Gå til innhold

Hege Tørresdal


Hege899

Anbefalte innlegg

Har egentlig alltid likt Hege Tørresdal,spesielt etter sterke innlegg ang sykdom. Må si jeg er veldig skuffet over at hun for det første eksponerer babyen såpass mye, og for det andre bruker han i reklame.. siste påfunn er en reklame for en klokke mens hun ammer. Det blir ikke mer privat enn slike øyeblikk i mine øyne .  trist at hun falt for fristelsen å eksponere for å selge :(

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja kan de tjene mye på reklame i mammapermisjon? Mange instagrammere som ikke merker reklame.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Miranda16 skrev:

Ser ut som søstera til frøken Orvik, ellers hva har dama på Rampelys å gjøre?

Hun er nok et mye kjentere fjes for folk flest enn frøken Orvik. De eneste som vet hvrm Orvik er, er vel unge blogglesere. 

Tørresdal vant Frøken Norge og figurert mye i Se&Hør. Hun jobbet vel litt i tv2-sporten, samt for Her&Nå. Hun var også «roomie» med Sandra Lyng Haugen på Grenünerløkka engang for sikkert ti år siden. 

Skjønner at dette er lenge siden, og at for helt unge folk er hun vært ute av rampelyset for lenge og at de var bleiebarn da hun var mest «i vinden». 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Perle skrev:

Hun er nok et mye kjentere fjes for folk flest enn frøken Orvik. De eneste som vet hvrm Orvik er, er vel unge blogglesere. 

Tørresdal vant Frøken Norge og figurert mye i Se&Hør. Hun jobbet vel litt i tv2-sporten, samt for Her&Nå. Hun var også «roomie» med Sandra Lyng Haugen på Grenünerløkka engang for sikkert ti år siden. 

Skjønner at dette er lenge siden, og at for helt unge folk er hun vært ute av rampelyset for lenge og at de var bleiebarn da hun var mest «i vinden». 

 

Og eksen til Morten gamst Pedersen, eller blander jeg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...