Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jenter! :goodbye:

Har rett og slett ikke vært istand til å sitte foran pc-en før nå, men nå har jeg nettopp tatt dosen med smertestillende, så får gå for en stund. Så kjekt at dere har tenkt på meg, og :velkommen: til just like this :)

Troppet alene opp på klinikken litt før 11 igår, så nervøs at hjertet banket vilt. Det hjalp ikke mye at jeg måtte vente langt over tiden før en dame kom og fulgte meg inn i en garderobe. Her fikk jeg beskjed om å ta av meg alt unntatt trusen, og ta på meg en skjorte bak-frem (og så sånne fine plastikk-sko og hette). Så fikk jeg 3 paracet jeg måtte svelge ned, og hun gikk ut og sa at kirurgen snart ville komme.

Så satt jeg der i enda en liten evighet og ventet, imens groteske bilder av hva jeg hadde sett på tv om brystforstørrelser hjemsøkte meg. Det ser jo ganske voldsomt ut når en ser hvordan de gjør det på tv!

Omsider kom kirurgen med et kamera. Han tegnet og strekte og viste meg hva han ville gjøre, og tok endel bilder. Følte meg litt vel naken der jeg stod i bare trusa med armene over hodet, men nå er da dette noe de ser hver dag ;)

Etter å ha snakket litt med kirurgen, gikk han ut, og jeg fikk enda en nervepirrende ventetid.

Så kom en mann inn, presenterte seg og fortalte at han skulle sørge for at jeg ville sove godt, og måtte bli med ham. Inne på operasjonsrommet la jeg meg ned på operasjonsbenken, og var så redd at hele kroppen ristet. Men når narkosen begynte å virke, klarte jeg å flire litt og snøvle frem at de måtte minne kirurgen på at jeg måtte ha en stooor C-cup :) så husker jeg ikke mer...

Våknet i kjempehumør, fullstendig klar over hvor jeg var, og overlykkelig da kirurgen kom og sa det ble en god C (og muligens litt mer!!), og at alt hadde gått fint. Fikk 300 på venstre side, og 280 på høyre.

Så skulle jeg ringe mannen min og si han kunne hente meg snart, men ringte feil 3 ganger før jeg fikk tak i ham, og hadde derfor en del tullete samtaler i oppvåkningssalen. Jeg begynte å fryse voldsomt, og da fant de kakao til meg og pakket meg godt under dyna:)

BH-en jeg hadde på meg da jeg kom, i str 70A, lå på bordet ved siden av. En av sykepleierne hvisket lurt at den kunne jeg bare gå hjem og brenne :ler:

Så tok en av damene meg med i et annet rom, jeg ble plassert i en behagelig lenestol med beinene hevet. Hun fortalte meg litt om hvordan det ville bli etter operasjonen, og hva jeg måtte være obs på, og så kom mannen min for å få meg hjem. Følte meg veldig godt tatt vare på, og sa i bilen på vei hjem at dette kunne jeg jo gjort igjen!

Men mot kvelden begynte jo bedøvelsen etter narkosen å gå ut, og selv om jeg hadde fått resept på paralgin forte, ble jeg skikkelig vond. Plutselig klarte jeg ikke bevege meg, og mannen måtte løfte meg i og utav sofaen. Verket noe helt vanvittig i brystbenet og ribbeina, og klarte ikke puste skikkelig. Lå på sofaen i natt, og mannen hadde mobilen sin med inn på soverommet i tilfelle jeg trengte hjelp til å gå på do, eller mer piller ;)

Ringte klinikken idag og spurte om det er normalt å ikke ha særlig vondt i selve brystene, men i ribbeina. Hun fortalte at hun hadde glemt å si til meg at de som er tynne, ofte opplever slikt pga den stramme bandasjen. Så vet jeg det. Men fy så vondt da. I morgen kveld kan jeg ta av bandasjen, blir en lettelse! Syntes det var litt tidlig, men var det jeg fikk beskjed om, og bandasjen tar jo knekken på meg..!

