Gå til innhold

Vi som tar avstand til bloggere som blogger om kosmetiske behandlinger - Hva må og kan gjøres for å stoppe denne trenden?


Gjest Carina Maria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest justcurious

Du får høre med dem det gjelder da heller enn å lage en tråd om det her. Vi kan ikke svare for denne personen så hva poenget?

Endret av justcurious
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Uhumskheter skrev:

Du kan ikke seriøst tro på det du selv sier nå? Du er ute etter å ta noen, du oppretter tråd etter tråd der du går etter de samme personene med de samme argumentene, samme innleggene, dag ut og dag inn. Vannvidd og alt for mye fritid hele gjengen.

Jeg er ikke ute etter og ta noen av dem. Jeg har ikke opprettet tråder om noen av dem før, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Carina Maria skrev:

Innlegget dreier seg om at voksne blogger må tåle og lese andre sine innlegg uten at dem tar det personlig og det hadde sikkert skjedd viss det var politikk som ble diskutert også. 

 

Det er dessverre et ganske vanlig fenomen, at folk spammer kommentarfelt med bæsj, både på blogger, FB og nettaviser, uansett hva temaet er. 

Det er bare mangel på dannelse og forståelse. Jeg lurer likevel litt på om det er de eldste av oss som er verst, de som ikke er vokst opp med internett og mangler den innsikten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, orfeus skrev:

Det er dessverre et ganske vanlig fenomen, at folk spammer kommentarfelt med bæsj, både på blogger, FB og nettaviser, uansett hva temaet er. 

Det er bare mangel på dannelse og forståelse. Jeg lurer likevel litt på om det er de eldste av oss som er verst, de som ikke er vokst opp med internett og mangler den innsikten. 

Thank you for svaret ditt :) Det var en fin vinkling og jeg tror oxo det at det er dem gamleste som er verst. Jeg følger bloggere som er 25 - 39 år og på den listen ser jeg ikke noe av det fenomenet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

Hæ? Forsto lite av dette, men tror du det er forskjell på 20 og 40 når det gjelder bloggingen? 

Forsto det slik at en blogger har gått inn på en annens blogg og kritiserte?  Og sånn fortsatte de?

Kan dekke bare holde på da? Viste ikke at det var en liste for de over 40. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
11 minutter siden, pelikanen skrev:

Hæ? Forsto lite av dette, men tror du det er forskjell på 20 og 40 når det gjelder bloggingen? 

Forsto det slik at en blogger har gått inn på en annens blogg og kritiserte?  Og sånn fortsatte de?

Kan dekke bare holde på da? Viste ikke at det var en liste for de over 40. 

 

Det kan se slik ut ja. Jeg tror som @orfeus at de eldste er verst, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H V E M  er  på 40+ listen og hva snakker du om? 

Er det samme to damer som alltid blir diskutert hvor en av de alltid går på kg og syter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
9 minutter siden, yeans skrev:

H V E M  er  på 40+ listen og hva snakker du om? 

Er det samme to damer som alltid blir diskutert hvor en av de alltid går på kg og syter? 

Hvem det er spiller ingen rolle. Det har ikke noe med saken og gjøre.

Jeg vet at den ene har vært her på kvinne guiden og syter. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, yeans skrev:

H V E M  er  på 40+ listen og hva snakker du om? 

Er det samme to damer som alltid blir diskutert hvor en av de alltid går på kg og syter? 

Ja, gikk inn på bloggen til trådstarter for bare for å få det bekreftet. Hun mener at folk er misunnelig på henne for at de ikke  har råd til å sette nåler i ansiktet

Selv skjønner jeg ikke problemet. Det er jo ekstremt mange som er motstander av dette og det er viktig at det blir diskutert

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Uhumskheter skrev:

Hva er poenget med denne tråden? Hva lurer du på?

Akkurat det lurer jeg også på

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Carina Maria skrev:

Hvem det er spiller ingen rolle. Det har ikke noe med saken og gjøre.

Jeg vet at den ene har vært her på kvinne guiden og syter. 

Hvis du er en av de to så syter visst dere begge her inne. 

Skjønner meg ikke på bloggere som velger å dra bråket de starter på bloggen inn på kg for å få lesere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, yeans skrev:

Hvis du er en av de to så syter visst dere begge her inne. 

Skjønner meg ikke på bloggere som velger å dra bråket de starter på bloggen inn på kg for å få lesere.

Jeg er ikke av en dem to for jeg blogger ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 minutter siden, yeans skrev:

Hvis du er en av de to så syter visst dere begge her inne. 

Skjønner meg ikke på bloggere som velger å dra bråket de starter på bloggen inn på kg for å få lesere.

Jeg har aldri vert en av dem heller., 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Carina Maria
10 minutter siden, Miranda16 skrev:

Ja, gikk inn på bloggen til trådstarter for bare for å få det bekreftet. Hun mener at folk er misunnelig på henne for at de ikke  har råd til å sette nåler i ansiktet

Selv skjønner jeg ikke problemet. Det er jo ekstremt mange som er motstander av dette og det er viktig at det blir diskutert

Jeg er tråd starter men ikke den bloggern for jeg blogger ikke og har aldri i livet hatt blogg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vanskelig å gjette hvem som setter seg i forsvarsposisjon, men hvem har skrevet innlegget hun klikket sånn for? Jeg vil lese. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Salka skrev:

Ikke vanskelig å gjette hvem som setter seg i forsvarsposisjon, men hvem har skrevet innlegget hun klikket sånn for? Jeg vil lese. :P 

Argh... Det er vel synskepeggy og karimaritas som har braket sammen igjen. Helt uinteressant, spør du meg, men scenarioet er vel sånn omtrent slik: Den ene fyller på med botox og fillers og føler seg fin, den andre roper høyt om hvor forferdelig det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...