Gå til innhold

.


BerntHulken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan dessverre ikke hjelpe deg på sexfronten, da jeg er også mann og strengt hetero, men hvis du vil kan jeg være en kompis og semi-wingman. Jeg bor ikke så altfor langt unna Arendal og jevngammel. Ofte er det lettere å komme i kontakt med andre på byn når man er 2 og fler. :)

Jeg sliter selv også med å komme i kontakt med damer forøvrig.

Og før jeg blir kastet på bålet: jeg vet det ikke har med hovedtemaet å gjøre men ville strekke ut en hånd til TS for det. Iblant er det ting man ikke klarer alene. Hvis dette er greit for deg TS, si fra, så tar jeg kontakt på PM.

Anonymkode: 00332...b26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan dessverre ikke hjelpe deg på sexfronten, da jeg er også mann og strengt hetero, men hvis du vil kan jeg være en kompis og semi-wingman. Jeg bor ikke så altfor langt unna Arendal og jevngammel. Ofte er det lettere å komme i kontakt med andre på byn når man er 2 og fler. :)

Jeg sliter selv også med å komme i kontakt med damer forøvrig.

Og før jeg blir kastet på bålet: jeg vet det ikke har med hovedtemaet å gjøre men ville strekke ut en hånd til TS for det. Iblant er det ting man ikke klarer alene. Hvis dette er greit for deg TS, si fra, så tar jeg kontakt på PM.

Anonymkode: 00332...b26

Et kjempefint innlegg❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...