Har enda ikke gått opp for meg at det endelig er gjort, er mer opptatt av smerten nå. Men blir spennende å se resultatet imorgen kveld, tror alle venninnene mine tropper opp, dem og ;)

Og må bare få skryte litt av mannen min, som har pleiet meg så godt og omtenksomt imens han har tatt seg av matlaging og den aktive 11 mnd jenta vår :hjerte:

Men til alle som skal opereres; sørg for å ha hjelp tilgjengelig de første dagene. Jeg trodde jeg ville slippe billig unna siden jeg la inn over muskel, men da var jeg nok en smule for positiv ;)

Må si at denne dagboken er helt fantastisk, og at jeg har lært utrolig mye av å lese her. Hadde det ikke vært for det, så hadde jeg nok hatt anatomiske implantater på 240-260 nå, som kirurgen først foreslo. Er så mye greiere når en vet selv hva en vil ha.

Ble visst langt dette, får legge meg nedpå litt, og håpe jeg kommer meg opp igjen. Mannen og datteren er nemlig avgårde for kvelden, og jeg er alene hjemme. Hadde nytt det om jeg hadde vært i form, men akkurat nå er det litt trasig -godt at mobiltlf er til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott oppdatering kanutta!! Er jo så morro og høre ulike opplevelser og erfaringer. :)

GRATULERER MED MYE PUPPER!! :)

Kjenner jeg gruer meg litt også nå. Skal være på hotel første natten,men dagen derpå skal jeg sitte i bil i nermere 5 timer :tristbla:

Men da lurer jeg på noe. Skal inn til kontroll dagen etter før vi reiser hjem igjen. Men tar han av bandasjen da eller skal jeg ta ev den selv etter noen dager tro? Og hvis han evt tar av bandasjen,har jeg KUN teip da? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott oppdatering kanutta!! Er jo så morro og høre ulike opplevelser og erfaringer. :)

GRATULERER MED MYE PUPPER!! :)

Kjenner jeg gruer meg litt også nå. Skal være på hotel første natten,men dagen derpå skal jeg sitte i bil i nermere 5 timer :tristbla:

Men da lurer jeg på noe. Skal inn til kontroll dagen etter før vi reiser hjem igjen. Men tar han av bandasjen da eller skal jeg ta ev den selv etter noen dager tro? Og hvis han evt tar av bandasjen,har jeg KUN teip da? :sukk:

Takk takk :) er storfornøyd, selv om jeg ikke har sett dem enda ;)

Ta med noen store myke puter til å ha i bilen, så du får støttet deg godt opp. Er bra å variere hvordan putene ligger, for en blir ganske vond i ryggen av plutselig å ligge så mye.

Hvis han tar av bandasjen på kontrollen, så tar han den nok på igjen etterpå, skulle jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So HAPPY for you kanutta:):):) Now its done:)

Takk, endelig! :) Ikke lenge til du også skal opereres ser jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siliconsally, could you maybe stay at the hotel for one day more? To be completely safe:)
No, I can't :sukk:

I've got 2 kids at home (2 years and 8 months) and babysitter just for 1 night. My boyfriend are going with me so we have to go home again after one night. :tristbla:

kanutta: ja håper det,tanken på bilturen hjem uten bandasje er skummel. *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Kanutta!

:klemmer:

Tror nok det er lurt å ha noen hos seg de første dagene ja. Min kjære skal ta ferie når jeg skal opereres ;)

Endret av Bare meg selv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Kanutta!

:klemmer:

Tror nok det er lurt å ha noen hos seg de første dagene ja. Min kjære skal ta ferie når jeg skal opereres ;)

Takk :klemmer: Så snilt av ham da! De er gode, disse mennene :)

(og så tror jeg at de er veeldig spente, de og, uten å helt ville innrømme det ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mannen min er helt vill. Han passer på meg hele tiden, slik at jeg ikke skal overanstrenge meg etc. Hihi :) Og så syns han de er så fine. Han har lyst å ta på de hele tiden :lol:

Gratulerer Kanutta. Dette må vi feire med en aldri så liten dusjhettedans :danser:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mannen min er helt vill. Han passer på meg hele tiden, slik at jeg ikke skal overanstrenge meg etc. Hihi :) Og så syns han de er så fine. Han har lyst å ta på de hele tiden :lol:

Gratulerer Kanutta. Dette må vi feire med en aldri så liten dusjhettedans :danser:

:klem:

Takk :) Ja, når tid slutter de å være vonde? Mannen reiser ut i nordsjøen på mandag, og gleder seg nok veldig til å prøve hvordan de kjennes ut når han kommer hjem.. :gjeiper:

Imens mannen er borte, får jeg hjelp av pappaen min på dagtid, og bestevenninnen på kveldene/nettene. Snille de er :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med vel overstått operasjon Kanutta! =)

Til dere som hadde små pupper (a-cup) og tynn overkropp: Blir resultatet naturlig? Jeg er beskymret for at jeg skal ende opp med to baller som tydelig er operert inn. ala victoria beckham: http://new-celebrity-gossip.blogspot.com/2...ntsaewsome.html

Og kjennes puppene naturlig, selvom du i utgangspunket ikke hadde mye brystvev fra før av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Ja, når tid slutter de å være vonde? Mannen reiser ut i nordsjøen på mandag, og gleder seg nok veldig til å prøve hvordan de kjennes ut når han kommer hjem.. :gjeiper:

Imens mannen er borte, får jeg hjelp av pappaen min på dagtid, og bestevenninnen på kveldene/nettene. Snille de er :blomst:

De er ikke så aller verst etter 1-2 uker. På mandag som kommer er det 4 uker siden jeg opererte, og jeg tar av meg bh'en når vi skal kose litt.

Så det går fint. All berøring er greit. Men ikke for hardt. :)

Mellom uke 1 og 3 hadde jeg flere luftbobler og steder på brystene der jeg ikke hadde følelser. Men dette gir seg. Men kjennes merkelig og ubehagelig ut innimellom når det står på. Dette er normalt :)

Jeg er såååå fornøyd. Snille de er som hjelper deg :-D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått operasjon Kanutta! =)

Til dere som hadde små pupper (a-cup) og tynn overkropp: Blir resultatet naturlig? Jeg er beskymret for at jeg skal ende opp med to baller som tydelig er operert inn. ala victoria beckham: http://new-celebrity-gossip.blogspot.com/2...ntsaewsome.html

Og kjennes puppene naturlig, selvom du i utgangspunket ikke hadde mye brystvev fra før av?

De blir nok ikke så ille som på det bildet der. Husk at hun har presset de høyt opp. Når de henger litt mer ned vil de se mer naturlig ut. Men ta for all del ikke formye inn. Lurer på hvor mye Posh har jeg? Ser ut som 240 eller noe slik?

Jeg har 320 i hver og kunne absolutt ikke hatt mer, da ville det ha vistes altfor godt. Men husk - Jeg er 178 og veier 62. Mine ville nok se kunstig ut om jeg hadde brukt skikkelig push-up nå. Men så lenge jeg ikke gjør det ser de fine ut, litt harde, men ganskemye mykere enn hva jeg hadde trodd.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått operasjon Kanutta! =)

Til dere som hadde små pupper (a-cup) og tynn overkropp: Blir resultatet naturlig? Jeg er beskymret for at jeg skal ende opp med to baller som tydelig er operert inn. ala victoria beckham: http://new-celebrity-gossip.blogspot.com/2...ntsaewsome.html

Og kjennes puppene naturlig, selvom du i utgangspunket ikke hadde mye brystvev fra før av?

Hei hei :goodbye:

Jeg var en 75 a før operasjonen.Hadde kun løs hud. Kom ut som 75B i tynne bher. og 75 C i bher som er vatterte.

Jeg la inn 275 under muskel siden jeg er så tynn.Og hadde ikke så mye brystvev.

Det ble kjempe fint da jeg så resultatet etter ca 3 ukers tid. Du er jo fryktelig hoven den første tiden før de "faller" litt ned.

Men nå har jeg ikke de tydelig tegnene, man ser ikke at det er silikon å det kjennes ikke slik ut heller.. :)

Nå er det gått 6 uker siden operasjonen. Å jeg angrer ikke på at jeg gjorde dette. Har fått mye bedre selvtillit og føler meg bra. Så det jeg ønsket ble oppfylt :)

Til silikonsally: du skal opereres på fornebu slik som jeg gjorde. Du tar av bandasjen etter 1 uke,(noen ganger dagen etter)Du har da teipen på til den faller av,eller i 2 uker. Etter det så byttes teipen 1 gang i uken.

Men du vil få ett skriv med deg hjem, etter operasjonen. Å der står alt om hva du kan gjøre og hva du ikke kan gjøre.

Jeg fikk beskjed om at jo lengre du teiper arrene jo finere blir de.

Men de sier at de skal teipes i 8 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...