Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Milliem skrev:

Er jeg dum om jeg tar silikon under musklene i eksamensperioden? Vil jeg klare å øve, eller blir jeg liggende rett ut?

Jeg hadde definitivt ikke anbefalt det...! Men dette oppleves veldig individuelt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Milliem skrev:

Er jeg dum om jeg tar silikon under musklene i eksamensperioden? Vil jeg klare å øve, eller blir jeg liggende rett ut?

Regn med ei uke der du bare ligger. Du kan selfølgelig være heldig å ikke oppleve noe smerter eller kvalme, men det vet du jo ikke før du har gjort det. Nå er det ko snart sommer og kanskje litt stress med sportsbh og tape...? Men det ser du selfølgelig selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig morsomt at denne tråden fortsatt er aktiv ! 

Har tittet inn her fra og til i en del år , og kan endelig si at  NÅ ER DET MIN TUR :hoppe: 

Timen er booket , kun en liten måned unna , og jeg gleeeder meg (og gruer meg 😝) 

kjapp info : 

29 år

167cm 

51/52 kg 

bh størrelse 75a (fyller ikke koppene engang 😫)

Var på konsultasjonstime med 3D animasjon i dag, og ble forespeilet 345g , høy profil , submuskulært.

Så ett par spørsmål til dere som har lagt under muskel, hvor hinsides var smertene i etterkant?

Og hvor lang tid gikk det før dere kom igang med normale aktiviteter ?

Til dere som har hest, hvor lang tid tok det før dere kunne ri/møkke/stelle osv ? 🙈

Kan ikke tro at det endelig er min tur , smiler herfra til månen :bolledeig:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Destruit skrev:

Så utrolig morsomt at denne tråden fortsatt er aktiv ! 

Har tittet inn her fra og til i en del år , og kan endelig si at  NÅ ER DET MIN TUR :hoppe: 

Timen er booket , kun en liten måned unna , og jeg gleeeder meg (og gruer meg 😝) 

kjapp info : 

29 år

167cm 

51/52 kg 

bh størrelse 75a (fyller ikke koppene engang 😫)

Var på konsultasjonstime med 3D animasjon i dag, og ble forespeilet 345g , høy profil , submuskulært.

Så ett par spørsmål til dere som har lagt under muskel, hvor hinsides var smertene i etterkant?

Og hvor lang tid gikk det før dere kom igang med normale aktiviteter ?

Til dere som har hest, hvor lang tid tok det før dere kunne ri/møkke/stelle osv ? 🙈

Kan ikke tro at det endelig er min tur , smiler herfra til månen :bolledeig:

 

Åhh så spennende! Jeg skal opereres om to måneder og gleder meg skikkelig :) hvilken klinikk var du på og hvilken klinikk skal du operere på? Og hvor mye skal du ta? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Milliem skrev:

Er jeg dum om jeg tar silikon under musklene i eksamensperioden? Vil jeg klare å øve, eller blir jeg liggende rett ut?

Jeg hadde nok ventet til etter eksamensperioden :) det er tross alt en stor operasjon du skal igjennom ;) men du må jo for al del gjøre som du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hattis skrev:

Åhh så spennende! Jeg skal opereres om to måneder og gleder meg skikkelig :) hvilken klinikk var du på og hvilken klinikk skal du operere på? Og hvor mye skal du ta? 

Jeg var på Fornebuklinikken , skal opereres av Marius Barstad , han estimerte rundt 345g , og utifra det 3D bildet viste , så er det helt innafor 😜

Hvor skal du opereres og hvor mye skal du ta Hattis ? 😊

Blir deilig å endelig kunne bruke kjoler, topper , for å ikke snakke om skikkelige BH'er ! 😄✨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Destruit skrev:

Jeg var på Fornebuklinikken , skal opereres av Marius Barstad , han estimerte rundt 345g , og utifra det 3D bildet viste , så er det helt innafor 😜

