Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Heihei :)

slik jeg forstod det på min kiurg må de av åpenlyse grunner legge implantatet slik at det "høyeste " ligger rett under niplen. Hvis du fra før av hadde pupper som var litt lang fra hverandre, vil dette bare forstørres når du får større pupper. Du har bare hatt dem i 5 dager også, så de vil mest sannsynlig forandre seg litt etter hvert :)

Jeg har 330ml  selv, og har langt ifra en skikkelig kløft. For å få det må jeg bruke push-up bh. På den positive siden ser det veldig naturlige og fine ut.

Heisann! 

Ja oki, takk for svar:) Mine har "sluppet" litt nå, så de er litt nærere hverandre nå. Synes det er viktig med et naturlig resultat :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvrodan går det med deg nå? :-)

Hei :) det går mye bedre nå! Tror det var en reaksjon på at morfinen gikk ut av kroppen. Jeg var på kontroll på klinikken fordi jeg også hadde dunkende vondt og hevelse under arret på venstre side. Det var ikke farlig eller noe infeksjon men bare hevelse. Kjenner det stikker der fortsatt men det er pga brystbåndet som presser puppene nedover i hevelsen. Noen som vet når hevelsen går ned? I dag er det gått 9 dager.

Ser også at venstre bryst har droppet mens høyre sitter enda høyt. Hvor lang tid tar det før begge dropper? Ellers gjør det ikke vondt lenger. Men det er fortsatt anstrengende å gå lengre strekninger så prøver å holde meg i ro. I dag er første dagen jeg kan trekke pusten skikkelig også uten at det gjør vondt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg fikk lagt inn 350cc for 4 dager siden. Submuskulært. Synes smertene har gitt seg ganske mye, men sliter med å få ordentlig søvn på nettene. Liker ikke å bruke smertestillende, så jeg brukte bare de reseptbelagte i to dager, og nå går det kun på paracet.

Har nå to sprekkeferdige pyramider på brystet, klarer ikke å se for meg at disse ballongene noen gang skal roe seg så pass at de kjennes ut som bryster. Jeg har nesten hele tiden krampe i muskulaturen, så de kjennes veldig harde ut.

Det jeg lurer på er om noen har noen tips for å få sove ordentlig? Jeg veksler mellom å sitte/ligge i seng og sofa. Det blir ganske urolige netter. Lurer også på om noen vet hvor lenge disse muskelspasmene sitter i, og om det er noe jeg kan gjøre for å få dem til å slappe av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurraaa! Jeg fikk sove en hel natt uten å våkne! Sov halvsittende på sofaen.En uke siden operasjonen i dag. Smertene blir mindre for hver dag, men har hatt nye mere vondt enn jeg hadde trodd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har fulgt denne tråden lenge nå, men har ikke kommet så langt at jeg har skrevet noe ennå.. Men jeg opererte for tre uker siden, hadde nesten ingenting fra før og la inn 390 under muskelen, runde. Ser huden har strekt seg og at de "slapper av" litt mer nå enn rett etter operasjonen. Det jeg lurer på er når blir de "normale" i den grad de blir normale? Altså ikke stikker rett ut, men henger litt mer på en måtte.. Veldig fornøyd med størrelsen, men synest de stikker litt vel mye ut akkurat nå så håper de vil "slappe av" litt mer om en stund :P Veldig glad om noen vil dele sin erfaring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg la inn 390 cc over muskel for 4 1/2 år siden på Fornebuklinikken. Var på konsultasjon i sommer, fordi jeg syns de er for store. Det syns ikke så godt med vanlige klær, men på trening syns jeg det er veldig synlig. Liker heller ikke gå i stramme topper. Legen syns ikke de var for store, og ingen andre syns det heller, men jeg er litt usikker. Han sa jeg kunne gå ned til 310 cc men ikke mer, pga hvordan kroppen min er. 
Noen som har byttet ut implantatene av samme grunn? Og gått ned i str? Hvordan var det, mistet dere følelse og hva med arrene? Jeg har ikke hatt noen komplikasjoner, arrene syns nesten ikke og følelsen er akkurat som før. Det eneste som plager meg, er at de fort blir kalde og da blir brystvortene stive og litt vonde. 
Jeg har en tendens til å handle på impuls, har derfor bestemt meg for å vurdere det 1 år, og dersom jeg fremdeles føler det slik, gjøre noe med det. Skal også dra til en annen kirurg og høre hva den tenker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle! :) Har fulgt denne tråden en stund, så tenkte jeg skulle legge ut litt om meg pluss et par spm..

