Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Hei og :velkommen: til min dagbok, som også vil fungere som et forum for de som har tatt eller vurderer brystforstørrelse.

Jeg er så lei av folk på hovedforumet som sier "Du må være fornøyd med kroppen din slik den er" og "Silikon er stygt/ farlig" etc., og som ikke har evne til empati eller å sette seg inn i andre folks situasjon.

Har lagt inn litt info om brystforstørrelse her slik at de som ønsker å vite mer, eller har spørsmål, kan komme hit for mer informasjon. Har engasjert meg litt i dette temaet og det å opplyse folk som vurdere å ta et slikt inngrep. Særlig med tanke på at det kan oppstå komplikasjoner og risikoer, og at det er masse å ta hensyn til når man skal ta et slikt inngrep.

Still gjerne spørsmål om du lurer på noe! :)

Hilsen CeeCee! :velkommen:

Endret av CeeCee
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

INFO OM BRYSTFORSTØRRING!

Det er mange ting som er viktige å tenke over, og undersøke, før man skal gjøre et slikt inngrep. Jeg vil her gi deg noen råd, som jeg håper er til hjelp på veien. Husk at det er fordeler og ulemper med alle typer innlegg. (Ingen er perfekte. Da hadde det vel bare vært et alternativ på markedet )

Mange er bekymret for sikkerheten med silikon. Alle implantater har silikon i en aller annen form, også de med saltvann. Alle er nemlig omgitt av et tykt skall av silikon. Så ingen implantater er silikonfrie! Selv har jeg silikon, og er super fornøyd med dem, De ser ikke unaturlige ut, og er myke å ta på. Helt naturlige blir de ikke, men det blir heller ikke saltvann..

Jeg har en venninne som har saltvann, og hun er superfornøyd med sine. Andre jeg har snakket med, som har hatt saltvann, og deretter skiftet til silikon, sier de likte silikon best. Det er heller ingen forskning som viser at silikonimplantater er skadelige for kroppen.

Det er to typer saltvannsproteser. Den ene typen er ferdig fylt opp, og den andre typen har "ventiler" og blir fylt opp etter at implantatet er på plass i lommen. Disse ventilene er det ingen garanti at holder, så man kan våkne opp en dag med flatt bryst hvis denne svikter. Da må man bytte ut implantatet. Jeg vet ikke om dette er så veldig vanlig, men det er tilfelle for noen.

Les om de ulike innleggene, og velg det du synes er best for deg. Men husk at kirurger anbefaler ofte forskjellige implantat/ plassering/ snittsteder, og at noen kirurger kanskje bare har en type implantat/ plassering/ snittsted. (Ble dette forståelig? He he!) Hvilken størrelse du kan ha kommer an på hvor mye "ekstra" hud du har, anatomien din, vekt, høyde etc.

DE ULIKE IMPLANTATENE:

De tre mest utbredte er Saltvann (Enten forhåndsfylte, eller de som fylles etter at de er satt på plass i lommen), Silikon og Cohesive gel (”Gummibjørn-implantatet”) Før var silikonet i implantatene seig og flytende. Nå er silikonet akkurat som knust gele. Dvs. at dersom det skulle gå hull på implantatet (noe som skjer svært, svært sjelden, og kun i forbindelse med veldig harde støt rett mot implantatet) vil silikonet legge seg i klumper utenfor implantatet. Det vil ikke "renne" ut i kroppen slik saltvannet vil gjøre.

http://www.justbreastimplants.com/implants/

http://www.justbreastimplants.com/implants...cifications.htm

IMPLANTATETS OVERFLATE:

Så må du vurdere om du vil ha ru eller glatt overflate. Dersom du har veldig tynn hud, og lite brystvev fra før _kan_ du oppleve å få ”rippling” (Folder) dersom du velger et ru implantat (Se under ”komplikasjoner og risikoer” for nærmere forklaring). Det kan da være lurt å velge et implantat med glatt overflate. http://www.justbreastimplants.com/implants...xture-shape.htm

FORMEN PÅ IMPLANTATENE:

Så om implantatene skal være runde eller anatomiske.

http://www.justbreastimplants.com/implants...xture-shape.htm

IMPLANTATENES PROFIL:

Høy, moderat, eller lav profil. Profilen sier noe om implantatets projeksjon. Jo høyere profil, jo større projeksjon. Eks: Lav profilerte implantat er ganske ”flate”, høy profilerte er veldig runde og står mer ”ut.”

