Gå til innhold

Vi som tar avstand til bloggere som blogger om kosmetiske behandlinger - Hva må og kan gjøres for å stoppe denne trenden?


Gjest Carina Maria

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, orfeus skrev:

Argh... Det er vel synskepeggy og karimaritas som har braket sammen igjen. Helt uinteressant, spør du meg, men scenarioet er vel sånn omtrent slik: Den ene fyller på med botox og fillers og føler seg fin, den andre roper høyt om hvor forferdelig det er. 

Synske peggy er det sikkert, ja. Må inn og se. Var inne på KM og leste syteinnlegget hennes. Haha, ja det er ikke akkurat første gang de har braket sammen. :hoho: Dramalamaer ass 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carina Maria
14 minutter siden, Salka skrev:

Synske peggy er det sikkert, ja. Må inn og se. Var inne på KM og leste syteinnlegget hennes. Haha, ja det er ikke akkurat første gang de har braket sammen. :hoho: Dramalamaer ass 

Denne gangen var det ikke hun Synske peggy men en annen blogger. Hun Synske peggy har ikke blogget på noen uker som.

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carina Maria skrev:

Jeg er tråd starter men ikke den bloggern for jeg blogger ikke og har aldri i livet hatt blogg. 

Hvis det ikke handler om  deg ,så høres det som du tar det veldig personlig

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror denne bloggeren at alle som sier/skriver at botox ikke er pent, handelr om henne. Da har man et stort ego

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Miranda16 skrev:

Hvis det ikke handler om  deg ,så høres det som du tar det veldig personlig

Jeg tar det ikke personlig og jeg må få reagere når voksne bloggere skyter hverandre med innlegg og mot innlegg. Dem er voksne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette IGJEN? Disse bloggerdamene er ikke i rampelyset på noen som helst måte, så de burde ikke diskuteres her. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hvorfor tror denne bloggeren at alle som sier/skriver at botox ikke er pent, handelr om henne. Da har man et stort ego

Det har jeg lurt på jeg også og da har dem et stort ego ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, elisaday skrev:

Dette IGJEN? Disse bloggerdamene er ikke i rampelyset på noen som helst måte, så de burde ikke diskuteres her. 

Dem er bloggere og det står ikke noe i forumets regler at det er topp bloggere og kjendiser som skal diskuteres. Dem blogger og da velger dem og vere i søkelyset. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Carina Maria skrev:

Dem er bloggere og det står ikke noe i forumets regler at det er topp bloggere og kjendiser som skal diskuteres. Dem blogger og da velger dem og vere i søkelyset. 

 

Alright, carry on... 🙄 Men hele denne tråden kommer til å ende opp som brukerdebatt, som det pleier å gå. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Carina Maria skrev:

Jeg tar det ikke personlig og jeg må få reagere når voksne bloggere skyter hverandre med innlegg og mot innlegg. Dem er voksne. 

Men hva er hensikten? Hva vil du oppnå? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
5 minutter siden, Observer skrev:

Men hva er hensikten? Hva vil du oppnå? 

Herre min ass. Jeg har sakt det. Jeg reagerer på hvordan voksne bloggere aser seg opp over hverandres innlegg. Det må jeg få reagere på. Hvorfor blogge når dem ikke tåler at andre skriver innlegg som handler om teamer som dem er engasjerte i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beskyldninger uten grunn. Har vært daglig innom dette underforumet siden det startet så har fått med meg og sett med egne øyne disse trådene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carina Maria skrev:

Denne gangen var det ikke hun Synske peggy men en annen blogger. Hun Synske peggy har ikke blogget på noen uker som.

Hvilken blogger da? Jeg vil lese. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Majott skrev:

Så her dreier det seg om beskyldninger, intriger og hvem som bør føle seg angrepet?

Sorry, men jeg gidder ikke å ta del i hvem som har skyld for hva her.

 

 

Det gjør ikke jeg heller. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, Carina Maria skrev:

Jeg er heller ikke ute etter og ta noen bestemte bloggere for jeg kjenner dem ikke men det er saken at noen 40 + bloggere ikke tåler at andre bloggere skriver en diskusjon før dem tar innlegget i verste mening. Nå dreide dette seg om kosmetiske behandlinger men det kunne ha dreid seg om politikk og samfunn. 

Jeg for min del skriver bare et innlegg om min mening om hvordan generelt motstandere av kosmetisk kirurgi snakker om oss som er tilhengere av det. Det må vel være lov. Det er helt greit for meg at andre bloggere skriver innlegg om hvor store motstandere de er av kosmetiske behandlinger også, men det betyr ikke at alt de skriver er riktig. Det går også fint ann å være uenig om dette, uten å hele tiden kommentere utseende til de som velger dette negativt og ufint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...