Gå til innhold

Prøverør 2018


FlyBabe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æsj.. får skrive som nummer to i år også. La 2018 bli året hvor alt klaffer, og at fryseforsøket sitter mot slutten av januar🙏 Lykke til alle sammen😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får (dessverre) bli med i denne gruppen. Håpet var at det skulle klaffe i 2016. Så endte vi med IVF i  2017..  og nå er jeg fortsatt her uten voksende mage 🙁

I 2018 SKAL det skje! ❤️ (Neste uttak bli i februar) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan melde meg inn her, dessverre. Jeg hadde håpet at 2017 skulle være året, men den gang ei. Skal til det jeg tror er oppstartssamtale til IVF rett før jul, så får jeg se hva som skjer der. Jeg er litt usikker på om jeg blir satt rett på IVF, eller om de vil utrede noe mer før det, nemlig...

La oss håpe at 2018 blir året for oss alle! ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får også melde meg inn her. Jeg skal ha sannsynligvis starte opp med medisiner i slutten av desember og med uttak i januar. Første forsøk for vår del. Blir spennende å se hva 2018 bringer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi starter vårt 2. prøverørsforsøk i begynnelsen av januar. Denne gangen med menopur og ikke bemfola. Håper 2018 blir et godt år for oss alle <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal begynne på hormoner en uke før forventet mens i januaaaar :bond:

Etter å ha prøvd på egenhånd i nærmere fire år har jeg endelig klart å gå ned i vekt så jeg kvalifiserer for ivf... 

Anonymkode: bff2d...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke bestemt når ennå, men det blir søskenforsøk i løpet av 2018. :) Har et par på frys så forhåpentligvis slipper vi full pakke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Sisti skrev:

Vi har ikke bestemt når ennå, men det blir søskenforsøk i løpet av 2018. :) Har et par på frys så forhåpentligvis slipper vi full pakke. 

Så hyggelig at det blir søskenforsøk på dere likevel! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal begynne på hormoner en uke før forventet mens i januaaaar :bond:

Etter å ha prøvd på egenhånd i nærmere fire år har jeg endelig klart å gå ned i vekt så jeg kvalifiserer for ivf... 

Anonymkode: bff2d...75d

Er i lignende situasjon. Fikk beskjed om å gå ned noen kilo da jeg var på forsamtale. Nå har jeg klart det, så da gjelder det bare å holde seg fram til oppstart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, miore said:

Så hyggelig at det blir søskenforsøk på dere likevel! :) 

Ja, jeg er lettet nå som mannen har gitt grønt lys. :nigo: Selv om han virker litt vettskremt over tanken. :ler: Hans første innvending var "men da må vi kjøpe nytt hus...". 

Jeg ammer fortsatt, og den må avsluttes før noe forsøk er aktuelt, og jeg/mini er ikke heeelt klar for å avslutte ammingen enda, så derfor blir det vanskelig å si når vi er klare. Følger spent med på resten i mellomtiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De anbefaler å ta Folat i god tid før forsøket i alle fall. Ellers kan det jo være greit å ta noe tran(kapsler) for å ha nok vitamin D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her! 

Hadde to negative forsøk i 2015 og et som var vellykket i slutten av 2016. Dessverre visste det seg på kontroll i uke 19 at babyen vår var død, så da starter vi igjen i januar/februar 2018. Skal til sykehuset 2 januar og håper på oppstart så fort som mulig etter det!

Gleder og gruer meg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Rosmerta skrev:

De anbefaler å ta Folat i god tid før forsøket i alle fall. Ellers kan det jo være greit å ta noe tran(kapsler) for å ha nok vitamin D.

Takk for svar😊 er allerede igang med folat, så jeg får gå til innkjøp av trankapsler også😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hotellpute09 skrev:

Melder meg inn her! 

Hadde to negative forsøk i 2015 og et som var vellykket i slutten av 2016. Dessverre visste det seg på kontroll i uke 19 at babyen vår var død, så da starter vi igjen i januar/februar 2018. Skal til sykehuset 2 januar og håper på oppstart så fort som mulig etter det!

Gleder og gruer meg!

 

Huff! Så triste ting du har vært igjennom!! Håper 2018 blir mye bedre😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, Livi said:

Noen som vet om det er noen vitaminer eller sånn som er bra å ta før forsøk?

Jeg er kanskje i overkant glad i vitaminer men jeg tar multivitamin med folat, vitamin C, D og E. I tillegg tar jeg melatonin og CoQ10. Om det har noe å si vet jeg ikke, men det skader ikke heller. 

Jeg har forsamtale neste uke, så er spent på å se når vi skal starte opp. Tipper det blir Jan/Feb. 

Håper 2018 er året for oss alle!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her, skal i gang med nytt forsøk etter jul etter to mislykkede frys og et mislykket ferskforsøk i jakt på søsken i 2017. 38 år, har vært veldig heldig og har en super gutt født 2015 som satt på første IVF. Ser ut til at det blir vanskeligere denne gangen. Synes det er tungt med hormonbehandling, blir nesten deprimert og verst er det ved fryseforsøk. Har endometriose/adenomyose. Håper på mye positivt å følge her fremover som kan gi oppmuntring!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...