 

Jeg har hatt komplekser for små pupper i mange år. Jeg er 27 år og har tenkt på å ta brystforstørrelse siden jeg var 17. For 4 dager siden hadde jeg (endelig!) min operasjon:laugh: Jeg ble operert på Fornebuklinikken. Jeg hadde første konsultasjon i september. Jeg fortalte kirurgen at jeg ønsket pupper som sto i stil med kroppen min. Jeg er 173/73 og har alltid vært bred over rumpa. Ikke særlig gøy med 75a på toppen, og jeg har lenge følt at overkroppen "ikke står i stil" med resten. Kirurgen sa veldig raskt at han visste hva han ønsket å gjøre. Han ville definitivt ha anatoiske proteser fordi jeg hadde veldig lite "underpupp", altså hud mellom brystvorte og der hvor puppen går over til magen på en måte. Med runde proteser mente han at jeg ville få nedover-nippler og det ville vi ikke! Han viste meg 3 str: 325, 375 og 425 (alle høy profil) og fortalte at alle disse str'ene ville se naturlig ut på meg. Jeg valgte først 375mm, men etter å ha lest på nettet og sikkert sett på hundrevis av bilder, ønsket jeg helst 425. Det er så mange som sier de skulle ønske de tok bittelitt til, og skulle jeg først gjøre dette ville jeg ihvertfall ikke angre på at jeg tok for små!:gape: Samboer sa også "at du bør jo ta så man merker en forskjell" før han fortet seg å si at han elsker puppene mine som de er. :fnise::fnise:

11. november kjørte samboer meg til Fornebuklinikken og kirurgen og jeg ble enige om at vi tar 425 dersom han fikk plass til det. Jeg synes også at det er sexy med litt side-boob og 425 var bittelitt bredere enn 375 så jeg krysset fingrene for den:danse:

Vi gikk inn på operasjonsstua og jeg møtte en veldig søt anestesilege. Hun var så omtenksom og fortalte om hver eneste ting hun gjorde med meg.:sminkedokke: Jeg har vært gjennom to store ryggoperasjoner så jeg var virkelig ikke nervøs for hverken lukter, sprøytestikk, vasking eller måling av blodtrykk. Hun sa det ville ta 30 sek før jeg sovnet og *pang* så var jeg helt borte. Hun satt og strøk meg over håret til jeg sovnet. :sovne:Våknet opp på oppvåkningsstuen med intense smerter. På refleks forsøkte jeg å legge meg over i fosterstilling, men det fikk jeg ikke lov til. Jeg skalv som et aspeløv i kanskje et kvarter og fikk mer smertestillende. Etterhvert roet det seg og jeg oppdaget at jeg bare lå og tviholdt på mine nye, lekre pupper!:strix: Klarte såvidt å se på dem, og husker jeg syntes de var ekstremt store og hovne. Jeg fikk garantikortet og sannelig sto det ikke 425mm på det. Samboer hentet meg etter et par timer og laget mat til meg. Jeg var ganske bort pga smertestillende og sov ikke godt første natten. Dagen etter var JÆVELIG! :ohmy: Jeg hadde så sykt vondt i puppene, det var så stramt at jeg var redd huden skulle løsne i kløften, eller bare sprekke opp. Det føltes virkelig som om jeg skulle revne! Jeg ser at mange andre ikke har hatt det så ille dagen etter og vet ikke om det har med mengden å gjøre? 425 er kanskje mye ved første operasjon, og jeg hadde lite brystvev fra før av så jeg tenker at det er årsaken til at det føltes som om noe var på vei ut av meg. :sprettoy: I dag, 4 dager etter, kjenner jeg en del ubehag, men jeg klarte å dusje kroppen, samt gå ut av leiligheten for første gang. Tok bilder av puppene mine i dag og sammenlignet fra første dag post op, og det er allerede en ganske stor forskjell. Jeg gleder meg sånn til de blir squishy og gode å ta på!!:hjerte::hjerte:

 

Men: Hvor lenge ventet dere med :humpe:...? Nå har jeg ikke sjangs, men jeg tenker mer på når det er "forsvarlig".. Vil jo ikke risikere at jentene mine sprenges ut av sårene mine heller:gape:

Jeg oppdaget også i dag at venstre puppen har sunket litt mer enn høyre puppen. Eller, hvordan skal jeg forklare det.. Dere vet den lille "hudflikken" mellom pupp og armhule, som er så irriterende når man har singlet med stropper? Den som stikker ut og gir deg en ekstrapupp liksom? Den er større på høyre siden enn den venstre så det kjennes ut som om implantatet ligger litt høyere på høyre siden. Jeg leste at de ru protesene vil feste seg til brystvevet og derfor har jeg plutselig blitt stresset for at høyre puppen skal gro fast sånn som den er nå og ikke synke lenger ned! :huh: Kan noen av dere gi meg no råd hva gjelder dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det 4 dager siden operasjonen, tok på fornebuklinikken. Ble møtt med en hyggelig sykepleier som viste meg skapet hvor jeg skulle legge fra meg klærne, ventet ca. 10 min på kirurgen. Vi ble enig om 240 gram, under muskel. Da jeg våknet skalv jeg veldig, men sykepleieren sa at det var pga. medisinene. Dem hadde både varme dyne og varme seng slik at jeg skulle slutte å skjelve. Jeg hadde ikke særlig vondt første dagen, hadde kun veldig press midt på brystkassa. Kjente ellers ikke i puppene. De andre og tredje dagen gikk jeg flere kilometer, uten å merke noe særlig til puppene. Jeg trodde det skulle være mye vondere å ta under muskelen, men jeg har egentlig overhode ikke hatt vond, kun ubehagelig! Jeg som egentlig har lav smerteterskel. Men det kan være sammenheng med at jeg ikke tok så veldig mye. Eneste hvor jeg har vondt er i nakken pga. jeg har var veldig anspent både første og litt andre dagen etter operasjonen. Det har klødd litt i arrene, men ellers er jeg helt fin, og går mye bedre enn forventet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

16 februar i år tok jeg 325 gram høy profil under muskel.

Jeg vurderer nå å fjerne protesene. Grunnen til dette er at de føles harde og er lite bevegelige når jeg ligger på ryggen. Jeg er også blitt sammen med ekskjæresten min igjen, som alltid har vært i mot silikon og sier at han savner de gamle puppene mine og måten naturlige pupper føles å ta på.

 

Er det andre som har erfaring med å fjerne silikon? Håper bare på at huden vil trekke seg tilbake og at puppene vil bli som før. Bortsett fra to arr selvfølgelig, men det får jeg nesten bare leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Elle4! Så bra at du kommer deg raskt! Jeg trodde også at under muskelen ville være mer vondt enn over, men en venninne av meg tok også under og har hatt lite vondt. Hun var oppe og gikk dagen etter. 😊 jeg er også veldig stiv i nakken, men håper det løsner gradvis. I dag har jeg vært ute i mange timer uten smerter, bare ubehag. Det eneste jeg synes var dumt på Fornebuklinikken var at jeg ikke fikk prate med kirurg etterpå. 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

16 februar i år tok jeg 325 gram høy profil under muskel.

Jeg vurderer nå å fjerne protesene. Grunnen til dette er at de føles harde og er lite bevegelige når jeg ligger på ryggen. Jeg er også blitt sammen med ekskjæresten min igjen, som alltid har vært i mot silikon og sier at han savner de gamle puppene mine og måten naturlige pupper føles å ta på.

 

Er det andre som har erfaring med å fjerne silikon? Håper bare på at huden vil trekke seg tilbake og at puppene vil bli som før. Bortsett fra to arr selvfølgelig, men det får jeg nesten bare leve med.

hei! 

