Gå til innhold

Prøverør 2018


FlyBabe

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Fortunatus skrev:

 

Så utrolig kjipt. Høres godt ut med smågodt  (og rødvin??). 

Jeg satt inn to stk på mandag, og denne runden må det bare klaffe, jeg blir gæren av å gjennomgå disse negative rundene med IVF.

Helt riktig, smågodt og rødvin og OL :) 

Åh, så bra du fikk satt inn to, var de på samme strå? Krysser fingrene for deg! er slitsomt med negativ på negativ altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har man tatt blod prøve og har fått tlf. 

 

Og jeg fikk tlf om at jeg er gravid 🤰🤰🤰  noe så godt at det klaffet nå etter all motgang jeg har hatt :-) 

Krysser alt som kan krysses for at dette går bra og at jeg nå må ruge 9 mnd til😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm..... Hører til riks. Har 3'egg på frys, 2 i samme strå. Da må de tine begge eggene som er i samme strå? Hvis de overlever- kan de sette inn 2? Har hørt fra legen tidligere år de setter inn bare 1. Tom på riks sine sider står år de setter inn 1...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Da har man tatt blod prøve og har fått tlf. 

 

Og jeg fikk tlf om at jeg er gravid 🤰🤰🤰  noe så godt at det klaffet nå etter all motgang jeg har hatt :-) 

Krysser alt som kan krysses for at dette går bra og at jeg nå må ruge 9 mnd til😊

Gratulere så masse!👏 for en deilig følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Da har man tatt blod prøve og har fått tlf. 

 

Og jeg fikk tlf om at jeg er gravid 🤰🤰🤰  noe så godt at det klaffet nå etter all motgang jeg har hatt :-) 

Krysser alt som kan krysses for at dette går bra og at jeg nå må ruge 9 mnd til😊

Gratulerer så mye:nordvesta:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Tingelling skrev:

Gratulere så masse!👏 for en deilig følelse!

Ja guriland. ❤ jeg som var så negativ i går :-) tusen takk 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Da har man tatt blod prøve og har fått tlf. 

 

Og jeg fikk tlf om at jeg er gravid 🤰🤰🤰  noe så godt at det klaffet nå etter all motgang jeg har hatt :-) 

Krysser alt som kan krysses for at dette går bra og at jeg nå må ruge 9 mnd til😊

Hipp hurra, så herlig👍 Gratulerer!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Da har man tatt blod prøve og har fått tlf. 

 

Og jeg fikk tlf om at jeg er gravid 🤰🤰🤰  noe så godt at det klaffet nå etter all motgang jeg har hatt :-) 

Krysser alt som kan krysses for at dette går bra og at jeg nå må ruge 9 mnd til😊

Gratulerer😁 så godt å høre at det gikk din vei😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Ja guriland. ❤ jeg som var så negativ i går :-) tusen takk 😊

Det er en beskyttelsesteknikk for å ikke bli så skuffa.noen gang hjelper det,og andre gang blir man positivt overrasket 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Håper mamma i 2018 said:

Da har man tatt blod prøve og har fått tlf. 

 

Og jeg fikk tlf om at jeg er gravid 🤰🤰🤰  noe så godt at det klaffet nå etter all motgang jeg har hatt :-) 

Krysser alt som kan krysses for at dette går bra og at jeg nå må ruge 9 mnd til😊

Gratulerer så mye, krysser fingrene! Det var en lettelse etter alt du har vært gjennom de siste ukene! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, tuppelene said:

Æsj!!! Egget tålte ikke opptining, så nå er det bare å vente på mensen. Skal ringe inn når den kommer for å få avtalt ny oppstart. Så nå blir det innom å kjøpe en kilo smågodt etter jobb og bunkre seg i sofaen hele helga:P Kjenner lufta ble slått ut av meg her, tar på å være i denne berg og dal banen. 

Uff så kjedelig. Må du i gang med nytt ferskforsøk eller hadde du flere på frys? 

Godt med litt smågodt når livet går sånn, jeg har gjort det samme for jeg tok første sprøyte i går og synes jeg fortjener såpass! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Wiley skrev:

Gratulerer så mye, krysser fingrene! Det var en lettelse etter alt du har vært gjennom de siste ukene! 

Ja med operasjon og sykehus innleggelse og ja off alt så er jeg kjempe glad for at dette gikk 🤰🤰 bare og glede seg til første ul om 1 mnd :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Aaa08 skrev:

Hmmmm..... Hører til riks. Har 3'egg på frys, 2 i samme strå. Da må de tine begge eggene som er i samme strå? Hvis de overlever- kan de sette inn 2? Har hørt fra legen tidligere år de setter inn bare 1. Tom på riks sine sider står år de setter inn 1...

Du får tilbud om å sette inn begge hvis begge overlever tining 😊 Bare 1 er ved ferskforsøk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, tuppelene skrev:

Æsj!!! Egget tålte ikke opptining, så nå er det bare å vente på mensen. Skal ringe inn når den kommer for å få avtalt ny oppstart. Så nå blir det innom å kjøpe en kilo smågodt etter jobb og bunkre seg i sofaen hele helga:P Kjenner lufta ble slått ut av meg her, tar på å være i denne berg og dal banen. 

Så utrolig kjedelig! Får satse på at du raskt er igang igjen. Planer videre hjelper når sånne ting skjer, synes jeg ihvertfall😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Wiley skrev:

Uff så kjedelig. Må du i gang med nytt ferskforsøk eller hadde du flere på frys? 

Godt med litt smågodt når livet går sånn, jeg har gjort det samme for jeg tok første sprøyte i går og synes jeg fortjener såpass! 

Hadde bare ett på frys, så blir nytt forsøk så fort det går. Håper mensen kommer som vanlig eller tidligere, så jeg får nye datoer og forholde meg til. Smågodt er god medisin👍 Lykke til med forsøket og resten av sprøytedagene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Waldfee skrev:

Så utrolig kjedelig! Får satse på at du raskt er igang igjen. Planer videre hjelper når sånne ting skjer, synes jeg ihvertfall😊

Nye datoer å forholde seg til hjelper veldig. Kontrollfriken i meg liker å ha litt kontroll på hva som skjer når. Håper bare ikke syklusen blir tufsa til etter disse tablettene🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...