Hvor skal du opereres og hvor mye skal du ta Hattis ? 😊

Blir deilig å endelig kunne bruke kjoler, topper , for å ikke snakke om skikkelige BH'er ! 😄✨

Jeg skal også ta på Fornebuklinikken hos Marius Barstad! Han virket veldig veldig flink på konsultasjonen, og jeg har hørt mye positivt om han. Jeg er helt flatbrystet, og skal legge inn 365g, og det så helt perfekt ut på 3D-bildet. Akkurat sånn jeg vil ha det :) Hadde vært spennende å få høre mer før og etter operasjonen din, med tanke på at vi tar akkurat samme sted og har samme kirurg, siden du skal ta en måneds tid før meg. Hvilket dato har du operasjon?

Og ja, jeg gleder meg kjempemye til å kunne bruke alle slags klær og kjoler, og ikke minst bikinier og undertøy! Herregud som jeg gleder meg! Nå er det bare å bli ferdig på skolen og vente på operasjonen min 21. juni :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hattis skrev:

Jeg skal også ta på Fornebuklinikken hos Marius Barstad! Han virket veldig veldig flink på konsultasjonen, og jeg har hørt mye positivt om han. Jeg er helt flatbrystet, og skal legge inn 365g, og det så helt perfekt ut på 3D-bildet. Akkurat sånn jeg vil ha det :) Hadde vært spennende å få høre mer før og etter operasjonen din, med tanke på at vi tar akkurat samme sted og har samme kirurg, siden du skal ta en måneds tid før meg. Hvilket dato har du operasjon?

Og ja, jeg gleder meg kjempemye til å kunne bruke alle slags klær og kjoler, og ikke minst bikinier og undertøy! Herregud som jeg gleder meg! Nå er det bare å bli ferdig på skolen og vente på operasjonen min 21. juni :) 

Så gøy ! 😄

Ja vi må gjerne følge hverandre, alltid lettere å gå gjennom det "sammen" med noen . Kan jeg spørre om utgangspunktet ditt , høyde og vekt ? 😊

Jeg skal opereres 26. Mai, herremin, bare en liten måned til 😱 Veldig rart at det snart blir en realitet etter å ha tenkt og drømt om det i så mange år. 

Drømte faktisk om pupper i natt , jeg er tydeligvis en smule bekymret for at de skal bli "for store" , siden jeg drømte om at puppene ble så store at de spiste meg :ler:

Ååå ja, bikini 😍 Det blir utrolig gøy å kunne kjøpe bikini utifra at man synes de er fine, istedenfor å måtte velge de med mest push , puter og en spesiell passform . 

Godt det er flere enn meg som også er helt flate , det har liksom aldri vært noe der, bare nippler liksom 🙈

Lenge siden du var på konsultasjon eller ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Destruit skrev:

Så gøy ! 😄

Ja vi må gjerne følge hverandre, alltid lettere å gå gjennom det "sammen" med noen . Kan jeg spørre om utgangspunktet ditt , høyde og vekt ? 😊

Jeg skal opereres 26. Mai, herremin, bare en liten måned til 😱 Veldig rart at det snart blir en realitet etter å ha tenkt og drømt om det i så mange år. 

Drømte faktisk om pupper i natt , jeg er tydeligvis en smule bekymret for at de skal bli "for store" , siden jeg drømte om at puppene ble så store at de spiste meg :ler:

Ååå ja, bikini 😍 Det blir utrolig gøy å kunne kjøpe bikini utifra at man synes de er fine, istedenfor å måtte velge de med mest push , puter og en spesiell passform . 

Godt det er flere enn meg som også er helt flate , det har liksom aldri vært noe der, bare nippler liksom 🙈

Lenge siden du var på konsultasjon eller ? 

Ja, såklart må vi følge hverandre ☺️ Jeg er 1.72 og veier ca 60kg og er ganske tynn. Utgangspunktet mitt er så å si helt flatt, med kun nipler som du sier, haha 😁 Jeg var på konsultasjon for to uker siden, og har operasjon tre uker etter deg og gleder meg helt sykt! Jeg drømte om pupper de tre første nettene etter konsultasjonen jeg også, fordi jeg var så utrolig glad! 