SNITTET:

Hvor skal "snittet tas" A) Rundt areola (det mørke feltet rundt brystvorten) B) Under brystet C) I armhulen.

http://www.justbreastimplants.com/incisions/

PLASSERING AV IMPLANTET:

Hvor implantatet skal ligge: A) Over muskelen B)Delvis under muskelen C) Helt under muskelen (Husk at dersom du velger å legge implantatet under muskelen, vil dette ta bort noe av størrelsen (projeksjonen) på implantatet (Ca. 15% - 20%). Man bør da vurdere om man vil legge inn et litt større implantat. Jenter som trener brystmusklene mye anbefales å legge implantatet over muskelen, for implantatet beveger seg rart under muskelen nå man ”flexer.”

http://www.justbreastimplants.com/incisions/

STØRRELSEN PÅ IMPLANTATET:

Der er ikke alltid man kan velge størrelsen selv. Det avhenger svært mye på den enkelte kvinnes anatomi, som vekt høyde, bygning etc. Kvinner oppfordres til å gå en størrelse større enn planlagt. Grunnen til dette er at implantater ser mindre ut enn naturlige bryster. Har man en C cup med implantater, vil den se ut som en B cup i klær. Implantater er svært lette å gjemme. En D cup kan enkelt skjules. Med en stram sports BH og en vid genser/ t-skjorte kan D cupen ses ut som en liten C cup/ full B cup.

http://www.justbreastimplants.com/size.ht

HVORDAN FINNE RETT STØRRELSE?

Hvordan du kan måle Gram.. (I norge måles silikon implantater i gram) Ta to brødposer og gele. Fyll gele i posene og knytt igjen Kjøp en BH i den cup str du ønsker, og legg posene inni BHen.Fyll på/ ta ut gele helt til du finner hvilken størrelse du ønsker. Vei så posene, og vips du har funnet hvor mange gram du vil ha :0) Det lureste er å Gå rundt med dem hjemme i noen dager. Prøv på forskjellige gensere og topper. Du finner raskt ut at de ser forskjellige ut alt etter hvilke klær du har på deg, pluss at du blir veldig fort vant med størrelsen. det som virket stort for en uke siden, er plutselig veldig lite. Slik blir det med implantatene også... Desverre for mange...

KONSULTASJONER:

Jeg anbefaler deg å gå til konsultasjoner hos flere klinikker FØR du bestemmer deg (3 stk. er anbefalt). Ta så den klinikken/ kirurgen du føler deg mest komfortabel med. Ikke tenk penger!!! HUSK: Dette er en stor ting, og kan ikke settes en pris på! Sørg for at du får nedskrevet i en slags "kontrakt" hvilke eventuelle rettelser, re-operasjoner du kan få gratis, evt. til redusert pris, dersom du skulle være misfornøyd med resultatet, få komplikasjoner eller ønsker å rette på noe etc. http://www.justbreastimplants.com/consult

http://www.justbreastimplants.com/consult/...onsult_info.htm

http://www.justbreastimplants.com/consult/...t_questions.htm

KOMPLIKASJONER OG RISIKOER:

Sørg for at du er klar over alle risikoer ved et slikt inngrep kan medføre! Det er viktig å ha kunnskap om de diverse komplikasjonene. Jo mer kunnskap du har, jo fortere oppdager du symptomene, og kan få behandling. Jo tidligere en får behandling, jo bedre. De mest vanlige er kapselsdannelse, og "rippling". Kapseldannelse er dersom kroppen prøver å støte fra seg implantatet etter en tid. Arrvevet som dannes rundt implantet blir strammere, og det kan til slutt føre til at implantatet blir hardt og det kan være smertefullt. Da kan man først gjøre et nytt inngrep og renske ut dette arrvevet og sette inn implantatet igjen. Dersom dette ikke fungerer må man vurdere å fjerne implantatene. Alle har grad 1 av kapselsdannelse, men det er 4 grader. "Rippling" er når implantatet drar i kapselsarret, som igjen drar i skinnet. Dette er ikke vondt eller farlig, men kan føre til at man får bølger/ folder (som kan bli synlige, men ikke nødvendigvis) på/ i brystet. Dette kan man prøve å unngå/ minske ved å velge et implantat med glatt overflate. Silikon folder/ bølger mindre enn saltvann. Andre komplikasjoner er symmastia, "bottoming out", hematoma, seroma, nekrose, nummenhet/ følelsesløshet, infeksjon, Mondors cord m.m.... Les mer om disse på:

http://www.justbreastimplants.com/risks/

FORVENTNINGER VS. RESULTAT:

Ha realistiske forventninger til resultatet. Se før- og etter bilder på nettet. Husk: Implantater gjør ikke brystene dine "perfekte". De bare tar det du har fra naturens side, og gjør det større.

http://www.justbreastimplants.com/size.htm

HOVEDSIDE:

http://www.justbreastimplants.com/

FØR OG ETTERBILDER:

http://www.justbreastimplants.com/gallery/

SPØRSMÅL OG SVAR:

http://www.justbreastimplants.com/faq.htm

LINKER:

http://www.justbreastimplants.com/links.htm

FØR OG ETTER OPERASJONEN:

http://www.justbreastimplants.com/surgery/tipsheet.htm

Her finner du mange gode tips til ting du kan gjøre slik at du får det enklest mulig før og etter opersjonen. Print ut og kryss av det som er aktuelt for deg!

Håper du fikk noe nyttig informasjon ut av dette!

Hvis det er noe mer du lurer på, så ikke vær redd for å spørre!

Lykke til!

Hilsen CeeCee

Endret av CeeCee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei, jammen ikke ofte du skriver i dagboken din.....

Tenkte bare jeg skulle si takk for nyttige tips på min PM i forb. m. min brystoperasjon. Du har mye kunnskap om temaet og det er tydelig at det er et område som mange er opptatt av.....

Vel, på torsdag ble jeg altså operert og formen er upåklagelig... Utrolig deilig følelse å endelig ha gjort det.... også var det jo ingen "big deal" !

Må si at du og de andre her på KG har gjort det mye lettere og tryggere for meg både før og etter......

Nå er det bare å ha tålmodighet og håpe den værste hevelsen går ned etterhvert, at det ikke er permanente struttepupper jeg har fått...hjelp!

Skriv litt mer i dagboken din da !

FANNY :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Hei!

Lurer på hvor vondt en slik operasjon gjør?

Hva kan man gjøre og hva kan man ikke gjøre?

Hvor lenge bør man være hjemme fra jobb, når man ikke har fysisk tungt arbeid?

Når kan man begynne å gå i vanlig bh igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Hei igjen !

Cee Cee er fraværende i dagboken sin så da tillater jeg meg å svare på dine spørsmål.

Selve inngrepet var smertefritt, sov med lokalbedøvelse.

Holdt sengen hjemme resten av dagen, sov for det meste pga.smertestillende. Neste dag var og ubehagelig, kjente ingenting når jeg lå i sengen men vondt å stå opp og det meste av bevegelser..... Men 3dje dag kjørte jeg bil, handlet osv..... men var ganske sliten og trett .

Etter det har ubehaget avtatt mye, nå er det 7 dgr siden poerasjonen og jeg føler meg i kjempefin form. Litt vondt å stå opp om morgenen og enkelte bevegelser kan jeg kjenne smerte.

Men allt i allt har det gått kjempefint, mye bedre enn jeg trodde. Puppene er veldig fine, og jeg tenker : "Hvorfor gjorde jeg ikke dette før ?"

Inngrepet ble foretatt på Colloseumklinikken i Oslo av dr. Helge Roald. Veldig proff og dyktig, følte meg trygg og overlot valg av str og protesetype til ham.

