Gå til innhold

Hvite pensko/brudesko


tussi84

Anbefalte innlegg

Har nå i over 2 mnd vært innom sko butikker for å finne hvite sko til bryllupet, men jeg finner ingenting. Det begynner å haste siden jeg skal på første fitting av kjolen i januar.

De fleste butikkene jeg har vært i har ikke hvite sko, og de som har hatt det er altfor smale for meg over føttene. Jeg er veldig bred over føttene. Omtrent eneste som passer meg av sko ellers er brede joggesko. Jeg kan i tillegg ikke ha særlig med hæl da samboer kun er et par cm høyere så jeg ser etter maks en hæl på 2 cm. 

Jeg har vært i Drammen, Asker, Oslo, og Ski og sett etter disse skoene, men ingenting passer. Blir jeg nødt for å gifte meg uten sko, eller i joggesko? Det er kjempe frustrende.

Om noen har noen gode ideer til meg om hvor jeg evt kan få tak i sko som kunne passe så setter jeg pris på dette. I området Akershus, Oslo, Østfold. 

Takker på forhånd.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker ikke hva butikken heter, men jeg kjøpte mine i Asker på den brudebuikken som ligger over elixia.  (Vis a vis NAV) De hadde stort utvalg til ok priser. Er et par år siden, men sikkert verdt å sjekke. Jeg har også brede føtter og lav mann ;-) fant meg noen veldig pene sko med lav kilehel, og de var utrolig behagelige! Nesten så de slo joggesko i komfort! 

Ellers vurderte jeg også enkle ballerina sko en stund. Der finnes det mange hvite som er greit pene, og med fotsid brudekjole er det faktisk ingen som vil se skoene. Så komfort burde virkelig trumfe utseende. 

Anonymkode: 90213...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte sko av merket Rainbow Club. Vet ikke om du har sett på de? Veldig behagelige. Nå er jeg ikke så bred over vrista, så er usikker på hvordan de vil være på foten din. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Kjøpte mine på JJHouse fra USA.  De kostet 436 men kom på 954 kr med frakt, toll og moms.  De var store i størrelsen men siden de har rem så går det greit, skal kjøpe kippekappe å ha i.   De passet kjempefint til kjolen som er i ballgownstil.

https://www.jjshouse.no/Kvinner-Silke-Som-Sateng-Stiletto-Hael-Lukket-Ta-Pumps-Mary-Jane-Med-Spenne-047138958-g138958/color__ivory

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg virkelig å kjøpe sko på en brudebutikk! De er laget for at man skal gå i de en hel dag, å er derfor ekstra myke å komfortable! De er en drøm å ha på i forhold til vanlige sko fra skobutikken. Jeg er så glad for at jeg la på noen ekstra hundrelapper, å kjøpte skoene i brudesalogen i stedet for på en skobutikk som jeg tenkte først. 

Lykke til med den store dagen :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...