke den LITT lenger, for å være sikker på at pengene var verdt det ;)

Jeg valgte over pga Ivan på Aleris anbefalte meg det, ettersom jeg trener mye og har en tung jobb til tider, pluss at jeg hadde såpass mye muskel/overhudsdfett at implantat over ble penest... og det ble det :)

Hadde en 75a fra før, har nå gått opp til en 80C.

Har ei venninde som hadde henne, hun var fornøyd, hva med deg?

Håper du og tvillingene er fornøyde :nordvesta:

Lykke til vider, Mvh Heidi

Takk for svar! 

Jeg ble ferdig i går, men er så nervøs, den ene virker større enn den andre i tillegg til at jeg har fått ripping allerede!! 

Jeg håper det er på grunn av hevelsen, men vet ikke. Har sett på noen amerikanske sider og der sier de at hvis det først rippler vil det ikke bli bedre! Kjenner at jeg er sikkelig lei meg... Har tatt bildet og sendt til kirurgen for å spørre, men ikke fått svar enda. Noen andre som har erfaring??? 

 

Godt og høre at du er fornøyd da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2017 den 17.07, scrabble skrev:

Under muskelhinnen? Vil ikke det bare si, under muskelen? 

Jeg har 295 og 330 under muske og syns ikke det var utholdelig vondt. Har jo ikke noe å sammenligne med, til de som sier det er verre enn over.. :P Mine er nå 1.5 år og er superfornøyd. 

Hei.

Nei det er en hinne over muskelen, og der ble mine proteser lagt.

Hadde forferdelig vondt første ukene, ringte kirurgen å han fortalte at dette kunne faktisk være vondere enn under muskel..

For det strekkes i nerver, som er så smertefult at jeg fremdeles føler at det strekkes, og de er  42 dager idag :)

 

Men er også kjempefornøyd med resultatet :nori:

Endret av Heddared
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2017 den 20.29, 2a1m skrev:

Takk for svar! 

Jeg ble ferdig i går, men er så nervøs, den ene virker større enn den andre i tillegg til at jeg har fått ripping allerede!! 

Jeg håper det er på grunn av hevelsen, men vet ikke. Har sett på noen amerikanske sider og der sier de at hvis det først rippler vil det ikke bli bedre! Kjenner at jeg er sikkelig lei meg... Har tatt bildet og sendt til kirurgen for å spørre, men ikke fått svar enda. Noen andre som har erfaring??? 

 

Godt og høre at du er fornøyd da :) 

Hei,

Tror du skal ta det helt med ro, kjenner meg igjen så godt.

Men husk, du har to bryster, og de er ikke helt symetriske fra naturens side heller. Og jeg har også hatt hevelse mer i den ene enn den andre, for så skifte side, hehe..

Tok du under muskehinna?

Men hold kontakten med Aleris, og om du blir for bekymret, så får du komme til sjekk! Jeg ringte dem andre uke pga smerter og ble beroliget av kirurgen min ved en tlf :baby:

 

Og når de er så ferske, så er du veldig hoven og øm/vondt ennå.Men det er så individuelt hvordan kvinner reagerer påbåde operasjonen og smertene, så det er nok ikke noe unormalt med deg :)

 

Jeg klarte å forstrekke ene bryst muskelen min idag, så det ene brystet har hovnet skikkelig opp, ble helt forskrekket, men fikk strekk fra rygg og rundt pga drag av et stort tungt teppe på jobb.... bruker ene siden mest, fikk håndledd opearsjon 3 uker etter  bryst opersjonen, så jada, her går det unna...nok sykehus for en stund nå!

Håper hevelsen i det ene brystet har roet seg til imorgen da jeg skal på blåtur med jobben, hehe.

 

Håper du blir fornøyd etterhvert, og IKKE google deg ihjel, det hjelper ikke.

God bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2017 den 22.03, Heddared skrev:

Hei,

Tror du skal ta det helt med ro, kjenner meg igjen så godt.

Men husk, du har to bryster, og de er ikke helt symetriske fra naturens side heller. Og jeg har også hatt hevelse mer i den ene enn den andre, for så skifte side, hehe..

Tok du under muskehinna?

Men hold kontakten med Aleris, og om du blir for bekymret, så får du komme til sjekk! Jeg ringte dem andre uke pga smerter og ble beroliget av kirurgen min ved en tlf :baby:

 

Og når de er så ferske, så er du veldig hoven og øm/vondt ennå.Men det er så individuelt hvordan kvinner reagerer påbåde operasjonen og smertene, så det er nok ikke noe unormalt med deg :)

 

Jeg klarte å forstrekke ene bryst muskelen min idag, så det ene brystet har hovnet skikkelig opp, ble helt forskrekket, men fikk strekk fra rygg og rundt pga drag av et stort tungt teppe på jobb.... bruker ene siden mest, fikk håndledd opearsjon 3 uker etter  bryst opersjonen, så jada, her går det unna...nok sykehus for en stund nå!

Håper hevelsen i det ene brystet har roet seg til imorgen da jeg skal på blåtur med jobben, hehe.

 

Håper du blir fornøyd etterhvert, og IKKE google deg ihjel, det hjelper ikke.

God bedring :)

Og hevelsen ble til en blødning i muskel, dermed masse veskedannesle... fikk komme inn på dagen på Aleris for å få drenn og stoppen det! Ikke så hyggelig, men de er så proffe på Aleris, at det gikk helt fint, var våken med lokalbedøvelse mens de gjorde dette, litt ekkelt når det stakk inn slange og renset opp. 

Men nå er de like store og det går bra :)

Hadde gledet meg sååå til å starte medvanlig bh, men så skjedde dette å jeg ble bansesjert som en mumie over brystene, men imorgen skal den bort, da kan jeg puste igjen, hehe, huff ikke bra. Men glad jeg tok kontakt dagen etter jeg merket ubehaget som kom, dette er veldig viktig for fremtiden.

Så ikke nøl med å snakk med klinikken/legen, bedre å ringe en gang for mye enn for lite ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har måtte tatt en reoperasjon? Hvor mye måtte dere betale av egen lomme? Har vi noen rettigheter der? 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 22.5.2017 den 17.49, Rapunsell skrev:

Noen av dere som har måtte tatt en reoperasjon? Hvor mye måtte dere betale av egen lomme? Har vi noen rettigheter der? 

 

 

Hei.

Kommer ann hva som står i kontrakten du skrev med klinikken du ble operert, og hvorfor du skal reoperere.

Min kontrakt har 5 års garanti på resultatet, og om jeg vil ta de ut.

Fikk komplikasjon med blødning som måtte dreneres ut, og dette kostet ikke en krone for meg.

Og selve implantatene har livstidgaranti.

Så rettigheter har du, det ertross alt en veldig dyr operasjon, så er klinikken proffesjonell, så skal ikke dette koste skjorta, da jeg har hørt om de som må reoperere å betale en sum for det.

Håper det ordner seg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
21 timer siden, BlackCloud skrev:

Hei. Jeg skal ta silikon om ca en mnd. Jeg er veldig usikker på str. Fikk anbefalt rundt 200, da jeg sa jeg ville at det skulle se naturlig ut, og det viktigste for meg er at puppene blir pene da mine er veldig ujevne. Men nå ser jeg så mange som tar så mye mer, og jeg har jo lyst til å få en bra størrelse. Jeg er ca 170 høy og 60 kg. Skal ta runde og under muskel. Det er vanskelig å si hva jeg har nå, da puppene mine er så rare. Normalt bruker jeg 70D eller 75C, men jeg kan bruke B også, har en utrolig rar form på puppene og naken er de veldig små og ujevne.

Hei BlackCloud!

Jeg vil nok anbefale deg på bakgrunn av din høyde og plassering av implantatet å gå opp til ihvertfall 350/375 om du skal se en reell differanse. 200 er virkelig lite for ei med dine mål (men kan gjerne være tilstrekkelig på en lavere jente). 350 cc trenger ikke se falskt ut, det er veldig kirurg-betinget. Jeg tror helt oppriktig du kommer til å angre om du går for 200 cc i følge mange av mine bekjente (samt andre deltakere i denne tråden).

Hvilken klinikk har du vært på konsultasjon hos? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24. juni 2017 den 18.57, Mariángel skrev:

Hei BlackCloud!

Jeg vil nok anbefale deg på bakgrunn av din høyde og plassering av implantatet å gå opp til ihvertfall 350/375 om du skal se en reell differanse. 200 er virkelig lite for ei med dine mål (men kan gjerne være tilstrekkelig på en lavere jente). 350 cc trenger ikke se falskt ut, det er veldig kirurg-betinget. Jeg tror helt oppriktig du kommer til å angre om du går for 200 cc i følge mange av mine bekjente (samt andre deltakere i denne tråden).

Hvilken klinikk har du vært på konsultasjon hos? :) 

sl.

Endret av BlackCloud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bettys
På 23.6.2017 den 21.37, BlackCloud skrev:

Hei. Jeg skal ta silikon om ca en mnd. Jeg er veldig usikker på str. Fikk anbefalt rundt 200, da jeg sa jeg ville at det skulle se naturlig ut, og det viktigste for meg er at puppene blir pene da mine er veldig ujevne. Men nå ser jeg så mange som tar så mye mer, og jeg har jo lyst til å få en bra størrelse. Jeg er ca 170 høy og 60 kg. Skal ta runde og under muskel. Det er vanskelig å si hva jeg har nå, da puppene mine er så rare. Normalt bruker jeg 70D eller 75C, men jeg kan bruke B også, har en utrolig rar form på puppene og naken er de veldig små og ujevne.

Har kirurgen 3D sånn at du kan se hvordan det blir? Evt så kan du vise bilder av pupper du synes er passelig store. 200 gram på deg kan se helt annerledes ut enn 200 gram på ei venninne, så jeg vil ikke anbefale å bestemme deg for hvor mye du vil ha lagt inn. Vis heller kirurgen hvilken look du vil gå for, så vet han hvor mye som skal til.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bettys skrev:

Har kirurgen 3D sånn at du kan se hvordan det blir? Evt så kan du vise bilder av pupper du synes er passelig store. 200 gram på deg kan se helt annerledes ut enn 200 gram på ei venninne, så jeg vil ikke anbefale å bestemme deg for hvor mye du vil ha lagt inn. Vis heller kirurgen hvilken look du vil gå for, så vet han hvor mye som skal til.  

Ja, jeg fikk sett før og etter bilde, og synes det så bra ut. Men så ser jeg at nesten ingen tar så lite, og jeg vil jo ende opp med en bra størrelse når jeg først bruker så mye penger på det :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bettys
På 24.6.2017 den 22.17, BlackCloud skrev:

Ja, jeg fikk sett før og etter bilde, og synes det så bra ut. Men så ser jeg at nesten ingen tar så lite, og jeg vil jo ende opp med en bra størrelse når jeg først bruker så mye penger på det :/ 

Forstår veldig godt det, det er kjempevanskelig å vite hvordan det blir. Da jeg tok for et år siden vekslet jeg mellom å tenke at dette blir alt for stort og dette blir alt for lite. Lykke til uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.6.2017 den 22.17, BlackCloud skrev:

Ja, jeg fikk sett før og etter bilde, og synes det så bra ut. Men så ser jeg at nesten ingen tar så lite, og jeg vil jo ende opp med en bra størrelse når jeg først bruker så mye penger på det :/ 

Jeg har 225 gram. Hadde lyst på 200 gram, men ombestemte meg i siste liten fordi det var så mange som ønsket seg større senere. Nå angrer jeg. De er mye større enn jeg trodde de kom til å bli. Det er ikke alle som angrer på at de ikke tok mer, det er jeg et eksempel på. Mine er veldig fine, da. :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28. juni 2017 den 21.25, Charolaise skrev:

Jeg har 225 gram. Hadde lyst på 200 gram, men ombestemte meg i siste liten fordi det var så mange som ønsket seg større senere. Nå angrer jeg. De er mye større enn jeg trodde de kom til å bli. Det er ikke alle som angrer på at de ikke tok mer, det er jeg et eksempel på. Mine er veldig fine, da. :-) 

Nei, du sier noe der! Jeg skal snakke med kirurg på op dagen. Bare 3 uker til nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 23.2.2011 den 21.52, Lillefy skrev:

Send gjerne før og etter bilder til meg også hvis noen vil? :)

I morgen skal jeg på konsultasjon på stokkan, er kjempe spent! Skal til Dr. Tyge Tindholdt, noen som har operert hos han? Har googlet han og virker som han er kvalifisert iallefall :gjeiper:

Er det noe spesielt jeg bør huske å spørre om? Klarer ikke komme på noen ting jeg nå.

Hei du, 

Ser at dette er et gammelt innlegg. Jeg prøver allikevel, og håper st du kan svar meg. 😊

Jeg skal selv bli operert av Tyge Tindholt og lurer i den forbindelse på hvordan din opplevelse var. Opplevde du han som en dyktig kirurg? Fikk du ønsket resultat ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3. juli 2017 den 18.07, BlackCloud skrev:

Nei, du sier noe der! Jeg skal snakke med kirurg på op dagen. Bare 3 uker til nå!!

Det kommer jo veldig an på hvordan du ser ut fra før. Er man en B kan 350 bli stort! 

Jeg fylte såvidt A og har 295 og 330 og det endte med C/D (88 cm) det er mer enn stort nok, i helhetsbilde for min del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Ser det er litt liv i denne tråden ennå, så prøver meg med spørsmålet mitt, i håp om at noen har noen gode svar.:)

 

Jeg er 165cm og 74 kg. Altså, lubben/kraftig.

Etter 3 barn hadde jeg kun små teposer som hang, fylte knapt ut en 80A.

Bestemte meg for opersjon, så for 3 uker siden la jeg inn 400cc i hvert bryst under muskel. 

Gikk fra liten 80A til en 80C. 

 

MEN, spørsmålet mitt er, jeg angrer mye nå når hevelse er gått ned osv på at jeg ikke tok 50-100cc mere, føler de forsvinner mye siden jeg er så kraftig. De er jo blitt mye større enn de var selvsagt, og fornøyd med det. men nå når jeg er blitt vant til de syns jeg de er mye mindre enn jeg hadde håpet på/ ventet resultat. Er så kjipt å bruke rundt 35.000kr på noe sånt å ikke bli 100% fornøyd. :frkk:

Er det flere som har/har hatt den følelsen å gjort noe med det? 

Noen som vet om man kan få en ny operasjon for å legge inn mer billigere på noe vis? Har jo ikke råd/lyst til å ut med 35.000kr til "bare" for 50-100cc mer.. 

Er så halvves skuffet, at jeg greier ikke tenke på noe annet.. :/

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei. 

Jeg har operert 325 gr over muskel for snart 4 uker siden. 

Har ammet tre barn og hadde mye hud.

Ser at hevelsen mellom brystene er nesten borte. Men det ene brystet er  en del større og brystvorten er lengre nede og mot utsiden. Dette brystet har jeg noe smerter i, det er ikke veldig vondt. Men litt vondt hele tiden. Har hatt mer vond i dette frå dag 1. Det andre er helt fint. Ingen ubehag. Dette med litt smerter har masse klumper i seg men det er vel kanskje normalt.

Det som er vansklig er at jeg finner nesten ingenting på nett at det kan vær så mye lengre ubehag i bare det ene.

Er det noen som har hatt det sånn men at det har gått over?

Håper sånn at det ikke betyr noe. PK har ferie så kan ikke få sjekket det enda heller.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...