Han kan jeg tryggt anbefale ! Når det gjelder vanlig bh tar det nok en stund før det kan brukes, veldig behagelig med sportsbh i denne fasen.

Fint navn du har forresten, Gresshoppesang.... Står ikke helt til bildet ditt da men,....he he

Håper det var til hjelp.

FANNY :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Takk FANNY!

Da kan jeg kanskje få stille fler pørsmål?

La du inn over eller under muskelen?

Hvor la du snittet?

Ble puppene myke?

Vises det godt at det er silikon der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kul: Hei Gresshoppesang !

Da fortsetter vi i denne dagboken....... Er det bare oss 2 her ??

Jeg la protesen over muskelen, silikon, moderat profil (som visstnok gjør puppene litt bredere), snitt under puppen 260 ml. Er 174 cm høy, 60 kg. Har ammet 2 barn, så puppene mine var små og tomme.

Nå er brystene mine mye rundere og fulle, har løftet seg ......utrolig. Men har heldighvis ikke den kanten på brystet , naturlig overgang. De er fortsatt unaturlig faste, men mindre enn for en uke siden. Dette går seg til, og litt heng kommer vel også. Det ser jo mest naturlig ut og det var det jeg ønsket. Har inntrykk av at det er lett å la seg friste av å legge inn store proteser, men min identitet henger jo sammen med kroppen og jeg har alltid hatt små pupper. Er glad for størrelsen og det vises ikke i det hele tatt, går med sportsbh. som klemmer dem litt inn.

Jeg er student og har høstferie denne uken, men kunne fint vært på skolen etter ca 5 dgr.

Håper det var til hjelp, fortell litt om deg selv da !

Vi kan kanskje gå inn på et annet forum enn her i Cee Cee sin dagbok......

FANNY !

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Hei igjen!

Det ser ut til at det er bare oss to her, ja.

Jeg har ammet tre barn, er 178 høy og håper at jeg snart er 65 kilo.

Jeg er i gang med en livsstilsendring og spiser sunnere og trener en del. Jeg er i midten av tredveårene og fant ut at jeg ikke orket å være så slap i fisken lengre.

Problemet er jo da at min utmerkede c-cup nå, etter seks kilo slanking er redusert tilen B-cup. Jeg har enda syv kilo å ta av før jeg når matchvekten jeg trives i og da er nok puppene kun skinn og brystvorter i en A-cup.

Jeg ønsker bare å fylle opp litt og at det skal se naturlig ut. Litt heng skal det vel være når man nærmer seg de femogtrdedve?

Hvlken cup hadde du og hva endte du opp med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8) Ettermiddags-hei.

Ja livsstils-endring er bra, slanking er dumt !

Handler vel bare om å bli bevisst på hva man putter i munnen og finne gleden i å bruke kroppen aktivt mer.

Bra du er i gang, jeg er og i midten av de 30, tidligere kunne jeg spise hva jeg ville.... men merker at forbrenningen ikke er like høy lenger.

Etter at jeg skillte meg har jeg vært mye mer i aktivitet og på farten, og gikk da ned noen kg.ja. Det gjorde jo ingenting,.....bortsett fra puppene da ! Fra en fyldig B, til en liten B eller A. Nå er jeg C, og håper det forblir slik.

Er så fornøyd ! Gleder meg til å kjøpe fint undertøy ja !

Livet er hærlig ! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Undertøy, ja.

Nå driver jeg og putter bomull i c-cupene mine, slik at ingen skal kunne se at jeg har foretatt en operasjon. Jeg har ikke lyst til å bli noe diskusjonsemne, eller at det skal vises at jeg har fått meg fabelaktige, kjøpte pupper.

Dette gjør jeg kun fordi jeg ønsker å like det jeg ser i speilet. Svangerskap og amming tar knekken på puppene og gjør oss gjerne litt tyngre. Vekt kan man gjøre noe med på egen hånd, puppene derimot?

Det rare er at når man fikser puppene får man mange reaksjoner som; "Litt slappe pupper er prisen man må betale for å få barn", "Man skal eldes med stil" osv.