Hvor mye var det du skulle legge inn, og hva er utgangspunktet ditt? Spennende å høre 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4/25/2016 at 16.00, Milliem skrev:

Okei da venter jeg til etter eksamen.. 

Noen som vet hva forskjellen på moderat og moderat plus er?

De viser deg de forskjellige implantatene når du er på konsultasjonstime, så da kan du sikkert spørre om det da! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25. april 2016 at 16.00, Milliem skrev:

Okei da venter jeg til etter eksamen.. 

Noen som vet hva forskjellen på moderat og moderat plus er?

Vil nok anbefale deg å dra på en konsultasjonstime sånn at du kan spørre om sånne ting, for de er veldig flinke til å vise deg hva alt det forskjellige er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nøyaktig 51 dager til operasjonen min, og gud som jeg gleder meg! Er det noen som har prøvd å ta ris oppi BH for å se hvordan størrelsen blir? Har hørt at det funker, men jeg har ikke prøvd det selv. Noen andre som har operasjon rundt hjørnet, eller noen som allerede har operert? Jeg elsker å høre andres opplevelse/historie, så gjerne fortell :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg skal opereres på fornebuklinikken om 3 uker.

reiser på ferie 2 måneder etterpå og lurer på hvordan det blir med bading da? Går det greit å bade i basseng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemyen skrev:

Hei. Jeg skal opereres på fornebuklinikken om 3 uker.

reiser på ferie 2 måneder etterpå og lurer på hvordan det blir med bading da? Går det greit å bade i basseng?

Så spennende! Jeg har lest at man skal vente 4 uker med å bade i basseng, da sårene skal være grodd. Etter dette tror jeg du kan bade, men ikke sole deg på 2-3 måneder. Regner med at dette gjelder på sårene, altså at du kan ligge i sola så lenge du dekker til sårene :)

Hadde vært spennende å høre litt om operasjonen din, siden jeg også skal operere meg på Fornebuklinikken! Jeg skal opereres om 8 uker :)  Hvilken kirurg skal du ha, og har du vært på konsultasjon og funnet ut hvor mye du skal ta osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette høres sikkert skikkelig teit ut, men til dere som har operert allerede; hvor store er pillene man må ta over hele perioden? Er det sånne gigantiske piller som man kan slite med å få svelget? Det er liksom dette jeg gruer meg til.. Jeg er redd for at jeg ikke får svelget alle pillene jeg skal ta, og da sliter jeg jo litt..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Hattis skrev:

Så spennende! Jeg har lest at man skal vente 4 uker med å bade i basseng, da sårene skal være grodd. Etter dette tror jeg du kan bade, men ikke sole deg på 2-3 måneder. Regner med at dette gjelder på sårene, altså at du kan ligge i sola så lenge du dekker til sårene :)

Hadde vært spennende å høre litt om operasjonen din, siden jeg også skal operere meg på Fornebuklinikken! Jeg skal opereres om 8 uker :)  Hvilken kirurg skal du ha, og har du vært på konsultasjon og funnet ut hvor mye du skal ta osv?

Det høres bra ut, kjedelig å reise bort å ikke kunne bade eller sole seg🙈

Jeg skal opereres av Lars Haukeland:) det blir 300 gram, høy profil  under muskel. Siden jeg var på utenbys konsultasjon fikk jeg kun prøvd med "kyllingfilér" i en sports bh så blir spennende å se på operasjons dagen hvordan det ser ut i 3D simulator :)

hva med deg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21. april 2016 at 18.55, Destruit skrev:

Så utrolig morsomt at denne tråden fortsatt er aktiv ! 

Har tittet inn her fra og til i en del år , og kan endelig si at  NÅ ER DET MIN TUR :hoppe: 

Timen er booket , kun en liten måned unna , og jeg gleeeder meg (og gruer meg 😝) 

kjapp info : 

29 år

167cm 

51/52 kg 

bh størrelse 75a (fyller ikke koppene engang 😫)

Var på konsultasjonstime med 3D animasjon i dag, og ble forespeilet 345g , høy profil , submuskulært.

