Gå til innhold
HerKommerMummi

Paprika villaen og Gekko

Anbefalte innlegg

Maskopi
3 minutter siden, Norabora skrev:

Tar helt av med reklame-innlegg nå🙈 

Med 5500 lesere er det vel i desperasjon etter mer klikk 🙈

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snusen
9 minutter siden, Maskopi skrev:

Med 5500 lesere er det vel i desperasjon etter mer klikk 🙈

Hvem gidder klikke seg inn på det?  Holder med SMS fra alle disse firmaene sine kundeklubber. Begynner å bli dritt lei de også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stupine

Ja, sånn kan det gå når man ikke har noe annet vettugt å fare med... Ikke bare når det gjelder bloggen at hun graver sin egen grav...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rubella

Joggebukse og stilett-støvletter, faktisk

Endret av Rubella

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Snusen
4 minutter siden, Rubella skrev:

Joggebukse og stilett-støvletter, faktisk

Stilig det vel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hummingbird2

Camilla på snap: «Biggabooo!» 

Hun må jo mene «Peek-a-boo», altså «tittei» på engelsk 😂

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Milla29
23 timer siden, Christiane_W skrev:

Joda, Camilla har i perioder hatt privat profil.  For øyeblikket er den åpen.  Noen av bedriftene hun besøkte fikk jo plutselig privat profil etter at Camilla hadde vært der.

At det er mange som ble følgere for å følge med på dramaet i sin tid det har du nok helt rett i (jeg er en av dem, jeg fulgte henne av ren nysgjerrighet pga at hun hadde privat profil, så det gikk ikke å "snoke" uten å følge henne).  De generer nok ikke noe særlig likes, jeg har i alle fall aldri likt et eneste innlegg fra henne.

Jeg har fått med meg at Insta har endret seg den siste tiden, uten at jeg har satt meg skikkelig inn i hva endringene innebærer.  Nå som Camilla har åpen profil ville hun vel kunnet fått mer oppmerksomhet for innleggene sine om hun brukte hashtags? En av endringene sist jeg oppdaterte appen var vel at man nå kan følge hashtags.  Jeg innbiller meg i alle fall at å bruke hashtags gjør at flere ser mine bilder enn bare de som følger meg (har ca 500 følgere på IG, så liten konto), jeg får alltid en del likes fra folk som ikke følger meg på det jeg legger ut.

Ja, det er klart at bruken av hashtags vill ført til at mange, mange flere ser bildene hennes. Det er en ganske stor prosentdel av de som ser innleggene som kommer via hashtags. Veldig merkelig at hun ikke har fått med seg det, siden SoMe er jobben hennes. Å ha privat profil for en bedrift eller andre som ønsker å eksponere seg gjennom insta er jo fullstendig ulogisk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Max Potente

Det er mulig at hun sier "bugaboo". Jeg finner det ihvertfall logisk, sånn for å varsle at her kommer hun med tullet sitt igjen.

En "bugaboo/bug-a-boo"" er nemlig en person som ikke lar deg være i fred, så det er nok det hun sier:

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=bugaboo :ironi:

Endret av Max Potente

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Xstrella

Lindex?? Seriøst. Er heltidsjobben å tigge etter spons i alle butikker nå....

Sykt hvordan bloggere holder på og kjedene er dumme og tror de selger mer. Vi bør boikotte alle som sponser bloggere!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marimekkoen
1 time siden, Stupine skrev:

@Marimekkoen Ja, og det ble lagt ut screenshot her av svaret fra firmaet.  Tommel opp for forbrukermakt! Hun skriver i dag at hun har inngått samarbeid med mange spennende samarbeidspartnere i 1-2 år framover. Hun skal med andre ord sitte å lete etter nettsider og drive med copy/paste reklame innlegg.

Latterlig hvordan hun fremstiller det som hun har inngått samarbeid med firmaene, mens firmaene benekter samarbeid.

Flott å se at det nytter å kontakte de spennende "samarbeidspartnerne" til C. Mange bekker små gjør en stor å!