Om man tar av noen kilo, er stram og fin over rumpen, får man bare skryt. :roll:

Jeg gleder meg. Snart skal jeg bestille en vurderingstime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Heisann!!!!

Beklager at jeg har vært så fraværende, men det har vært så utrolig mye på gang her, pluss at jeg har vært bortreist en uke...

Jeg lover at jeg skal skjerpe meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skal prøve å svare dere på spm deres. Har ikke lest innleggene deres ennå.. Gleder meg til å lese!

Hilsen CeeCee!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at Fanny har svart på spm dine Gresshoppesang! Det er flott!

Til alle:

Jeg vil bare si at jeg støtter alle som vil ha implantater. Det er en lettelse for mange kvinner som ønsker å legge in implantater å finne andre likesinnede. Vi forstår hverandre, for vi har vært der selv. Det er godt å få den støtten.

Jeg håper at denne dagboken på en måte kan bli et forum der vi som har, eller ønsker å legge inn implantater kan komme og støtte hverandre og dele erfaringer uten å få slengt til oss teite kommentarer som Gresshoppesang nevnte i et tidligere innlegg. Å diskutere implantater på hovedsidene trekker ofte til seg motstanderne som vil gjøre livet surt for oss. Vi vet selv hvorfor vi gjør dette, men det er vanskelig å få andre til å forstå vår motivasjon for å legge inn implantater. Derfor dømmer de.

Kunnskap er makt jenter!!!! Så lenge dere har kunnskap om det dere gjør, så har dere motargumentene med en gang om de skulle dukke opp. Det er viktig å ha stor kunnskap om det man gjør. En slik operasjon er ikke som å gå til tannlegen og borre litt....

Selvtillitt er også makt. Jeg bryr meg ikke om hva andre sier. Dersom noen vil tro at jeg er en teit bimbo med store meloner som er ute etter mennene deres, så får de værsågod bare synes det. Ingen her har noengang sett meg, og ingen kjenner meg. De får tro akkurat hva de vil. Dersom jeg hadde vært redd for hva andre skulle tro/syns/mene om meg, hadde jeg aldri gjort dette.

Håper at flere jenter blir "medlemmer" her, og vi kan danne vår egen lille puppeklan! Hehehe!

Ønsker iallefall Fanny og Gresshoppesang hjertelig velkommen!!!!!

Klemmer,

CeeCee!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du er tilbake Cee Cee !

Ja jeg er helt enig i det du sier, bortsett for at jeg ikke trenger å forsvare det jeg gjør overfor noen her.....

Virker som det å fikse på brystene sine er veldig provoserende for noen...... Jeg syns det er en privat sak hva du velger å gjøre med kroppen din...

Ha en fin dag og takk for hyggelig PM. :)

FANNY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Fanny!

Tja, forsvare trenger man vel ikke. Tenkte mer på å komme med faktaopplysninger der folk kommer med motargumenter for et slikt inngrep. Så lenge man har kunnskap om det man gjør, er man så sikker som man kan bli.

Jeg føler heller ingen trang til å forsvare meg, men liker gjerne å opplyse dem som sitter og forteller andre hvor farlig dette er og prøver å overtale jenter til å la være. Greit å komme med den kunnskapen og erfaringene man har. Da pleier det som oftest å bli stille... Hehe!

Koselig å høre fra deg!! Håper du dropper innom for å hjelpe meg flere ganger! Jeg trenger så mange som mulig vet du :wink: Skulle ønske jeg kunne lage web sider, så kunne jeg laget en god side med opplysninger, pluss en forumside. Jaja... Denne få holde for nå...

Hilsen CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til ALLE:

Jeg vil begynne med å presentere meg, og håper dere følger på! Fortell det det vil fortelle...

Jeg er en jente på 30 år. Har ett barn og samboer. Jeg tok brystforstørrelse i september 2004.

Jeg har Inamed Aestethics CUI implantater, 290gr., silikon, runde, lav profil, ru, over muskelen, snitt i brystfolden.

Jeg er 168/50. Før operasjonen var jeg en 75AA, nå er jeg en 75C.

Etter at jeg mistet et par kilo for 3 mnd. siden fikk jeg såkalt "rippling" (bølger). Jeg har vannvittig forbrenning, men etter å ha spist masse de siste 3 mnd. har jeg klart å legge på meg såpass at ripplingen nesten er helt usynlig! Jippi!!

Jeg tenker at om noen år vil jeg foreta en ny operasjon for å bli kvitt faren for så mye rippling. Da vil jeg gå for et glatt implantat. Vurderer også å gå opp en cup, og legge inn 470gr, men ingenting er bestemt ennå, jeg har bare vært innpå tanken.

Jeg er svært fornøyd med både størrelsen, utseende og følelsen. De både ser og føles veldig naturlige.

Hilsen

CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vil også gjerne være med i "klubben"! :sjarmor:

Jeg er i midten av 30-årene, skilt og har to barn. Tok brystforstørrelse 2 september 2003, og det var faktisk i forbindelse med "research" før operasjonen jeg "fant" KG! :wink:

Jeg la inn 250 ml, snitt rundt brystvortene. Jeg er 164/52, og gikk fra liten A cup, til B/C. Strålende fornøyd!! :) Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde dette tidligere!!!

Bidrar gjerne med råd og erfaringer der jeg kan! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei igjen Cee Cee !

Klubb ja ! Jeg slenger meg med, relativt nyoperert sådan..... 4 uker med proteser nå og kjempefornøyd !

Har ru, over muskel moderat profil 260 ml. Ingen som kan se det, bare min deilige hemmelighet !

Hva skal skje i klubbe da ? Hemmelige treff med dype utringninger og champagne, eller harde fornuftige fakta på nettet ? Jeg er spent !.....

Fortell litt mer om deg selv da ! Hvordan arter hverdagen din seg ? Akkurat nå har jeg tatt påskeferie, barna sover og allt er fryd ! Hverdagen min ellers er så fyllt av plikter og ansvar, så jeg syns det er deilig å surfe rundt på KG og få et innblikk i andres tanker og meninger...... Har forresten akkurat handlet litt lekkert undertøy på nettet, Victorias seecret.....er så mye fint der ! Kjempegøy å kjøpe bh m C str, ! He He.....

Ønsker deg en fin påske Cee Cee !

FANNY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Hallo jenter!

Neste uke skal jeg bestille timer på tre klinikker for å få en vurdering av hvilke proteser som passer best, hvilken størrelse jeg skal ha og hvordan protesene skal legges inn. Jeg har veldig lyst på arr i armhulen.

Siden jeg trener en del, lurer jeg på om det er fornuftig å få lagt protesen over musklen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Cee Cee !

Klubb ja ! Jeg slenger meg med, relativt nyoperert sådan..... 4 uker med proteser nå og kjempefornøyd !

Har ru, over muskel moderat profil 260 ml. Ingen som kan se det, bare min deilige hemmelighet !

Hva skal skje i klubbe da ? Hemmelige treff med dype utringninger og champagne, eller harde fornuftige fakta på nettet ? Jeg er spent !.....

Fortell litt mer om deg selv da ! Hvordan arter hverdagen din seg ? Akkurat nå har jeg tatt påskeferie, barna sover og allt er fryd ! Hverdagen min ellers er så fyllt av plikter og ansvar, så jeg syns det er deilig å surfe rundt på KG og få et innblikk i andres tanker og meninger...... Har forresten akkurat handlet litt lekkert undertøy på nettet, Victorias seecret.....er så mye fint der ! Kjempegøy å kjøpe bh m C str, ! He He.....

Ønsker deg en fin påske Cee Cee !

FANNY

Hey Fanny!

Min hverdag? Jo, den går i husarbeid og nett... er arbeidssøkende for tiden, så skjer egentlig ikke noe særlig spennende. Men i dag skal jeg feire 30årsdagen min. Har masse å gjøre, så jeg må komme igang! Vi får snakkes mer senere! Skal svare deg på spm dine når jeg har litt bedre tid!

God påske til deg og!!!!!!1

Klem,

CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...