Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Gratulerer med nye pupper :) Utrolig, ingen smerter? Kanskje du ikke har så lav smerteterskel som du tror, eller kanskje du er inne på noe mtp at du ikke tok så mye. Jeg har rimelig høy smerteterskel, men første kvelden klarte jeg nesten ikke å snakke. Jeg tror smertene var nesten på høyde med smertene under en fødsel. Men det var bare den kvelden. Jeg fikk lagt inn 350 og smertene var hovedsaklig intense muskelspasmer i brystene og de krampet seg ved den minste bevegelse. De smertestillende tablettene jeg fikk med fra klinikken gjorde ingen forskjell. Nå er det tre uker siden og jeg føler meg nesten helt fin, synes det er vanskelig å ikke løfte og gjøre som jeg pleier ;)

 

Nei, egentlig har jeg ikke hatt smerter, det har kun vært ubehagelig og litt stikking. Men det har gått over all forventning, og kan være at jeg ble overrasket over å ikke ha smerter pga. jeg har forberedt meg på mye smerter. Hadde bare veldig mye press midt på brystkassa dagen jeg ble operert, men den ble borte dagen etter. Er 2 uker siden nå siden operasjonen, føler meg ganske kvikk, eneste så er det ubehagelig å bruke altfor mye brystmuskler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har målt hva slags størrelse jeg trenger i bh via change sin nettside og den sier 65D. Da lurer jeg på om noen av dere vet hva slags butikker selger 65D og med uten spiler selvfølgelig. Å finne bh var visst mye vanskeligere enn det jeg hadde trodd. 

Endret av elle4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta om et par uker :) På fornebu

Så gøy! Jeg skal operere der 29.jan.
Hva skal du ta? Og hvilke kirurg har du? :)

Endret av lisasu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har målt hva slags størrelse jeg trenger i bh via change sin nettside og den sier 65D. Da lurer jeg på om noen av dere vet hva slags butikker selger 65D og med uten spiler selvfølgelig. Å finne bh var visst mye vanskeligere enn det jeg hadde trodd. 

Jeg tror change opererer med egne størrelser. Jeg havner på 65E på deres kalkulator, selv om jeg stort sett er 70C alle andre steder. Be om hjelp i butikken. Jeg synes også det er vanskelig å finne bh i vanlige butikker, og må ofte på undertøysbutikker for å finne godt nok utvalg. Der har de også flink betjening som vet hva de holder på med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Jeg skal operere der 29.jan.Hva skal du ta? Og hvilke kirurg har du? :)

Skal legge inn større innlegg. Skal til Lars Haukeland. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne toppen innafor å bruke etter operasjon? Tenkte å bytte litt på. Kjedelig å gå med den toppen man får fra klinikken i seks måneder. Den blir jo stygg etterhvert og vasker den jo relativt ofte.

http://www.ebay.com/itm/361302983693?_trksid=p2055119.m1438.l2649&var=630640411365&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Skal også til dr. Haukeland :)
250 over muskel. 

Er bare å glede seg. Han er kjempeflink. Så fornøyd med mine (minus størrelsen). Men jobben er perfekt utført. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er bare å glede seg. Han er kjempeflink. Så fornøyd med mine (minus størrelsen). Men jobben er perfekt utført. 

Så godt å høre! Har du over muskel? i så fall, hvordan var smertene de første dagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så godt å høre! Har du over muskel? i så fall, hvordan var smertene de første dagene?

Jeg har under muskel. Jeg hadde ikke noen smerter i det hele tatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som har tatt silikon, hvor lenge hadde dere tatt dere fri i etterkant av operasjonen? :) 

Jeg tok to uker fri fra en jobb som innebærer å løfte litt tungt. Tok fri fra en annen jobb i fem dager som ikke innebar å løfte noe. Begynte å trene lett, etter 3,5 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...