Gå til innhold
HerKommerMummi

Paprika villaen og Gekko

Anbefalte innlegg

caskerette

Så opptatt av kjærestetid som de er, fatter jeg ikke at de ikke legger minien til vettug tid. Om ikke for hennes skyld, så for sin egen da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

neiognei
Akkurat nå, caskerette skrev:

Så opptatt av kjærestetid som de er, fatter jeg ikke at de ikke legger minien til vettug tid. Om ikke for hennes skyld, så for sin egen da...

Skjønner ikke jeg heller. Ingenting er så nydelig som å legge barna "tidlig" å ha mest mulig kveld sammen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Veslefrikk
6 minutter siden, caskerette skrev:

Men det hadde ikke provosert så mye og ikke resultert i diskusjon, omtale og klikk. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Snusen

Er det nødvendig å drikke den helga du har ungene tenker jeg.  De er jo små, minste har akkurat vært syk.  Uff får nesten litt vondt av familien der

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
gjestgitt

Man kan ikke være særlig glup når man fortsetter å publisere de dårlige valgene som blir tatt i hjemmet. De har fått så mye pepper for alle de dårlige valgene de tar ift barna men de er så avhengig av å eksponere at de driter i det.

Hadde jeg tatt så dårlig valg som mor så hadde jeg iallfall ikke publisert det på FIRMAkontoen min 🙄

Endret av gjestgitt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Husfrua

Jeg ser hverken trøtte øyne eller pepsi max, som nevnt over. Det jeg derimot ikke forstår er hvorfor det filmes på snap mens man prater til ungen sin hele tiden🙄 Jeg ser liksom ikke poenget og lurer på hvem som har gleden av dette. Muligens mormor og de aller nærmeste, men hun kan da ikke tro at dette er noe som interesserer alle de som følger henne på snap🤔 Det er jo også en veldig unaturlig måte å kommunisere med ungen på😏

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Papirfly

Tråden er ryddet for persondebatt.

Papirfly, mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
FruenFraHavet

Siden paprikafrøkna tydeligvis leser ivrig her inne, vil jeg si følgende til henne: det finnes bedrifter (som f.eks Europris og Kiwi) som gir folk som har falt utenfor arbeidslivet en sjanse. Prøv å få litt arbeidstrening og vis deg selv og fremtidige arbeidsgivere at du kan stå i en jobb. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maydis8
5 timer siden, Nicco skrev:

Alle har 1 års bindingstid, men, det er bare å avbestille månedens bok så koster det deg ingen ting🤓 Har fått masse fint i velkomstgave, ikke noe har vært skvip!

Her i huset får ikke seksåringen sukkerfri eller brus generelt. Hvis hun først får brus en sjelden gang, så er det brud med sukker. Ellers har vi husholdningssaft i hus, som barna heller kan få et glass av en gang i blant. Vann er det beste uansett!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
miagunda
1 time siden, gjestgitt skrev:

Man kan ikke være særlig glup når man fortsetter å publisere de dårlige valgene som blir tatt i hjemmet. De har fått så mye pepper for alle de dårlige valgene de tar ift barna men de er så avhengig av å eksponere at de driter i det.

Hadde jeg tatt så dårlig valg som mor så hadde jeg iallfall ikke publisert det på FIRMAkontoen min 🙄

Hun har ikke evnen til å forstå. Hun er umoden. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stupine
2 timer siden, FruenFraHavet skrev:

Siden paprikafrøkna tydeligvis leser ivrig her inne, vil jeg si følgende til henne: det finnes bedrifter (som f.eks Europris og Kiwi) som gir folk som har falt utenfor arbeidslivet en sjanse. Prøv å få litt arbeidstrening og vis deg selv og fremtidige arbeidsgivere at du kan stå i en jobb. 