Så ett par spørsmål til dere som har lagt under muskel, hvor hinsides var smertene i etterkant?

Og hvor lang tid gikk det før dere kom igang med normale aktiviteter ?

Til dere som har hest, hvor lang tid tok det før dere kunne ri/møkke/stelle osv ? 🙈

Kan ikke tro at det endelig er min tur , smiler herfra til månen :bolledeig:

 

gratulerer! Så spennende! 

Jeg er 164 høy, 55 kg og la inn 295/330 under muskel. Hadde 70/75 A som jeg ikke fylte ut cupen på. Nå er jeg 75C/D og fyller ut veldig pent. La inn anatomiske og angrer ikke et sekund. Pga jeg ikke fylte ut fra før, ville det blitt to runde kuler på meg. Jeg hadde en del avstand mellom puppene, og det "fylles" ikke igjen, med større proteser. Jo mer mot midten/Større, jo mer vil de fylle ut under armene også. Medium + profil, så ser de naturlige og spenstige ut. Gått uten bh under tøyet et par ganger, og de ser så fine og naturlige ut. Om man studerer "kløften" er de litt runde, uten BH - mer enn de ville vært uten silikon, dog grunnet at jeg var helt flat ovenpå før. 

Jeg hadde vondt i 1.5 uke, og så gikk det fint. på 3 uken reiste jeg på jobb igjen, og gjorde alt som før. 

Den 3. mai 2016 at 10.39, Lillemyen skrev:

Hei. Jeg skal opereres på fornebuklinikken om 3 uker.

reiser på ferie 2 måneder etterpå og lurer på hvordan det blir med bading da? Går det greit å bade i basseng?

Du får et skriv med deg regner jeg med. I mitt stod det unngå bading i 6 uker (sårene må lukkes helt) og bruk tape ved bading og soling, 1 år - for å beskytte arrene så de blir fine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, scrabble skrev:

gratulerer! Så spennende! 

Jeg er 164 høy, 55 kg og la inn 295/330 under muskel. Hadde 70/75 A som jeg ikke fylte ut cupen på. Nå er jeg 75C/D og fyller ut veldig pent. La inn anatomiske og angrer ikke et sekund. Pga jeg ikke fylte ut fra før, ville det blitt to runde kuler på meg. Jeg hadde en del avstand mellom puppene, og det "fylles" ikke igjen, med større proteser. Jo mer mot midten/Større, jo mer vil de fylle ut under armene også. Medium + profil, så ser de naturlige og spenstige ut. Gått uten bh under tøyet et par ganger, og de ser så fine og naturlige ut. Om man studerer "kløften" er de litt runde, uten BH - mer enn de ville vært uten silikon, dog grunnet at jeg var helt flat ovenpå før. 

Jeg hadde vondt i 1.5 uke, og så gikk det fint. på 3 uken reiste jeg på jobb igjen, og gjorde alt som før. 

Du får et skriv med deg regner jeg med. I mitt stod det unngå bading i 6 uker (sårene må lukkes helt) og bruk tape ved bading og soling, 1 år - for å beskytte arrene så de blir fine. 

Du som har tatt anatomiske. Skal selv ta nå i mai og er veldig usikker på det med valg av protese. Har hørt at så og si alle tar runde, så er redd for at jeg skal velge feil. Har sagt anatomiske nå da, siden jeg ønsker et naturlig resultat uten slik "hakestøtte". Men jeg vil selvsagt ha mer kløft enn det jeg har nå. Har lett overalt på nett etter bilder, men finner ikke så mange selv på danske sider. Tok du under muskel eller over ? Har selv lyst å fylle inn litt mellom brystene, for har slik som deg litt mellomrom. Men jeg har fått beskjed om at jeg skal få høy profil, siden jeg er slank..

Forvirret eg 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...