Gå til innhold

Vi som tar avstand til bloggere som blogger om kosmetiske behandlinger - Hva må og kan gjøres for å stoppe denne trenden?


Gjest Carina Maria

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Lovelulu skrev:

Jeg for min del skriver bare et innlegg om min mening om hvordan generelt motstandere av kosmetisk kirurgi snakker om oss som er tilhengere av det. Det må vel være lov. Det er helt greit for meg at andre bloggere skriver innlegg om hvor store motstandere de er av kosmetiske behandlinger også, men det betyr ikke at alt de skriver er riktig. Det går også fint ann å være uenig om dette, uten å hele tiden kommentere utseende til de som velger dette negativt og ufint.

Det er jeg enig i. Men det er også stygt å kalle de som ikke bruker botox og Restylane for skrukketroll...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, Salka skrev:

Det er jeg enig i. Men det er også stygt å kalle de som ikke bruker botox og Restylane for skrukketroll...

Ja selvsagt, og det har jeg aldri gjort heller. Ikke det jeg husker hvertfall. Isåfall var ikke det pent, og jeg sier unnskyld for det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
50 minutter siden, Lovelulu skrev:

Jeg for min del skriver bare et innlegg om min mening om hvordan generelt motstandere av kosmetisk kirurgi snakker om oss som er tilhengere av det. Det må vel være lov. Det er helt greit for meg at andre bloggere skriver innlegg om hvor store motstandere de er av kosmetiske behandlinger også, men det betyr ikke at alt de skriver er riktig. Det går også fint ann å være uenig om dette, uten å hele tiden kommentere utseende til de som velger dette negativt og ufint.

Tråden handler ikke om kosmetiske behandlinger og den diskusjonen fins det mange andre tråder og diskutere temaet på. Den diskusjonen er ikke et tema i tråden her og det fins bloggere som er for og bloggere som er mot og slik er det. 

Det jeg reagerte på var at det var tre bloggere i 40 + som over shoutet hverandre med feite over skrifter men den ene bloggern som kom sist på banen med innleggene sine kunne ha spart seg for det hun skreiv i innlegget sitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
15 minutter siden, Lovelulu skrev:

Ja selvsagt, og det har jeg aldri gjort heller. Ikke det jeg husker hvertfall. Isåfall var ikke det pent, og jeg sier unnskyld for det.

Det gjorde du i innlegget ditt hvor du skriver at ingen 50 åringer vil ha rynker og da skriver du indirekte at rynker er stygt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Lovelulu skrev:

Ja selvsagt, og det har jeg aldri gjort heller. Ikke det jeg husker hvertfall. Isåfall var ikke det pent, og jeg sier unnskyld for det.

"Skal jeg være ærlig tror jeg de rett og slett er sjalu, og at de skulle ønske de selv kunne gjort det, men av forskjellige grunner kan eller vil de ikke. Noen fordi de ikke har råd, andre fordi de er redd de blir snakket om. Jeg tror uten tvil at hvis en 50 åring hadde fått et gavekort på 50000kr til å bruke på kosmetiske behandlinger, hadde vedkommende sagt ja på sekundet. Ingen vil ha rynker og se sliten og gammel ut, uansett hva de måtte si om den saken."

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
16 minutter siden, Lovelulu skrev:

Ja selvsagt, og det har jeg aldri gjort heller. Ikke det jeg husker hvertfall. Isåfall var ikke det pent, og jeg sier unnskyld for det.

Jeg foreslår at vi begynner en tråd hvor vi kan diskutere kosmetiske behandlinger uten tilknytning til blogging. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Carina Maria skrev:

Jeg foreslår at vi begynner en tråd hvor vi kan diskutere kosmetiske behandlinger uten tilknytning til blogging. 

Det skulle du tenkt på før du satte igang denne tråden og lokket bloggerne du snakket om frem i lyset.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, elisaday skrev:

Slår et HARDT slag for alle kvinnene der ute som eldes med verdighet. 

Det gjør jeg også men kan vi ikke diskutere dette i en annen tråd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Carina Maria skrev:

Det gjør jeg også men kan vi ikke diskutere dette i en annen tråd? 