Hun har vel aldri vært i en vanlig jobb så vidt jeg vet. På «Unge Mødre» jobbet hun i farens firma. I butikken Villapaprika var det stort sett tanten til eksen som jobbet i butikken og styrte den. I Stylebynorway var det eks svigerinna som gjorde grovarbeidet og i praksis styrte hele butikken. Jeg tror faktisk ikke at hun vil klare å fungere i en vanlig 8-16 jobb. Bloggen er levebrødet hennes og det eneste hun kan livnære seg på. (2 firma er kjørt i grøfta.)

Etter at hun begynte å blogge selvstendig har det bare gått enda lenger nedover. Se bare på bloggen nå. Nesten bare reklame innlegg. Lyser desperasjon.. Da hun skulle slutte å blogge under Nettavisen, skulle den nye bloggen bli så bra, hun skulle starte på scratch med mange nye spennende samarbeidspartnere, man skulle få se en ny og bedre blogg og alt skulle bli så fint og flott. (Har ikke tall på hvor mange ganger hun har proklamert at bloggen skal bli ny og bedre!)

I stedet har det bare gått nedover og nedover. Skrivefeilene er like mange. Ikke en enkel overskrift klarer hun å skrive riktig. Hun har ikke kunnskap om hva flere norske ord betyr eller skrives. Ordtak og uttrykk er en historie for seg. Hun vil så gjerne få det til, men hun evner rett og slett ikke å gjøre det bedre.

1 time siden, miagunda skrev:

Umoden er rette ordet. Man kan lure på hva mental alder ligger på. Tenker ikke da kun på atferd. Det er så mye. Helheten...

Endret av Stupine
Rettet til riktig TV program.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skorpion89

Snart går vel bloggen konkurs også. Alle gode ting er 3? Glemte jo å betale regning i sommer, så bloggen vår nede i flere dager. Nok et eksempel på å ta jobben seriøst.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ingeniørfrue

Jeg orker ikke å bry meg om henne mer. Har fått henne og alt vaset hennes i halsen🤢🤢 synes det var spennende å følge med på alt dramaet først, men har totalt mistet interessen. Hele opplegget er så tåpelig at det er som en dårlig komedie. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Stupine
16 minutter siden, ingeniørfrue skrev:

Jeg orker ikke å bry meg om henne mer. Har fått henne og alt vaset hennes i halsen🤢🤢 synes det var spennende å følge med på alt dramaet først, men har totalt mistet interessen. Hele opplegget er så tåpelig at det er som en dårlig komedie. 

Nei, man blir vel mettet etter hvert el innimellom.. 😄 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ingeniørfrue
1 minutt siden, Stupine skrev:

Nei, man blir vel mettet etter hvert el innimellom.. 😄 

Hehe ja, det kan man trygt si😅 det er en grunn til at jeg ikke er så aktiv i denne tråden lenger for jeg orker bare ikke å bruke noe energi lenger. Jeg tenker mitt, men dama forandrer seg alltid, så ikke vits å irritere seg over det. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stupine

@ingeniørfrue Ta noen måneders pause så er du tilbake igjen full av energi. 😄 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ingeniørfrue
1 minutt siden, Stupine skrev:

@ingeniørfrue Ta noen måneders pause så er du tilbake igjen full av energi. 😄 

Ja, eller til jeg begynner å kjede meg i A4-livet mitt igjen og trenger påfyll 😅 men jeg føler stadig med på dere! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stupine

@ingeniørfrue Det er bra! 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
opprørsk
2 hours ago, miagunda said:

Sånn sett burde hun nok aldri fått barn så ung. Utviklingen hennes stagnerte totalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eamane
9 timer siden, Husfrua skrev:

Jeg ser hverken trøtte øyne eller pepsi max, som nevnt over. Det jeg derimot ikke forstår er hvorfor det filmes på snap mens man prater til ungen sin hele tiden🙄 Jeg ser liksom ikke poenget og lurer på hvem som har gleden av dette. Muligens mormor og de aller nærmeste, men hun kan da ikke tro at dette er noe som interesserer alle de som følger henne på snap🤔 Det er jo også en veldig unaturlig måte å kommunisere med ungen på😏

Unaturlig måte? 🤔

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden