Gå til innhold
HerKommerMummi

Paprika villaen og Gekko

Anbefalte innlegg

kalini
1 time siden, Onbothsides skrev:

Du! Det at du oppsøker bloggen/snappen/instsen for så å klage å bruke det barnsligste argumentet som slår seg selv i hjel. 10 poeng går til deg :) 

Nei faktisk ikke!! Det står beskrevet lenger opp i tråden at gekko holder på puppen!! Følger henne ikke på snap og ikke på insta, leser heller ikke bloggen. Så slapp av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minipilla

Blogger eller ei. Jeg syns det er hastverk og  tåpelig å pynte juletreet i november. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
marie_82
7 timer siden, Marriet skrev:

Men har ikke hun hivd ut jula fortere enn svint tidligere og tatt frem vårpynten? Jeg sier ikke det er galt altså, men kan jo hende man hadde orka å hatt julepynten til litt lenger enn romjula dersom man venter med pyntinga til det er desember. Hver sin smak.

Det pleier å være pyntet til påske rundt 2. januar der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MadameDeRosa

Ser man på instakontoer verden over (interiør sådane) så er de i USA for eks allerede  i full gang med pyntingen. Først Halloween i minst en uke, så Thanksgiving-pynting og rett etter Thanksgiving pynter de til jul med girlandere, juletre og reinsdyr. Ser ingenting galt i å kunne inspirere sine lesere før jul.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Papirfly

Tråden er ryddet for brukerdebatt og krenkende utsagn.

Papirfly, mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
caskerette
1 time siden, Minipilla skrev:

Blogger eller ei. Jeg syns det er hastverk og  tåpelig å pynte juletreet i november. 

Jeg synes det er veldig koselig. Er det ikke bare greit at folk mener forskjellig om dette da.  Som det pleier å stå i disse trådene, det er mye annet å ta VP på. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Gjest ricecrispies

Som mange andre sier,det er endelig nok å kritisere paprika og partner for,at hun pynter til jul tidlig er ikke noe å snakke om.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
princesse
9 timer siden, Xstrella skrev:

Juletrepynting nei og nei. Altfor tidlig. Hvor blir magien av når julen kommer frem 29 dager før den er der....!?

Nå er ikke VP den eneste av bloggere som har pyntet til jul. Kommer noen bloggere i dag med innlegg om ferdig pyntet julehus. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christiane_W

Det med julepyntingen synes jeg ikke er noe å henge seg opp i, som andre i tråden påpeker er det nok av annet å "ta" Camilla på.

Jeg synes det er forståelig at enkelte interiørbloggere starter tidligere med julepynting enn det "folk flest" gjør, av to grunner som henger sammen:

• De ønsker vel å inspirere leserne sine og da må de jo være litt i forkant.  Det er f.eks. kjedelig å få inspirasjon til en kjempeflott adventskrans på kvelden før første søndag i advent, da er det jo for sent å gå til innkjøp av tilsvarende om man ønsker.  Om innlegget kommer noen dager i forveien har jo leserne litt tid på seg til å bestille/handle.
  • Eventuelle samarbeidspartnere de reklamerer for ønsker vel at de skal være i forkant av samme grunn som over - jeg tviler på at Mille Moi ville vært veldig fornøyd om Camilla reklamerte for f.eks. "den perfekte juletrepynten" lille julaften.  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
princesse
7 timer siden, Minipilla skrev:

Men må vi sitte og nærmest "drite" ut andre mennesker fordi de velger å pynte treet nå? Synes det er ille att det må åpnes ny tråd for å kun prate om juletrepynting

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
princesse
3 minutter siden, Christiane_W skrev:

Det med julepyntingen synes jeg ikke er noe å henge seg opp i, som andre i tråden påpeker er det nok av annet å "ta" Camilla på.

Jeg synes det er forståelig at enkelte interiørbloggere starter tidligere med julepynting enn det "folk flest" gjør, av to grunner som henger sammen:

• De ønsker vel å inspirere leserne sine og da må de jo være litt i forkant.  Det er f.eks. kjedelig å få inspirasjon til en kjempeflott adventskrans på kvelden før første søndag i advent, da er det jo for sent å gå til innkjøp av tilsvarende om man ønsker.  Om innlegget kommer noen dager i forveien har jo leserne litt tid på seg til å bestille/handle.
  • Eventuelle samarbeidspartnere de reklamerer for ønsker vel at de skal være i forkant av samme grunn som over - jeg tviler på at Mille Moi ville vært veldig fornøyd om Camilla reklamerte for f.eks. "den perfekte juletrepynten" lille julaften.  

Takk😉 AB har også pyntet hus på bloggen i dag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Onbothsides
8 timer siden, kalini skrev:

Nei faktisk ikke!! Det står beskrevet lenger opp i tråden at gekko holder på puppen!! Følger henne ikke på snap og ikke på insta, leser heller ikke bloggen. Så slapp av.

Du vet at det er slik det blir spekulasjoner, rykter og usannheter? Noen tolker noe og noen brenner videre på annenhåndsinfo. Jeg slapper dessuten helt av, min legg er fri for ekskrementer :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Husfrua
8 timer siden, kalini skrev:

Sånn til opplysning. Han holder ikke på puppen. Hånda henger over skuldra og ligger helt tilfeldig i mellom. Så vet du det😉

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Sølv_dugg
23 minutter siden, Husfrua skrev:

Sånn til opplysning. Han holder ikke på puppen. Hånda henger over skuldra og ligger helt tilfeldig i mellom. Så vet du det😉

Ehm, nei? Nå er det du som kommer med feilaktig informasjon her. Hånden kommer rundt ryggen og rett på brystet, hånden er overhode ikke i kontakt med skulderen. Jeg får ikke til imgur, men snapen ligger enda ute for de som evt får til en imgur..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Shoppingqueen

Syns det rart de ikke reklamerer mer for Lord Gekko på bloggen/IG/snap. Det står at han har 40 el mopeder på lager.. Andre ville vel brukt bloggen for alt den er verdt til å fremme bedriften gratis . Forstå det den som kan. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sen ve ben

Wow, en hel ny villapaprika tråd om juletrepynting.. JAH :sove:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minipilla
1 time siden, princesse skrev:

Men må vi sitte og nærmest "drite" ut andre mennesker fordi de velger å pynte treet nå? Synes det er ille att det må åpnes ny tråd for å kun prate om juletrepynting

Tviler på det er det eneste det kommer til å snakkes om her. Bloggeren er flink å kaste bensin på bålet. 

Alle har rett til sin mening. JEG syns det er bak mål å pynte juletreet i november og til påske i romjulen og det tenker jeg at jeg må få lov til å mene 🎅🏼

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Snusen
17 minutter siden, Minipilla skrev:

Tviler på det er det eneste det kommer til å snakkes om her. Bloggeren er flink å kaste bensin på bålet. 

Alle har rett til sin mening. JEG syns det er bak mål å pynte juletreet i november og til påske i romjulen og det tenker jeg at jeg må få lov til å mene 🎅🏼

Helt enig, synes man tar bort ventetiden som advent skal være.  Og en annen ting jeg stusser på.  Synes det er rart at hun ikke tar med de store på pepperkakebaking og julepynting.  Synes det er dårlig argument at bloggere må være tidlig ute for å inspirere slik at vi får handlet og gjort det samme.  Herregud må man handle nytt hele tiden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
arnoyb
9 minutter siden, Minipilla skrev:

Hele poenget blir borte når man må overdrive slik du gjør her.

Vi pynter i november, det er mørkt hele døgnet og kaldt. Derfor gjør vi førjulstida så koselig som mulig og vil å ha den lengst mulig! Vi er ikke religiøs. Men jeg stusser veldig på dere som sier at barna er lei før julaften kommer, er dere også super stressa før jul å synes det bare er mas? Hos oss så er jul og førjulstida pynt, lys, kos og familie. Venter deres barn seriøst bare på pakkene som kommer på juleaften?! Hvorfor ikke spre "stresset" så når juleuka kommer så har dere bare kosen igjen!  Synes dere som må klage på nytt å på nytt om dette virker my mer stusselig enn Camilla som pynter tidlig.... Å er det virkelig noe å klage SÅ mye på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christiane_W
4 minutter siden, Snusen skrev:

Helt enig, synes man tar bort ventetiden som advent skal være.  Og en annen ting jeg stusser på.  Synes det er rart at hun ikke tar med de store på pepperkakebaking og julepynting.  Synes det er dårlig argument at bloggere må være tidlig ute for å inspirere slik at vi får handlet og gjort det samme.  Herregud må man handle nytt hele tiden?

Nei, man må ikke handle nytt hele tiden, men en del av jobben til Camilla og andre bloggere er jo faktisk å lage reklameinnlegg for produkter fra samarbeidspartnerne sine.  Målet med reklameinnleggene er at leserne skal la seg inspirere til å kjøpe produktene i innlegget og da nytter det ikke å legge ut et innlegg om den perfekte juletrepynten to-tre dager før jul.  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   4 medlemmer

• Hummingbird2
    • avamni
    • Hyachint31
    • stinecarine

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her