Gå til innhold

TE


HerKommerMummi

Anbefalte innlegg

Har hørt de første episodene av podcasten TE. Blir den bedre etter hvert eller forsetter den i samme "vi er så kule og morsomme, hahhaahah" sporet? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstod ikke at du mente ECTW når du bare skrev TE - men nå er jo alt oppklart.

Hvem er disse menneskene, forresten?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Speedmaster skrev:

Forstod ikke at du mente ECTW når du bare skrev TE - men nå er jo alt oppklart.

Hvem er disse menneskene, forresten?

TE er vel navnet på podcasten deres, ikke en forkortelse på navnene deres

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Femilie skrev:

TE er vel navnet på podcasten deres, ikke en forkortelse på navnene deres

Jo, det er en forkortelse på Tinashe og Elisabeth. Masete podcast. Jeg hører på enormt mange podcaster, men TE blir for masete. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Viking-girl skrev:

Jo, det er en forkortelse på Tinashe og Elisabeth. Masete podcast. Jeg hører på enormt mange podcaster, men TE blir for masete. 

Ja, selvfølgelig.. Men ikke på samme måte som f.eks Anne Brith blir omtalt som AB og Anna Rasmussen som MtM her inne. Ikke viktig uansett :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takke meg til Ekko, BBC Documentary og podkaster med Kristopher Schau. Orker ikke disse masete «vi er sååå kule, gærne og morsomme altså». 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, parmanoia skrev:

Takke meg til Ekko, BBC Documentary og podkaster med Kristopher Schau. Orker ikke disse masete «vi er sååå kule, gærne og morsomme altså». 

Enig! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte høre på siste episode for å høre hva dette egentlig var. Episoden var 18 min lang. Først fjas og mas om at guuuuuud, så lenge siden vi har hatt podkææst nå! Så snakket de i 15 min bare om seg selv, blant annet om at en var gravid og at den andre hadde fått seg kjæreste. De to siste minuttene snakket de om at det skulle komme flere podkæææster. Hele episoden ispedd fjas og mas og masse engelsk for å høres enda kulere ut. 

My god. Hvem er dette interessant for, bortsett fra dem selv? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, parmanoia skrev:

Jeg måtte høre på siste episode for å høre hva dette egentlig var. Episoden var 18 min lang. Først fjas og mas om at guuuuuud, så lenge siden vi har hatt podkææst nå! Så snakket de i 15 min bare om seg selv, blant annet om at en var gravid og at den andre hadde fått seg kjæreste. De to siste minuttene snakket de om at det skulle komme flere podkæææster. Hele episoden ispedd fjas og mas og masse engelsk for å høres enda kulere ut. 

My god. Hvem er dette interessant for, bortsett fra dem selv? 

He He, godt beskrevet! Tinashe er kona til Odd Magnus Williamsson. Han virker nå meeeget oppegående, fatter ikke at han orker den masebærta. Om hun er sånn hjemme også da vel og merke... Hun skulle delta i podcasten til Støme & Jerman, da kom hun 10 minutter før podcasten var slutt!! 😳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

×
×
  • Opprett ny...