Gå til innhold

Legge til bilder med link


Gjest middagshøyden

Anbefalte innlegg

Gjest middagshøyden

Jeg er på PC. Har nå mange forsøk på å legge til bilder som klikkbar link. Jeg har forstått at det må være sånn for å bli godtatt her, pga opphavsrett? Hjelp, jeg får det ikke til!  Bildet blir ikke klikkbart samme hva jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du har bildet lagret på pc'en kan du laste opp bildet på for eksempel http://imgur.com og kopiere linken derfra og lime inn i posten din.

Anonymkode: f743d...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
På 30.11.2017 den 17.56, alltid presis skrev:

Beklager, jeg har helt glemt denne tråden!

Det gjelder bilder fra nett, ja. 

Hei :) For å greie det kopierer du bildeadressen og deretter limer du inn bildet (eller GIF-en) i feltet her du skriver, slik:
animated-easter-bunny-image-0085.gif

Anonymkode: 70b68...680

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.11.2017 den 19.01, alltid presis skrev:

Jeg er på PC. Har nå mange forsøk på å legge til bilder som klikkbar link. Jeg har forstått at det må være sånn for å bli godtatt her, pga opphavsrett? Hjelp, jeg får det ikke til!  Bildet blir ikke klikkbart samme hva jeg gjør.

Sorry, jeg misforsto. Du kan kopiere bildeadressen, deretter lime inn. Deretter kommer denne beskjeden opp nederst i det vinduet du skriver i: " Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk. Vis som ordinær lenke i stedet "

Hvis du klikker på "Vis som ordinær lenke i stedet", vil bildet forsvinne, men linken kommer frem i steden.

Anonymkode: 70b68...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 år senere...
  • 1 måned senere...

Har dette problemet jeg også, men så at man måtte ha vært medlem en viss tid for å poste bilde? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 1 måned senere...
ronja1867 skrev (På 1.7.2023 den 7.12):

Har dette problemet jeg også, men så at man måtte ha vært medlem en viss tid for å poste bilde? 

Hvor lenge må man ha vært medlem for å kunne poste bilder? Jeg har vært medlem en måned nå, og har postet 7 innlegg uten å være anonym. Har fortsatt bare «sett inn bilde fra url» som alternativ…

Anonymkode: d3536...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...