Gå til innhold

Prøverør 2018


FlyBabe

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Ginny skrev:

Takk takk :)

Har jo både denne tråden og andres dagbøker, så da får du jo utløp for det som trengs. Merkelig hvor fint det er å snakke med noen i samme situasjon, jeg er litt ensporet for tiden og hverken mannen eller de single vennene har lyst til å diskutere så mye mer med meg :P 

Ja, det er kjempe fint! Det er godt å vite at man ikke er helt alene om det. Føler alt for tiden handler om sprøyter og kroppen😂 

blir veldig hardt å sette på meg fra 2 til 4 sprøyter om dagen. Men hva gjør man ikke for å få barn❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Hollymolly skrev:

Ja, det er kjempe fint! Det er godt å vite at man ikke er helt alene om det. Føler alt for tiden handler om sprøyter og kroppen😂 

blir veldig hardt å sette på meg fra 2 til 4 sprøyter om dagen. Men hva gjør man ikke for å få barn❤️ 

Skal du ha så mange da? :O 

"Bare" to på det verste her heldigvis.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Ginny skrev:
14 timer siden, Ginny skrev:

Skal du ha så mange da? :O 

"Bare" to på det verste her heldigvis.. 

Var hos privatklinikken i dag, fikk beskjed at på det verste blir det 3 sprøyter. Sist måtte jeg bruke hele sprøytene, da måtte jeg stikke meg 2 ganger da det var foreksempel 100 igjen også skulle jeg ha 350, så da måtte jeg stikke meg 2 ganger. Men denne hangen ser ut som jeg slipper det😅 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har sendt skjema til HELFO om dekning av medisiner etter de har oversteget beløpet? Skal jeg krysse for legemiddel/næringsmiddel eller infertilites-/PGD behandling🤷‍♀️ Vet noen det?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Hollymolly skrev:

Var hos privatklinikken i dag, fikk beskjed at på det verste blir det 3 sprøyter. Sist måtte jeg bruke hele sprøytene, da måtte jeg stikke meg 2 ganger da det var for eksempel 100 igjen også skulle jeg ha 350, så da måtte jeg stikke meg 2 ganger. Men denne hangen ser ut som jeg slipper det😅 

Aha, bare jeg som har vært heldig da og fått sprøyter som inneholder hele dosen jeg skal ha.. Men det kommer til å gå bra, jeg har trua :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske lei... Først så ville ikke eggposene vokse... Nå er de store og modne, men blodprøven viser for høye verdier da er jeg nok overstimulert! Hadde sprøyte fri dag igår, men verdien stiger opp uansett... Har noen vært borti dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen har hatt IVF på OUS som kan fortelle meg om man får beroligende og smertestillende i forbindelse med egguttak i pilleform eller intravenøst?

Hilsen hun som gruer seg så fælt :icon_frown:

Anonymkode: 23dc0...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen har hatt IVF på OUS som kan fortelle meg om man får beroligende og smertestillende i forbindelse med egguttak i pilleform eller intravenøst?

Hilsen hun som gruer seg så fælt :icon_frown:

Anonymkode: 23dc0...ede

Der hvor jeg går får du begge deler.Fikk ekstra morfin siden den ene eggstokken hadde litt vel mye egg og gjorde ekstra vondt å hente ut.Men det går over,slapp av i kroppen og pust hvis det gjør litt vondt.Jeg trøstet meg selv med første gangen at en fødsel gjør sikkert vondere,og det gjør det😂 for hvert menneske du spør får du forskjellige svar om det gjorde vondt,fordi folk har forskjellige smerteterskler,men jeg mener at det finnes verre ting.💪🏻 Det meste sitter i hodet også leser man mye rart på disse foraene🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Tingelling skrev:

Der hvor jeg går får du begge deler.Fikk ekstra morfin siden den ene eggstokken hadde litt vel mye egg og gjorde ekstra vondt å hente ut.Men det går over,slapp av i kroppen og pust hvis det gjør litt vondt.Jeg trøstet meg selv med første gangen at en fødsel gjør sikkert vondere,og det gjør det😂 for hvert menneske du spør får du forskjellige svar om det gjorde vondt,fordi folk har forskjellige smerteterskler,men jeg mener at det finnes verre ting.💪🏻 Det meste sitter i hodet også leser man mye rart på disse foraene🙈

Jeg er overbevist om at en fødsel er verre ja 😂 Men men, det ordner seg vel uansett. Skulle ønske tiden gikk litt fortere, bare!

Anonymkode: 23dc0...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen har hatt IVF på OUS som kan fortelle meg om man får beroligende og smertestillende i forbindelse med egguttak i pilleform eller intravenøst?

Hilsen hun som gruer seg så fælt :icon_frown:

Anonymkode: 23dc0...ede

Pilleform👍 Rett før vi skulle inn slo de inn og ble litt trøtt. Ikke mye, men det roet meg nok litt. Kjente det som foregikk der, men var absolutt ikke vondt. Skjønner veldig godt at du gruer deg, men det kommer til å gå så bra😊 Når har du uttak? Masse lykke til🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, tuppelene skrev:

Pilleform👍 Rett før vi skulle inn slo de inn og ble litt trøtt. Ikke mye, men det roet meg nok litt. Kjente det som foregikk der, men var absolutt ikke vondt. Skjønner veldig godt at du gruer deg, men det kommer til å gå så bra😊 Når har du uttak? Masse lykke til🙏

Tuuusen takk for gode ord! ❤️ Jeg har ikke begynt på nedregulering ennå, hvis alt går etter planen blir uttak uka etter påske. Men jeg liker å vite på forhånd, tror det er min måte å være mindre nervøs på.

Anonymkode: 23dc0...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legen fant ca 10 folikler på Max 1 cm i går, så økte dosen i går til 150ie. Ny sjekk på fredag,og mulig uttak tirsdag eller onsdag.

Mener jeg hadde 15 sist gang,hvor 9 ble befruktet og 5 ble til blasocyster,så krysser fingrene for at det går like bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Da var man ferdig på sykehus for i dag:-) sprøyte start på fredag 😀😀

Så spennende!Lykke til😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på sprøytedag 8 idag, ul på fredag, og forhåpentligvis uttak på mandag eller tirsdag. Gleder meg til alt som skjer, for å kun få et nytt håp igjen snart. 3 søskenforsøket privat, veien etter der er usikker😵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tingelling skrev:

legen fant ca 10 folikler på Max 1 cm i går, så økte dosen i går til 150ie. Ny sjekk på fredag,og mulig uttak tirsdag eller onsdag.

Mener jeg hadde 15 sist gang,hvor 9 ble befruktet og 5 ble til blasocyster,så krysser fingrene for at det går like bra.

Så bra!! Jeg skal på første kontroll etter sprøytestart i morgen. Kjenner at jeg er ganske spent😳😱😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Januarjenta skrev:

Jeg er på sprøytedag 8 idag, ul på fredag, og forhåpentligvis uttak på mandag eller tirsdag. Gleder meg til alt som skjer, for å kun få et nytt håp igjen snart. 3 søskenforsøket privat, veien etter der er usikker😵

Da krysser vi fingrene for at alle gode ting er tre.🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Wiley skrev:

Noen flere som sliter med å logge seg på minjournal? Virker som om hele systemet er nede. 

Jeg prøvde nå, fra telefon. Siden åpnes ikke en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Tingelling skrev:

Da krysser vi fingrene for at alle gode ting er tre.🤞🏻

Tusen takk❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...