Gå til innhold

Vi som tar avstand til bloggere som blogger om kosmetiske behandlinger - Hva må og kan gjøres for å stoppe denne trenden?


Gjest Carina Maria

Anbefalte innlegg

49 minutter siden, Lambigirl skrev:

Jeg blir forskrekket på måten noen av dere halshugger TS for å åpne en tråd. Dere beskylder @Carina Maria for åpne flere tråder. Jeg har sett en tråd som hun har åpnet under her på Rampelysformuet. Ærlig talt ta dere sammen og ikke hugg hodet av hverandre.

 

 

De er slettet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Lovelulu skrev:

Det er jo akkurat det den gjør...Men men det er jo et standarsvar fra deg hver gang jeg skriver noe, så vi lar det ligge.

Det var du som først begynte å bringe dette på banen. Og IKKE @Carina Maria  For er ditt svar til TS

"Jeg for min del skriver bare et innlegg om min mening om hvordan generelt motstandere av kosmetisk kirurgi snakker om oss som er tilhengere av det. Det må vel være lov. Det er helt greit for meg at andre bloggere skriver innlegg om hvor store motstandere de er av kosmetiske behandlinger også, men det betyr ikke at alt de skriver er riktig. Det går også fint ann å være uenig om dette, uten å hele tiden kommentere utseende til de som velger dette negativt og ufint."

 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Lambigirl skrev:

Det var du som først begynte å bringe dette på banen. Og IKKE @Carina Maria  For er ditt svar til TS

"Jeg for min del skriver bare et innlegg om min mening om hvordan generelt motstandere av kosmetisk kirurgi snakker om oss som er tilhengere av det. Det må vel være lov. Det er helt greit for meg at andre bloggere skriver innlegg om hvor store motstandere de er av kosmetiske behandlinger også, men det betyr ikke at alt de skriver er riktig. Det går også fint ann å være uenig om dette, uten å hele tiden kommentere utseende til de som velger dette negativt og ufint."

 

 

 

Nå lar vi det ligge, for som dere sier hører det ikke til denne tråden....Så da er vel ikke det mer å diskutere er det vel? Men det som hører med i tråden er at voksne bloggere skriver motinnlegg til hverandre. Sånn som jeg ser det er det helt greit å være uenig å skrive for og imot innlegg om kosmetiske behandlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at dere går inn på 40+ på Blogg.no og skriver kommentarer til den enkelte blogger der. De shouter og shouter og shouter og er mer oppmerksomhetssyke enn de yngste bloggerne, så de blir sikkert hoppende glade for litt action. Det er i alle fall latterlig at det kommer bloggere inn i tråden her og fisker klikk ved å fremme et katastrofalt ukritisk syn på kosmetiske inngrep.

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med det utseendepresset kvinner utsettes for så syns jeg det er flott at noen ser kritisk på kosmetiske inngrep og ikke lar seg friste. Ikke greit å kritisere enkeltmenneskers utseende, kirurgi eller ikke, men generell kritikk mot denne trenden er helt på sin plass. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Benson skrev:

Med det utseendepresset kvinner utsettes for så syns jeg det er flott at noen ser kritisk på kosmetiske inngrep og ikke lar seg friste. Ikke greit å kritisere enkeltmenneskers utseende, kirurgi eller ikke, men generell kritikk mot denne trenden er helt på sin plass. 

Ja det er forskjell på å kritisere enkeltmenneskets utseende og generell kritikk. Det gjelder både for og imot kosmetisk behandling, og plastik kirurgi. I en saklig diskusjon om dette, kommer en ikke langt med spydigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Benson skrev:

Med det utseendepresset kvinner utsettes for så syns jeg det er flott at noen ser kritisk på kosmetiske inngrep og ikke lar seg friste. Ikke greit å kritisere enkeltmenneskers utseende, kirurgi eller ikke, men generell kritikk mot denne trenden er helt på sin plass. 

Jeg har forstått det slik at et naturlig utseende blir mer og mer på moten. Isåfall er det jammen meg på tide

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Honey Dew skrev:

Jeg har forstått det slik at et naturlig utseende blir mer og mer på moten. Isåfall er det jammen meg på tide

Du har da et naturlig utseende selv om du bruker litt restylane osv. Du ser ikke unaturlig ut av å bruke dette i moderate mengder. Det er mange som har en tendens til å tro alle blir seende ut som de verste eksemplene fra Hollywood. Virkeligheten er ikke slik.

