Gå til innhold

Vi som tar avstand til bloggere som blogger om kosmetiske behandlinger - Hva må og kan gjøres for å stoppe denne trenden?


Gjest Carina Maria

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Lovelulu skrev:

Jo det er det, og jo det gjør det.

Bruker en ting for å forbedre ansiktet, er det unaturlig. Uansett

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carina Maria
10 minutter siden, Lovelulu skrev:

Jo det er det, og jo det gjør det.

Det er ikke naturlig som dem andre skriver og det er ikke naturlig og fylle giftstoffer i huden for og drepe nervene sånn at dem ikke skal få rynker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Lovelulu skrev:

Jo det er det, og jo det gjør det.

Dere som bruker disse stoffene blir helt blinde for hvordan det egentlig ser ut. Dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Carina Maria skrev:

Det er ikke naturlig som dem andre skriver og det er ikke naturlig og fylle giftstoffer i huden for og drepe nervene sånn at dem ikke skal få rynker. 

Nå dreper ikke restylane og juvederm nervene i ansiktet. Botox lammer nerver, men det er forbiigående, og forsvinner etter ca 3 mnd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
6 minutter siden, Lovelulu skrev:

Nå dreper ikke restylane og juvederm nervene i ansiktet. Botox lammer nerver, men det er forbiigående, og forsvinner etter ca 3 mnd.

Det hjelper ikke og det er ikke naturlig at all. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Carina Maria skrev:

Det hjelper ikke og det er ikke naturlig at all. 

Det er din mening. Nå er det jo mye som ikke er naturlig her i verden også da, så dette kan jo diskuteres i det uendelige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carina Maria
8 minutter siden, Lovelulu skrev:

Det er din mening. Nå er det jo mye som ikke er naturlig her i verden også da, så dette kan jo diskuteres i det uendelige.

Alt fra naturen sin side er naturlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Carina Maria skrev:

Alt fra naturen sin side er naturlig. 

Akkurat, og det vil si at veldig mye er unaturlig da, hvis vi skal tenke slik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
19 minutter siden, Lovelulu skrev:

Akkurat, og det vil si at veldig mye er unaturlig da, hvis vi skal tenke slik.

Som og ta botox, restilan eller juviderm er unaturlig for det ødelegger naturlig utseende hos dem som tar det og viss vi ikke skulle hatt rynker eller store lepper hadde naturen ordnet det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Carina Maria skrev:

Som og ta botox, restilan eller juviderm er unaturlig for det ødelegger naturlig utseende hos dem som tar det og viss vi ikke skulle hatt rynker eller store lepper hadde naturen ordnet det sånn. 

Det er din mening igjen. Det er mye vi fikser på som naturen ikke har gitt oss, ikke bare kosmetiske behandlinger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sprøyte ting inn i kroppen for å se "bedre" og yngre ut vil aldri være naturlig, uansett om selve produktet kommer fra naturen eller ikke.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Lovelulu skrev:

Du har da et naturlig utseende selv om du bruker litt restylane osv. Du ser ikke unaturlig ut av å bruke dette i moderate mengder. Det er mange som har en tendens til å tro alle blir seende ut som de verste eksemplene fra Hollywood. Virkeligheten er ikke slik.

Nei da har du ikke ett naturlig utseende. Så lenge du sprøyter noe som helst i en eller annen del av kroppen ,så er det ikke naturlig. Da har du sprøyter kjemiske ting inn

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Lovelulu skrev:

Restylane og juvederm er naturlig. Botox ikke, men ufarlig i slike små mengder. Det jeg mente var at det ser naturlig ut med normale mengder.

Hvordan i all verden kan du si at restylane og juvedem er naturlig? Er det kun vann dere har på huden😃

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, princesse skrev:

Hvordan i all verden kan du si at restylane og juvedem er naturlig? Er det kun vann dere har på huden😃

Hyaluronsyre som er i juvederm og restylane finnes fra før i huden, og er uskadelig.

Endret av Lovelulu
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lovelulu skrev:

Hyaloronsyre som er i juvederm og restylane finnes fra før i huden og er uskadelig.

Og hår vokser på kroppen og man har til og med inngrodde hår i blant, helt naturlig. 

Etter din logikk er det da helt naturlig å operere inn hårdotter i tilfeldige klumper rundt om på overarmene. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, Lovelulu skrev:

Hyaluronsyre som er i juvederm og restylane finnes fra før i huden, og er uskadelig.

Alle dere som bruker juviderm og restylane må være naive når dere mener at hyaluronsyre er uskadelig. Du kan lese om hyalursyre her http://www.digidexo.com/s/990.html

Og når jeg leste dette ble jeg skremt.

Dere tukler med naturen når dere sprøyter sånt inn i kroppene deres. Dere som er for kosmetiske behandlinger må være blinde når dere nekter for bivirkninger. Og mener at det er naturlig. Det er IKKE nærheten av naturlig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er kjempetrist at folk tukler så mye med kroppene sine. Bloggere som Isabel Raad og Sophie Elise er allerede skrekkeksempler på overdreven kosmetisk kirurgi og de er bare i starten av tjueårene. Det er så trist at bloggere skal fronte disse vanvittig dyre og kunstige måtene å omforme (deformere) kroppen på. Jeg mistet broren min til kreften for et par år siden og jeg kommer til å elske hver rynke og linje som kommer i ansiktet mitt. For jeg får hvert fall lov til å bli eldre! Broren min fikk aldri lov til å bli mer enn 29 år. Det er så trist med folk evige jag etter "ungdomskilden". Men de ser jo ikke yngre ut heller, det er bare umulig å forstå hvor gamle de er. Se på Dorthe Skappel og Vendela Kirsebom for eksempel. Der kan man lett bomme med 10-15 år både oppover og nedover. Det blir så kunstig. Og dette bruker de hundretusenvis av kroner på i løpet av livet.

Endret av Avocado
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Avocado skrev:

Jeg syns det er kjempetrist at folk tukler så mye med kroppene sine. Bloggere som Isabel Raad og Sophie Elise er allerede skrekkeksempler på overdreven kosmetisk kirurgi og de er bare i starten av tjueårene. Det er så trist at bloggere skal fronte disse vanvittig dyre og kunstige måtene å omforme (deformere) kroppen på. Jeg mistet broren min til kreften for et par år siden og jeg kommer til å elske hver rynke og linje som kommer i ansiktet mitt. For jeg får hvert fall lov til å bli eldre! Broren min fikk aldri lov til å bli mer enn 29 år. Det er så trist med folk evige jag etter "ungdomskilden". Men de ser jo ikke yngre ut heller, det er bare umulig å forstå hvor gamle de er. Se på Dorthe Skappel og Vendela Kirsebom for eksempel. Der kan man lett bomme med 10-15 år både oppover og nedover. Det blir så kunstig. Og dette bruker de hundretusenvis av kroner på i løpet av livet.

Hverken Vendela eller skappel har noe av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Lambigirl skrev:

Alle dere som bruker juviderm og restylane må være naive når dere mener at hyaluronsyre er uskadelig. Du kan lese om hyalursyre her http://www.digidexo.com/s/990.html

Og når jeg leste dette ble jeg skremt.

Dere tukler med naturen når dere sprøyter sånt inn i kroppene deres. Dere som er for kosmetiske behandlinger må være blinde når dere nekter for bivirkninger. Og mener at det er naturlig. Det er IKKE nærheten av naturlig.

Dette var jo ingenting å bli skremt av, heller motsatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...