Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Gud, denne tråden husker jeg at jeg trålet side opp og side ned da jeg skulle legge inn silikon.:-) vet ikke om det er interessant for noen, men jeg kan skrive litt om mine tanker i etterkant. Jeg la inn silikon hos klinikk Bergen, for ca fire år siden. Jeg hadde ammet tre barn i lang tid, de er tette, så det var ikke mye opphold mellom hvert av barna. Jeg følte det var enormt slapt der, og ønsket ikke se ut som noen barbie, men er egentlig ganske fornøyd med resten av kroppen, så synd at brystene skulle ødelegge så mye. Jeg er 172 cm og 56 kg, og la inn 350 i det ene brystet, og 325 i det andre, det var litt forskjell på dem. Jeg hadde virkelig ingen smerter i etterkant, litt støl dag to og tre, men ikke vondt. Jeg la silikonen over muskel. Arrene er lite synlige, de sees om man ser etter, men bikini dekker jo det. Jeg har ingen kapsling tror jeg, som kan kjennes hvertfall. Jeg er veldig fornøyd, fortsatt. I dag er jeg vel en 70d/e, kommer an på merket i bh. Det ser naturlig ut, selv om jeg er slank og ikke så lav. Eneste minuset er at jeg ikke har samme følelsen i brystene som jeg hadde før, men det er ikke noe problem for meg. Ønsker dere som er vel gjennomtenkte på avgjørelsen masse lykke til!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Kristina41 skrev:

Det med å sove på ryggen er faktisk noe jeg gruer meg til også 😳 Har "øvd" meg, og klarer det rett og slett stort sett ikke. Og skulle jeg sovne på ryggen, så snorker jeg så jeg hører det i søvnen 😂🙈 Kan jeg sende deg melding på inbox, tror du? Greit å få litt ekstra info fra en som akkurat har vært på samme klinikk som jeg skal. 😊

Jeg tenkte helt likt! Men er rart hva man får til når man må noe :fnise: Bare send meg en melding du! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28. januar 2016 at 22.37, Harmonie skrev:

Eg he fått beskjed om å bruke i 2 uker så 1 uke igjen.. Ska ble deilig, lette litt på trykke 😊

Aha det er jo ikke lenge til :) Jeg gikk en kveld uten, på 3 uka. Var faktisk ubehagelig og syns det var OK å få det på igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som har tatt silikon, vil puppene falle nærmere hverandre når de dropper (har tatt over muskel)? Føler jeg har litt å gå på imellom dem, har aldri hatt noe stort mellomrom før.. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har operert på fornebuklinnen! Når fikk dere innkalling, og hva slags informasjon står der? Skal operere om 4 uker, kan nesten ikke vente lengre nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AndreaSR skrev:

Dere som har operert på fornebuklinnen! Når fikk dere innkalling, og hva slags informasjon står der? Skal operere om 4 uker, kan nesten ikke vente lengre nå..

Så gøy, gled deg!! :) Jeg fikk alle papirer i posten 16 dager før operasjon. Kontrakter, resept og hvordan du skal forholde deg dagene frem til operasjon :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! @lisasu :) jeg har tenkt på deg, og utrolig godt å høre at det har gått bra! Jeg håper du har det bra og at du blir fornøyd med resultatet <3 stor klem! 

Jeg har jo time 29 mars, men fyttigrisen så utoldmodig jeg er.. Syns det er så utrolig lenge å vente. Vil bare ha det gjort fortest mulig! De ringer meg heldigvis hvis noen avbestiller. Gleder meg veeeeldig mye. Reiser til syden 7 uker etter operasjon også, så vil gjerne ha det trygt grodd :) lykke til alle andre også!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var liksom så heldig at på dag 8 etter op (fredag) så begynte eg meg lett feber å formen 👎🏻 dagen etter lett feber og låg omtrent i koma på sofaen (lørdag)Va på legevakt på kvelden, crp 71 😟 

I mårå onsdag ska eg t lege å sjekke crp ijen 😊 Formen er bedre men ik 100% ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Harmonie skrev:

Eg var liksom så heldig at på dag 8 etter op (fredag) så begynte eg meg lett feber å formen 👎🏻 dagen etter lett feber og låg omtrent i koma på sofaen (lørdag)Va på legevakt på kvelden, crp 71 😟 

I mårå onsdag ska eg t lege å sjekke crp ijen 😊 Formen er bedre men ik 100% ennå

God bedring ! Håper det gir seg! 

Jeg er på 3 uken etter op i dag, og alt har gått fint. Håper det løsner seg for deg med! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, scrabble skrev:

God bedring ! Håper det gir seg! 

Jeg er på 3 uken etter op i dag, og alt har gått fint. Håper det løsner seg for deg med! 

Takk 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ligger arret deres? I kanten så det ikke vises, eller litt over? Føle det kanskje viser litt mer om det ligger over kanten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt ligger over, altså mer på selve puppen enn under. Det "synker" ned mot kanten ser jeg, jo mer brystet dropper 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt ligger også litt mer over, på puppen. Vil tippe det er rundt 1cm fra arret til kanten nå. Opererte for 6 dager siden. 
Tipper det vil falle mer ned når de dropper litt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går bøyde jeg meg forover (krummet ryggen liksom) og da kunne jeg kjenne implantatet på den ene puppen tror jeg. Det var i hvert fall noe klumpete eller rart. Og kunne se en ripling på siden av høyre pupp og en under puppen. En på siden av venstre pupp. Fikk litt noia! Etter å ha lest på nettet er det visst "vanlig". Er 7 uker post op. og puppene har jo ikke droppet ordentlig enda, de er fortsatt spisse. Er det noen som vet om riplingen kan gå bort når de er ferdig grodde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...