:Nikke: Ta kontakt med aktuelle firma dersom en blir skuffet over samarbeidet. 👍🏻 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skorpion89
6 minutter siden, Xstrella skrev:

Lindex?? Seriøst. Er heltidsjobben å tigge etter spons i alle butikker nå....

Sykt hvordan bloggere holder på og kjedene er dumme og tror de selger mer. Vi bør boikotte alle som sponser bloggere!

Men tilbudene hun fremmer, er jo allerede tilbud i butikk. Ingen av annonsene hennes tilbyr noe mere enn hva man får på egenhånd ved å oppsøke firma.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Snusen
19 minutter siden, Skorpion89 skrev:

Men tilbudene hun fremmer, er jo allerede tilbud i butikk. Ingen av annonsene hennes tilbyr noe mere enn hva man får på egenhånd ved å oppsøke firma.

Nemlig bare tull

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Den røde fare
1 time siden, Snusen skrev:

Enig og hvem gidder følge en blogg med reklameinnlegg som i tillegg har null troverdighet?  Graver sin egen grav hvis dette blir bloggen framover 

Får håpe det heller blir masse «reklame» istedenfor eksponering av barn👍🏻 Hvis hun er smart nok til å holde de utenfor «reklamene» sine da..🙄

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Lapper

Hun  reklamerer nå for bokklubben og her får du da en kjøkkenmaskin på kjøpet.

Jeg var så dum at jeg så ja til dette tilbudet ett annet sted.  Å dette er den dårligste kjøkkenmaskinen jeg noen gang har vært borti.. Er det bare for bloggere å pøse ut ting? Driter de i kvalitet på ting?

Penga rår:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Snusen
10 minutter siden, Lapper skrev:

Jeg var så dum at jeg så ja til dette tilbudet ett annet sted.  Å dette er den dårligste kjøkkenmaskinen jeg noen gang har vært borti.. Er det bare for bloggere å pøse ut ting? Driter de i kvalitet på ting?

Ikke brukenes den der. Kan da ikke tro at bloggere har testa ut varene?  Vp har dessutan kitchen aid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
loffen
3 timer siden, loffen skrev:

Bigabooo?Hun skriver dette stadig vekk. Hva søren er det? 
Camilla, om det er tittei på engelsk du prøver på, så heter det peek-a-boo.

1 time siden, Hummingbird2 skrev:

Camilla på snap: «Biggabooo!» 

Hun må jo mene «Peek-a-boo», altså «tittei» på engelsk 😂

Som jeg sa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christiane_W
32 minutter siden, Den røde fare skrev:

Får håpe det heller blir masse «reklame» istedenfor eksponering av barn👍🏻 Hvis hun er smart nok til å holde de utenfor «reklamene» sine da..🙄

I går la hun ut et innlegg med tittelen "Det er ikke lett å være syk." der hun innleder med å fortelle at minste Paprika er hjemme fra barnehagen for andre dag på rad, at hun er helt slått ut av feber osv.  Innlegget avsluttes med reklame for Bokklubben som gir bort kjøkkenmaskin.  Det var ikke bilder av minien da, så det er jo noe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
FruRosa
7 minutter siden, Christiane_W skrev:

I går la hun ut et innlegg med tittelen "Det er ikke lett å være syk." der hun innleder med å fortelle at minste Paprika er hjemme fra barnehagen for andre dag på rad, at hun er helt slått ut av feber osv.  Innlegget avsluttes med reklame for Bokklubben som gir bort kjøkkenmaskin.  Det var ikke bilder av minien da, så det er jo noe.

Dessverre mer enn nok bilder av syk mini på snap.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hyachint31

Nå blir bloggen full av reklame. Dette blir bare et så spennende år altså dere! 🙈

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Friluftsdame
3 timer siden, Lapper skrev:

Tviler på at Paprika og Gekko er kunder i Bokklubben😂 tror ikke de har en eneste bok i heimen sin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   26 medlemmer

• Observer
    • elisaday
    • Marixxx
    • Miranda16
    • Tiara07
    • Karine4321
    • Mounira76