Gå til innhold
HerKommerMummi

Paprika villaen og Gekko

Anbefalte innlegg

Skorpion89

Og der kom enda en reklame. Hva skjer? Er du desperat, Camilla?

Endret av Skorpion89

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minlillesky
15 minutter siden, Skorpion89 skrev:

Og der kom enda en reklame. Hva skjer? Er du desperat, Camilla?

Det er ganske så tydelig at hun er desperat. Mangel på lesere= mindre inntekter..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Xstrella

Men er de reelle disse reklamene? Er ikke vp's fortjeneste de har rabatt. De har rabatt uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skorpion89
7 minutter siden, Xstrella skrev:

Men er de reelle disse reklamene? Er ikke vp's fortjeneste de har rabatt. De har rabatt uansett.

Hun har lagt inn tracker, Så tjener nok litt om noen er dum nok til å bite på tilbud, som allerede finnes for Ola Normann, uten å gå igjennom en blogger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Husfrua
11 minutter siden, Xstrella skrev:

Alle kan tjene penger på reklame. Det er bare å registrere seg på en el annen markedsføringsplass og legge til tracker til div butikker på sin nettside.

Endret av Husfrua
Ser det ble svart over meg👆

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Snusen

Herregud nok en reklame, klikker ikke inn, får nok av overskriftene. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Norabora

Reklame for viasat.no. Hun er virkelig desperat. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marriet

Er det det hun holder på med nå hun mener er samarbeidspartnere i ett til to år?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
FruenFraHavet

Nå mangler bare reklame for kryssord, sjakklubb og Opplysningskontoret for fisk. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maskopi
21 minutter siden, FruenFraHavet skrev:

Nå mangler bare reklame for kryssord, sjakklubb og Opplysningskontoret for fisk. 

Og svisker!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Loffeliten

Tror (og håper) at det vi ser nå er de siste krampetrekningene fra Villa Paprika. Camilla prøver desperat å få skvist noen kroner ut av bloggen ved å pøse på med alskens reklamer, men med så få lesere som hun har nå kan det umulig gi særlig store inntekter.

Krystallkulen min sier at innen sommeren har bloggeieren både funnet seg en annen jobb og frigjort plass i sofaen. :dry: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maydis8
15 timer siden, Eamane skrev:

Det kommer vel an på øye som ser? Nå er ikke jeg en av de som MÅ ha det dyreste av det dyre, men det er tydeligvis du. Den kjøkkenmaskinen er ikke av noen kjente merker jeg har sett før, men skvip eller ei vet man vel ikke før man har testet? Du snakker for alle, og er så sikker i din sak som egentlig er en smakssak for hver enkelt. 

Ja jeg må kun ha det dyreste🙄 må si du motsier deg selv relativt mye i dette innlegget, mulig det funker for deg😑 Mye av det man "får" i disse klubbene kan du kjøpe rimelig på obs uten å skaffe deg et årsabonnement i tillegg, hvis man på død og liv må ha alt dette utstyret de sender ut. Og ja, mye av det som blir sendt til kunder i slike klubber er det vi på godt norsk kaller skvip. Sånn, saken er ferdig. Kos deg med klubb-greiene dine. 

Endret av Maydis8

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
neiognei
16 minutter siden, Loffeliten skrev:

Tror (og håper) at det vi ser nå er de siste krampetrekningene fra Villa Paprika. Camilla prøver desperat å få skvist noen kroner ut av bloggen ved å pøse på med alskens reklamer, men med så få lesere som hun har nå kan det umulig gi særlig store inntekter.

Krystallkulen min sier at innen sommeren har bloggeieren både funnet seg en annen jobb og frigjort plass i sofaen. :dry: 

Håper ikke du har samme spåkule som alle de som hardnakket "spådde" at plassen skulle frigjøres i løpet av høsten.. innen nyåret.. osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Stupine

I tarot kortene mine ser jeg et barn til (keiserinnen), økonomien går dårligere (5 mynter) og plassen i sofaen blir frigjort (Tårnet.) :-D

Endret av Stupine

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Xstrella

Har slettet de på snap nå. Orker ikke dette reklamesjowet. Det holder med maset på tv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maydis8

Sveip, sveip opp, sveip, sveip opp, sveip, sveip opp, sveip😂😂😂

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
halvehimmelen

Det siste døgnet har CØ vist frem tre sunne måltider på snap, med klare stikk til KG. Er veldig glad for at hun viser oss noe annet enn usunn mat, for en gangs skyld. Håper det er slik til vanlig også, ikke bare noens dager show for oss.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
fjær
37 minutter siden, halvehimmelen said:

Det siste døgnet har CØ vist frem tre sunne måltider på snap, med klare stikk til KG. Er veldig glad for at hun viser oss noe annet enn usunn mat, for en gangs skyld. Håper det er slik til vanlig også, ikke bare noens dager show for oss.

Som redningen spiser? At C og K spiser sunn og god mat er en ting, men hva minstemann spiser (hva hun dokumenterer) er en annen historie...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Xstrella

Må ikke snap merkes som reklame? Orket ikke de sveip opp så slettet i går. Slettet også komikerfrue, er bare reklame der og. Reklame ønsker jeg kun på tv og ikke i andre kanaler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rosalie
27 minutter siden, Xstrella skrev:

Må ikke snap merkes som reklame? Orket ikke de sveip opp så slettet i går. Slettet også komikerfrue, er bare reklame der og. Reklame ønsker jeg kun på tv og ikke i andre kanaler.

Jo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   10 medlemmer

• Mahasor
    • Galaxy X
    • rebella81
    • Pepperkaka
    • Marriet
    • Skorpion89
    • mordi