Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

50 minutter siden, Bettys skrev:

I have BOOBIES! Ble operert i dag. 310 gram moderat profil over muskel. Er altså ca 167 cm og 59 kg. Ville ha et naturlig resultat, og var redd for at 310 kunne bli for stort. Er nok litt hoven, men de ser likevel ikke svære ut, så dette lover bra! Formen er overraskende bra, har lite vondt. Lykke til alle dere andre som skal opereres snart.

Jeg også er nyoperert! Jeg fikk mine igår😊 gjorde lite vondt for meg og igår, men ble verre når natta kom, for å ikke snakka om i dag morges.. men jeg har fått mine under muskelen, så rekner med det et litt vondere enn over 😏Bra du er fornøyd! Å gratulere med nye boobs! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viser seg at jeg har fått blødning i venstre bryst, og må reoperere imorgen :( De skal ta ut implantatet og sette inn et dren, noe jeg gruer meg helt sinnsykt til! Jaja...

Endret av h96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, h96 skrev:

Viser seg at jeg har fått blødning i venstre bryst, og må reoperere imorgen :( De skal ta ut implantatet og sette inn et dren, noe jeg gruer meg helt sinnsykt til! Jaja...

Uffda.. det ordner seg! Lykke te 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, h96 skrev:

Viser seg at jeg har fått blødning i venstre bryst, og må reoperere imorgen :( De skal ta ut implantatet og sette inn et dren, noe jeg gruer meg helt sinnsykt til! Jaja...

Oj , det var veldig leit å høre 😔 Gjør det vondt ? 

Ønsker deg masse lykke til , det kommer til å gå bra 😙*sende god klem* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bettys
1 time siden, TN skrev:

Jeg også er nyoperert! Jeg fikk mine igår😊 gjorde lite vondt for meg og igår, men ble verre når natta kom, for å ikke snakka om i dag morges.. men jeg har fått mine under muskelen, så rekner med det et litt vondere enn over 😏Bra du er fornøyd! Å gratulere med nye boobs! 

Tusen takk😊 Gratulerer til deg også! Hvor mye la du inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bettys
47 minutter siden, h96 skrev:

Viser seg at jeg har fått blødning i venstre bryst, og må reoperere imorgen :( De skal ta ut implantatet og sette inn et dren, noe jeg gruer meg helt sinnsykt til! Jaja...

Huffda.. Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Bettys skrev:

Tusen takk😊 Gratulerer til deg også! Hvor mye la du inn?

Tusen takk!

Jeg har selv lagt inn 350g, syns det virker veldig passelig så langt vertfall ☺ jeg er 165 cm å veger 59kg, så han anbefalte at jeg tok under muskel siden jeg hadde så lite brystvev fra før 😏 Nå venter jeg egentli bare på at jeg skal kunne komme tilbake til normalen, skal inn på kontroll  imåren som kan bli iteresannt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bettys skrev:

I have BOOBIES! Ble operert i dag. 310 gram moderat profil over muskel. Er altså ca 167 cm og 59 kg. Ville ha et naturlig resultat, og var redd for at 310 kunne bli for stort. Er nok litt hoven, men de ser likevel ikke svære ut, så dette lover bra! Formen er overraskende bra, har lite vondt. Lykke til alle dere andre som skal opereres snart.

Spennende! Hvilken klinikk tok du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Destruit skrev:

Oj , det var veldig leit å høre 😔 Gjør det vondt ? 

Ønsker deg masse lykke til , det kommer til å gå bra 😙*sende god klem* 

Tusen takk <3 Nei gjør ikke vondt heldigvis! Gruer meg til drenet og de pillene, man blir så slapp og ruset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, h96 skrev:

Tusen takk <3 Nei gjør ikke vondt heldigvis! Gruer meg til drenet og de pillene, man blir så slapp og ruset.

Sa de noe om det er vanlig å få det, eller skjer det veldig sjeldent? Ble liitt urolig for at noe sånt skal skje nå.. 😳 

4 uker igjen idag 👏🏼👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Hattis skrev:

Sa de noe om det er vanlig å få det, eller skjer det veldig sjeldent? Ble liitt urolig for at noe sånt skal skje nå.. 😳 

4 uker igjen idag 👏🏼👏🏼

Han sa det var den vanligste komplikasjonen og var veldig casual om det ihvertfall! Åå så gøy! Ikke tenk på det, hvis det skjer skjer det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, h96 skrev:

Han sa det var den vanligste komplikasjonen og var veldig casual om det ihvertfall! Åå så gøy! Ikke tenk på det, hvis det skjer skjer det :)

Fortalte han noe om hvor lenge du måtte ha dren i etterpå før du kan få implantatene inn igjen? :)

Er du fornøyd med jørgen utvoll? Jeg skal opereres av han i august! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, IntoDust skrev:

Fortalte han noe om hvor lenge du måtte ha dren i etterpå før du kan få implantatene inn igjen? :)

Er du fornøyd med jørgen utvoll? Jeg skal opereres av han i august! 

Kan jeg spørre om hva dren er for noe? 😳 Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bettys
46 minutter siden, Hattis skrev:

Kan jeg spørre om hva dren er for noe? 😳 Hehe..

Dren er små plastslanger som de legger inn for å drenere ut væske/blod. Kobles til en liten oppsamlingspose.

Noen som har gode teknikker for å komme seg opp av seng eller sofa? Det er litt vondt..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, h96 skrev:

Tusen takk <3 Nei gjør ikke vondt heldigvis! Gruer meg til drenet og de pillene, man blir så slapp og ruset.

Må man gjennom hele operasjonen og få narkose på nytt og ta alle pillene på nytt da? Og når skal du ha operasjonen igjen? Det er bare den ene puppen ikkesant?

Håper det går bra med deg 😙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

H96 

Så bra at det ikke gjør vondt , krysser fingrene for at alt går så lett og bra som overhodet mulig i morgen 😙

 Og 

Gratulerer så mye med boobies til både deg ,TN og Bettys! Eller velkommen til Boobiewill som Cee Cee ville sagt 😃🎉💐

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg veldig spent , hvordan har det gått med deg i dag h96 ? 😳 

Håper det har gått så smertefritt som mulig for deg 😙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har reoperert fordi de ble misfornøyde med størrelsen første gangen og har fått større implantater? Isåfall, hvor mange gram hadde du og hvor mye la du inn andre gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom akkurat på at jeg snart på betale for operasjonen.. Hvordan var det med betaling for dere som har operert? Jeg skal operere om litt under 4 uker, når og hvordan fungerer betalingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...