Jeg tok ut mine proteser, hadde hatt dem i 13 år, og de ble harde etter at jeg fikk 2barn. Det gikk altså overraskende bra å ta dem ut. Jeg var helt flat fra før, hadde i 180cc. 

Første tiden virket det som om mitt eget innhold var litt "spredd utover", vanskelig å forklare, men etter et par måneder ble brystene mer definerte. De ble helt like som før, jeg ble positivt overrasket, men har jo arrene under. Jeg følte meg så ekte og fantastisk når jeg tok dem ut. Plaget meg også at de aldri føles myke nok. 

Etter 2 år tok jeg ny operasjon. Jeg takler så dårlig å være helt flat, altså jeg er virkelig HELT flat. Er helt ok uten silikon med klær og bh, men når jeg tar av bh'en føler jeg at jeg tar av meg puppene. 

Men silikonpupper blir ikke like myke som vanlige pupper, går sikkert bedre for dem som har litt mer brystvev fra før.... 

Har nå i 240, men angrer på at jeg ikke tok mindre. Jeg vil ikke noen skal se at jeg har tatt silikon. Vil bare ha noe bryster, at jeg kan bruke en bh og bikini uten å være pushup eller bombshell... De legene er helt forstyrret, fordi nesten alle jenter vil ha så store som mulig. Jeg vil ha så små som mulig, de forstår det ikke. 240 var det minste de ville anbefale, men de er for store synes jeg. De står for mye ut. De burde har mer variasjoner å velge i med flatere profiler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Elle4! Så bra at du kommer deg raskt! Jeg trodde også at under muskelen ville være mer vondt enn over, men en venninne av meg tok også under og har hatt lite vondt. Hun var oppe og gikk dagen etter. 😊 jeg er også veldig stiv i nakken, men håper det løsner gradvis. I dag har jeg vært ute i mange timer uten smerter, bare ubehag. Det eneste jeg synes var dumt på Fornebuklinikken var at jeg ikke fikk prate med kirurg etterpå. 😕

Syns også det var dumt at jeg ikke fikk snakke med kirurgen etter operasjon. Men kirurgen kom innom meg etter jeg hadde våkna og sa at det hadde godt veldig bra med operasjonen, og at puppene kommer til å tåle opptil 700 kg, haha. Ellers syns jeg at jeg ble godt ivaretatt av sykepleierne. Har litt stikking i venstre pupp og føles ut som at det e kule der, men kjenner ikke noe kule der. Hadde lite følelser i niplene de første 4 dagene, men nå derimot er dem skikkelig ømme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Startet å lese her, men er så sinnsykt mange sider. 

Vil noen anbefale meg Ivan (Aleris) eller Isern (Stokkan) i Trondheim? Hva var deres opplevelse med de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også det var dumt at jeg ikke fikk snakke med kirurgen etter operasjon. Men kirurgen kom innom meg etter jeg hadde våkna og sa at det hadde godt veldig bra med operasjonen, og at puppene kommer til å tåle opptil 700 kg, haha. Ellers syns jeg at jeg ble godt ivaretatt av sykepleierne. Har litt stikking i venstre pupp og føles ut som at det e kule der, men kjenner ikke noe kule der. Hadde lite følelser i niplene de første 4 dagene, men nå derimot er dem skikkelig ømme. 

åja, min kom ikke innom i det hele tatt. Men jeg ble operert 14.30 så kanskje han dro for ettermiddagen? Haha, kirurgen pælma implantatene i gulvet på konsultasjonen min for å vise hva de tålte. Er ikke implantatene jeg er redd for, heller at huden ikke tåler kjenning og knaing ennå. Det kjennes som om puppene mine sitrer/vibrerer innimellom. Kanskje huden som strekker seg eller nerver som forsøker å finne hverandre. Jeg er også driiitsår på niplene, men jeg smører puppene med olje (også for evt strekkmerker) og jeg synes det hjelper litt. Jeg har hatt innmari vondt under puppene, på såret de siste dagene og jeg føler det er bh-en som ruller seg opp og presser på sårene. Har lagt kompresser imellom de siste to dagene og det har hjulpet veldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det 19 dager siden operasjonen min, og endelig begynner det å føles greit. Kjenner fortsatt litt stikk, og er følsom ved berøring, men jeg kan sove en hel natt og variere liggestillingen. Veldig fornøyd med størrelsen, og sårene ser ut til å gro fint. Det eneste jeg lurer på nå er om noen har vært borti at brystene flasser? Har en mistanke om at etter å ha vært så utsprengt som de aldri har vært, at de kanskje har begynt å gå litt sammen igjen, og at huden da slipper. Jeg flasser så mye at det ser ut som om all huden i det partiet skal slippe taket.