Start en ny tråd da, du er jo så flink til det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, elisaday skrev:

Start en ny tråd da, du er jo så flink til det. 

Her er en tråd som handler om temaet 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Carina Maria skrev:

Jeg foreslår at vi begynner en tråd hvor vi kan diskutere kosmetiske behandlinger uten tilknytning til blogging. 

Du står fritt til å lage en

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir forskrekket på måten noen av dere halshugger TS for å åpne en tråd. Dere beskylder @Carina Maria for åpne flere tråder. Jeg har sett en tråd som hun har åpnet under her på Rampelysformuet. Ærlig talt ta dere sammen og ikke hugg hodet av hverandre.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Carina Maria skrev:

Det jeg reagerte på var at det var tre bloggere i 40 + som over shoutet hverandre med feite over skrifter men den ene bloggern som kom sist på banen med innleggene sine kunne ha spart seg for det hun skreiv i innlegget sitt. 

Jeg la merke til det samme da jeg tittet inn på blogg.no sin shoutliste for bloggere 40+. Og jeg som leser shoutlisten utenfra forstår meget godt at innleggnene som et par av bloggerene på 40+ shoutet er myntet på hverandre. Det er som å rope sine meninger høyest mulig.

Og det skinte godt igennom at den ene bloggeren trodde at blogginnlegget som den andre skrev var myntet på seg selv. Det må da gå an å skrive et blogginnlegg om et tema uten å tro at innlegget handler om seg selv.

 

Endret av Lambigirl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ærlig talt reagerer mest på med disse etterhvert maaaange trådene er at de blir opprettet under "rampelys". Ingen av disse bloggerne er i rampelyset på Noen. Måte. Kan jeg da bare starte en tråd om en totalt ukjent blogger jeg liker/misliker som aldri har fått medieoppmerksomhet eller omtale noen sted enn på andres blogger? Bare spør. Trodde "rampelys" betydde noe annet enn å være en random blogger som noen reagerer på? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

53 minutter siden, Carina Maria skrev:

Det gjorde du i innlegget ditt hvor du skriver at ingen 50 åringer vil ha rynker og da skriver du indirekte at rynker er stygt. 

 

Jeg har slett ikke tenkt å starte noen som helst diskusjon her inne, jeg kommenterte bare det som er relevant i tråden du startet. Hvordan du oppfatter ting jeg skriver kan ikke jeg gjøre noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
3 minutter siden, Lovelulu skrev:

Jeg har slett ikke tenkt å starte noen som helst diskusjon her inne, jeg kommenterte bare det som er relevant i tråden du startet. Hvordan du oppfatter ting jeg skriver kan ikke jeg gjøre noe med.

Vi lar diskusjonen ligge for den hører ikke hjemme her i tråden og tråden handler ikke om kosmetiske behandlinger. Den får du ta i en annen tråd. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, elisaday skrev:

"Skal jeg være ærlig tror jeg de rett og slett er sjalu, og at de skulle ønske de selv kunne gjort det, men av forskjellige grunner kan eller vil de ikke. Noen fordi de ikke har råd, andre fordi de er redd de blir snakket om. Jeg tror uten tvil at hvis en 50 åring hadde fått et gavekort på 50000kr til å bruke på kosmetiske behandlinger, hadde vedkommende sagt ja på sekundet. Ingen vil ha rynker og se sliten og gammel ut, uansett hva de måtte si om den saken."

 

@Lovelulu så alle som ikke er enige i bruken din av gift i trynet er sjalu? Jeg tviler sterkt på at utsagnet ditt om at alle 50 åringer hadde brukt all dritten du pusher i trynet ditt hvis de kunne og ønsket å bruke penger på det. Ikke alle 50 åringer ønsker å se ut som en dårlig reklame for botox og juvaderm. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Carina Maria skrev:

Vi lar diskusjonen ligge for den hører ikke hjemme her i tråden og tråden handler ikke om kosmetiske behandlinger. Den får du ta i en annen tråd. 

 

 

Det er jo akkurat det den gjør...Men men det er jo et standarsvar fra deg hver gang jeg skriver noe, så vi lar det ligge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...