Gå til innhold

Prøverør 2018


FlyBabe

Anbefalte innlegg

Ja, for vel starte her jeg også.... starten på det tredje året uten lykke......

Tenkte egentlig at jeg ville ta en liten pause fra alt dette en stund, blir mye tanker som ikke er så bra tror jeg. Men det er noe å dele med andre som skal eller har vært gjennom det samme.

Etter noen små håp utover årene som har blitt utrolig nedturer har jeg da vært på blodprøve idag, etter insett av tinførsøk 1.feb. Dette er da runde nummer 2, 3 førsøk.....

Gruer og gleder meg til svar, men det er jo nesten umulig å kommei kontakt med riksen i disse dager...ringer og kommer aldri gjennom. Så må vel sikkert vente til imorgen.

Jeg ønsker lykke til til alle som skal prøve.

Gir klem til alle de som ikke var vellykket denne gange, jeg vet hvordan det er, men du kan ikke gi opp. Hvis dette er noe du vil, må du prøve alt du kan for det! :D

Jeg krysser fingre for alle, og håper det endelig går vei for oss!

Endret av Hitomi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Er det noen som har vurderert Spania? Hører de dyrker enda lengre før de setter tilbake egget. Det er da ikke lovelig i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

Vi er godt igang med fjerde forsøk her. Tilhører offentlig sykehus og det var det noe som var nytt for meg.. måling adobe østradiol. Vi bor langt fra sykehuset, så tok blodprøven på hjemstedet og sendte det i posten til sykehuset. 

Er det noen som vet mer om denne målingen? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hollymolly skrev:

Da fikk jeg den kjipe telefonen at blodprøven var negativ. Så da er det bare å vente på mensen i løpet av noen få dager.. 

Uff dette var trist å høre... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg også med i denne klubben, er ny her ;)

Går gjennom mitt første ivf. forsøk nå. Fikk satt inn ett egg i dag, hadde uttak på mandag. Kjenner allerede at disse to ukene kommer til å gå utrolig langsomt. Og så er jeg så redd for å gjøre noe som kan hindre graviditet, som å løfte for tungt osv. Blir helt paranoid. 

 

Lykke til til alle her inne som ønsker seg barn <3  Måtte 2018 bli vårt år.

 

Amalie.

Anonymkode: d8d6b...1e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg også med i denne klubben, er ny her ;)

Går gjennom mitt første ivf. forsøk nå. Fikk satt inn ett egg i dag, hadde uttak på mandag. Kjenner allerede at disse to ukene kommer til å gå utrolig langsomt. Og så er jeg så redd for å gjøre noe som kan hindre graviditet, som å løfte for tungt osv. Blir helt paranoid. 

 

Lykke til til alle her inne som ønsker seg barn <3  Måtte 2018 bli vårt år.

 

Amalie.

Anonymkode: d8d6b...1e5

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Aaa08 skrev:

Uff dette var trist å høre... 

 

Ja, veldig trist! Fikk beskjed om å ta ny blodprøve på fredag, men tror faktisk ikke det er noe vits i. Ser antydning til mensen. Så da tror jeg løpet er kjørt for denne gangen. Men vi kom et steg lengre andre gangen. Med å få 5 befruktet. Og 2 på frys. Så litt lys i tunnelen:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Hollymolly skrev:

Masse lykke til!

Takk for det :)

Kjipt at det var negativ test for din del. Masse lykke til med neste forsøk!

Amalie.

Anonymkode: d8d6b...1e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klokkeblomst90

Er 4 dager over mensen.. Kjenner ingen symptomer på at mensen skal komme og har aldri følt meg bedre. 

Har lagt prøvingen på hylla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Klokkeblomst90 skrev:

Er 4 dager over mensen.. Kjenner ingen symptomer på at mensen skal komme og har aldri følt meg bedre. 

Har lagt prøvingen på hylla!

Er ikke det gode nyheter at du er gravid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Klokkeblomst90 skrev:

Er 4 dager over mensen.. Kjenner ingen symptomer på at mensen skal komme og har aldri følt meg bedre. 

Har lagt prøvingen på hylla!

Gratulerer så mye 😊😊 må jo være greit og ha klart det selv 😊😊😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok blodprøve på Riksen i dag, men de har fremdeles ikke ringt tilbake. Selv om jeg også trykket tastevalget om at de skal ringe opp. Flere som har opplevd dette? Er det ikke rart at samtalen om blodprøvesvaret ikke prioriteres høyere enn generelle spørsmål? Merker jeg blir provosert, denne dagen er tung nok som den er 😡

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Bezoar86 skrev:

Tok blodprøve på Riksen i dag, men de har fremdeles ikke ringt tilbake. Selv om jeg også trykket tastevalget om at de skal ringe opp. Flere som har opplevd dette? Er det ikke rart at samtalen om blodprøvesvaret ikke prioriteres høyere enn generelle spørsmål? Merker jeg blir provosert, denne dagen er tung nok som den er 😡

De har jo en regel om at de ringer opp igjen innen 15.15 eller neste arbeidsdag, så jeg har aldri turt og trykke på den. Jeg sitter heller og venter i 20min til 2 timer. Tørr ikke gi opp plassen min, men skjønner det er kjempe frustrrende. Jeg gruer meg som bare det og ta prøve på fredag. For fikk negativ test i går 😔😔 så føler egentlig ikke at det er noe vits:-( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:

De har jo en regel om at de ringer opp igjen innen 15.15 eller neste arbeidsdag, så jeg har aldri turt og trykke på den. Jeg sitter heller og venter i 20min til 2 timer. Tørr ikke gi opp plassen min, men skjønner det er kjempe frustrrende. Jeg gruer meg som bare det og ta prøve på fredag. For fikk negativ test i går 😔😔 så føler egentlig ikke at det er noe vits:-( 

Men hvis du tok prøve i går var jo det bare 11 dpo? Er vel litt tidlig å gi opp håpet da? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bezoar86 skrev:

Men hvis du tok prøve i går var jo det bare 11 dpo? Er vel litt tidlig å gi opp håpet da? 

Ja sant det men bare føler at det aldri blir min tur. Også ødela sikkert operasjonen jeg hadde sjansen denne gangen. Bare kjenner jeg har detti litt veldig langt ned etter jeg lå på sykehuset nesten en uke:-( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2018 den 12.43, Håper mamma i 2018 skrev:

Takk var negativ test i dag vill jo si 10 dager etter utakk. Så har fortsatt ikke noe håp om at det går:-( 

Så utrolig kjedelig. Men er jo mindre enn 14 dager siden befruktning så ikke mist håpet enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Butter skrev:

Så utrolig kjedelig. Men er jo mindre enn 14 dager siden befruktning så ikke mist håpet enda. 

Off klarer bare ikke få det opp igjen, sliter veldig med og klare og tenke positivt 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klokkeblomst90
9 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Gratulerer så mye 😊😊 må jo være greit og ha klart det selv 😊😊😊

Er ikke gravid. Testen var negativ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Klokkeblomst90 skrev:

Nei. Er ikke gravid

Sorry, forsto det sånn at du var det. Var ikke jeg heller. Fikk mensen dag 14. Altså i dag. Livet er kjipt nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...