Ellers har jeg et svar til MYSTERI om når jeg tok opp sengeaktiviteten igjen. Første gang var etter en uke.  Det har skjedd to ganger på tre uker, mest fordi jeg ikke har følt for det noe oftere pga smerter i brystmuskulaturen. Har ikke lyst å bare ligge der.. Tror ikke det er direkte uforsvarlig hvis du er forsiktig og kjenner etter hva som gjør vondt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen andre som har hatt problemer med tapen? Har byttet 1 gang i uken (1 mnd siden OP) men i dag når jeg tok den av kom også en del av huden rundt arrene av også, gjør ganske vondt og er rødt. Kan ikke ta på ny tape nå, hva skal jeg gjøre? Det tar vel 1 uke til det gror :icon_frown:

image.jpeg

image.jpeg

Endret av ssspiee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen andre som har hatt problemer med tapen? Har byttet 1 gang i uken (1 mnd siden OP) men i dag når jeg tok den av kom også en del av huden rundt arrene av også, gjør ganske vondt og er rødt. Kan ikke ta på ny tape nå, hva skal jeg gjøre? Det tar vel 1 uke til det gror :icon_frown:

Kanskje samme problemet som meg? Jeg flasser veldig, men ikke akkurat under tapen. Jeg er tre uker PO. Jeg ville droppet tapen til det ikke er rødt lengre. Kanskje du er en av dem som reagerer på tapen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det 4 dager siden operasjonen, tok på fornebuklinikken. Ble møtt med en hyggelig sykepleier som viste meg skapet hvor jeg skulle legge fra meg klærne, ventet ca. 10 min på kirurgen. Vi ble enig om 240 gram, under muskel. Da jeg våknet skalv jeg veldig, men sykepleieren sa at det var pga. medisinene. Dem hadde både varme dyne og varme seng slik at jeg skulle slutte å skjelve. Jeg hadde ikke særlig vondt første dagen, hadde kun veldig press midt på brystkassa. Kjente ellers ikke i puppene. De andre og tredje dagen gikk jeg flere kilometer, uten å merke noe særlig til puppene. Jeg trodde det skulle være mye vondere å ta under muskelen, men jeg har egentlig overhode ikke hatt vond, kun ubehagelig! Jeg som egentlig har lav smerteterskel. Men det kan være sammenheng med at jeg ikke tok så veldig mye. Eneste hvor jeg har vondt er i nakken pga. jeg har var veldig anspent både første og litt andre dagen etter operasjonen. Det har klødd litt i arrene, men ellers er jeg helt fin, og går mye bedre enn forventet! :)

Gratulerer med nye pupper :) Utrolig, ingen smerter? Kanskje du ikke har så lav smerteterskel som du tror, eller kanskje du er inne på noe mtp at du ikke tok så mye. Jeg har rimelig høy smerteterskel, men første kvelden klarte jeg nesten ikke å snakke. Jeg tror smertene var nesten på høyde med smertene under en fødsel. Men det var bare den kvelden. Jeg fikk lagt inn 350 og smertene var hovedsaklig intense muskelspasmer i brystene og de krampet seg ved den minste bevegelse. De smertestillende tablettene jeg fikk med fra klinikken gjorde ingen forskjell. Nå er det tre uker siden og jeg føler meg nesten helt fin, synes det er vanskelig å ikke løfte og gjøre som jeg pleier ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har fulgt denne tråden i noen år nå, er så flott å ha et sted å lese/skrive om erfaringer :) Har gått ned 23 kg hittil, og skal få silikon når jeg har gått ned 40 kg! Gleder meg :) Kommer tilbake når det er gjort, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...