Endret av Lovelulu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lovelulu skrev:

Du har da et naturlig utseende selv om du bruker litt restylane osv. Du ser ikke unaturlig ut av å bruke dette i moderate mengder. Det er mange som har en tendens til å tro alle blir seende ut som de værste eksemplene fra Hollywood. Virkeligheten er ikke slik.

Nåja. De fleste bloggerne som driver med dette bruker alt for mye og ser ut som mimikkløse, litt «sprengte» plastdukker med lepper og kinnben (og hake) som er helt ute av proporsjonene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lovelulu skrev:

Du har da et naturlig utseende selv om du bruker litt restylane osv. Du ser ikke unaturlig ut av å bruke dette i moderate mengder. Det er mange som har en tendens til å tro alle blir seende ut som de verste eksemplene fra Hollywood. Virkeligheten er ikke slik.

INGEN absolutt INGEN ser naturlig når de har tatt botox eller restylane. Samme hvor lite man tar. Og det vises alt for godt. Huden blir unaturlig stram.

Endret av Lambigirl
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, orfeus skrev:

Nåja. De fleste bloggerne som driver med dette bruker alt for mye og ser ut som mimikkløse, litt «sprengte» plastdukker med lepper og kinnben (og hake) som er helt ute av proporsjonene. 

De blir mimikkløse. Og det vises at de har tatt det Bortforklaringen om at de så lite at det ikke vises er tull og tøys. For det vises samme hvor mye de nekter.

Og du har den gruppen som er ytterliggående som har tatt alt for mye.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Honey Dew skrev:

Jeg har forstått det slik at et naturlig utseende blir mer og mer på moten. Isåfall er det jammen meg på tide

Det har jeg forstått også. Og det er på tide.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Lovelulu skrev:

Du har da et naturlig utseende selv om du bruker litt restylane osv. Du ser ikke unaturlig ut av å bruke dette i moderate mengder. Det er mange som har en tendens til å tro alle blir seende ut som de verste eksemplene fra Hollywood. Virkeligheten er ikke slik.

Mange, der i blant bloggere ser seg helt blind på hvor mye de sprøyter inn i ansiktet. Først begynner man med litt restylane i leppene og så fyller de jevnlig på til leppene nesten sprekker, før restylanen får tid til å gå ut. Det er helt  gale Mathias. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 minutter siden, Miranda16 skrev:

Mange, der i blant bloggere ser seg helt blind på hvor mye de sprøyter inn i ansiktet. Først begynner man med litt restylane i leppene og så fyller de jevnlig på til leppene nesten sprekker, før restylanen får tid til å gå ut. Det er helt  gale Mathias. 

Sånne behandlinger må i vare tas jevnlig oxo og da blir dem avhengig av det. Dem som har tatt restylan i leppene blir størrelses blind og dem ser ikke selv at leppene blir for store. Jeg synes all kosmetisk behandling er forferdelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Lovelulu skrev:

Du har da et naturlig utseende selv om du bruker litt restylane osv. Du ser ikke unaturlig ut av å bruke dette i moderate mengder. Det er mange som har en tendens til å tro alle blir seende ut som de verste eksemplene fra Hollywood. Virkeligheten er ikke slik.

Nei, har man fikset på utseendet, har man ikke et natuŕlig utseende.

Å påstå at botox, restylan og andre ting man sprøyter inn i kroppen er naturlig, er hinsides all fornuft

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Honey Dew skrev:

Nei, har man fikset på utseendet, har man ikke et natuŕlig utseende.

Å påstå at botox, restylan og andre ting man sprøyter inn i kroppen er naturlig, er hinsides all fornuft

Restylane og juvederm er naturlig. Botox ikke, men ufarlig i slike små mengder. Det jeg mente var at det ser naturlig ut med normale mengder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lovelulu skrev:

Restylane og juvederm er naturlig. Botox ikke, men ufarlig i slike små mengder. Det jeg mente var at det ser naturlig ut med normale mengder.

Det er IKKE naturlig med restylane, juviderm og botox for fem flate øre. Og det er INGENTING som heter normale mengder. For det ser IKKE naturlig ut da heller.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lambigirl skrev:

Det er IKKE naturlig med restylane, juviderm og botox for fem flate øre. Og det er INGENTING som heter normale mengder. For det ser IKKE naturlig ut da heller.

Jo det er det, og jo det gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...