Gå til innhold

Prøver å bli gravid 2018


månki

Anbefalte innlegg

2 timer siden, lille_myyy skrev:

Gratulerer 😍

Tusen takk snille😊

Anonymkode: 13faa...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 hours ago, AnonymBruker said:

Vet ikke om jeg tør å legge ut dette, med fare for å jinxe det hele. Har mista en gang før vårt første barn så nervene er selvsagt i helspenn!! PP5.

Ting vi gjorde: hadde sex hver dag fra søn til tors, el på onsdag. Onsdag og torsdag hadde vi sex på formiddagen i stedet for på kvelden. Jeg fikk to migreneanfall 7dpo, hadde ikke hatt det på 8 mnd så da fattet jeg mistanke. Så når jeg blødde etter samleie på lørdag nå ble den forsterket. 

Testene er fra lørdag til i dag, som er dagen jeg skulle hatt mensen.

Snapchat-257808912.jpg

Anonymkode: 13faa...e19

Gratulerer! Skulle selv hatt mensen igår og fikk positiv test idag 😍 føles helt surrealistisk! Krysser fingrene for friske små september-babyer 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nethieo skrev:

Gratulerer! Skulle selv hatt mensen igår og fikk positiv test idag 😍 føles helt surrealistisk! Krysser fingrene for friske små september-babyer 😍

Åjaaaaa🎉🎈 gratulerer så mye😙 krysser alt jeg har for at det skal gå bare bra! Det har ikke helt gått opp for meg egentlig. Men så har jeg ei lita fra før så hverdagen går liksom videre uten så altfor mye tid til å tenke på det😊

Anonymkode: 13faa...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper å bli med i denne gruppa ila 2018. Har en baby på snart 4 mnd og vi bruker ikke prevansjon siden jeg snart er 38 år. Jeg tviler på at jeg kan bli gravid så lenge jeg ammer så mye dag/natt. Vi er heller ikke startet prøvingen, men det skjer om det skjer😬❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 og sambo 31 år. Har hatt ubeskyttet samleie 2 år uten hell. Det siste året har vi bevisst hatt sex rundt eggeløsning, har tempet litt og tatt eggeløsningstester. Fått påvisst eggeløsning hos gynekolog i tillegg. Jeg har også desverre celleforandringer.

Jeg skal til utredning snart. Jeg tror selv at jeg har tette eggledere, eller endometriose. Hatt klamydia infeksjon for ca 7 år siden, hadde infeksjonen ganske lenge uten å vite det, fordi den forrige kjæresten var jevnlig utro.

Jeg blir veldig glad på andre sine vegne når jeg hører at de blir gravide, spesielt når de er på samme alder som meg, da føler jeg at det kan være håp for oss også. Krysser fingrene for at jeg ikke har endometriose.

Anonymkode: 8e270...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mistet barnet vårt i uke 21, nå håper og ber jeg at vi kan bli gravide igjen før termindato. Er desperat etter å bli gravid igjen :'(

K.

Anonymkode: ce627...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP4 og 2 dpo. Hvordan kan tiden gå så sakte? Dette er den første prøveperioden hvor jeg har brukt EL-tester, og derfor vet akkurat når (og at) jeg hadde EL. Kjenner allerede etter symptomer, selv om jeg vet at det er for tidlig :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mistet barnet vårt i uke 21, nå håper og ber jeg at vi kan bli gravide igjen før termindato. Er desperat etter å bli gravid igjen :'(

K.

Anonymkode: ce627...f80

Så forferdelig :( Skjønner godt du ønsker å bli gravid igjen raskt.. Håper det etter forholdene går OK med deg/dere, og at det klaffer raskt igjen :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Trotwood skrev:

Nå er mensen 3 dager forsinka, jeg er kvalm og trøtt, men negativ test. Frustrerende! 

Så spennende, hold oss oppdatert! :)

Anonymkode: 4adf1...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne bli med her ☺️

Jeg er 27 år, mannen 31 og nå skal vi prøve på barn nr. 2 🤗 Sist ble jeg gravid på første forsøk, men er forberedt på at det kan gå lengre tid denne gangen. 

Jeg er spent, glad og nervøs på samme tid. Nervøs pga at jeg fikk fødselsdepresjon med første. 

Mensen er her nå og EL blir rundt 3. februar.

Dette blir spennende🤗 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen ikke kommet enda(forventet en gang mellom 20-22 januar), og negative tester.. Føles ikke ut som den kommer med det første heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, -Mala- skrev:

Vil gjerne bli med her ☺️

Jeg er 27 år, mannen 31 og nå skal vi prøve på barn nr. 2 🤗 Sist ble jeg gravid på første forsøk, men er forberedt på at det kan gå lengre tid denne gangen. 

Jeg er spent, glad og nervøs på samme tid. Nervøs pga at jeg fikk fødselsdepresjon med første. 

Mensen er her nå og EL blir rundt 3. februar.

Dette blir spennende🤗 

 

Så spennende!! Da er vi i samme pp:) Samme eggløsnings tid også😄 Men jeg har ingen barn fra før :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Så spennende, hold oss oppdatert! :)

Anonymkode: 4adf1...f9c

Ja, skal gjøre det, men jeg har ikke så mye håp, fant ikke helt utav EL denne måneden :/ Har vanligvis syklus på 27-28 dager  og nå er det 32 dager siden sist mens og ingen tegn til strek på morgenurin, så nå håper jeg mest jeg får mensen igjen så jeg vet at ting funker og jeg kan prøve neste periode. 

 

.. men hadde vært så deilig med en positiv test! Får prøve igjen i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pp1 er over her. Forrige gang vi prøvde gråt jeg hele kvelden da jeg ikke ble gravid på første forsøk. Ble så skuffet. Denne gangen vet jeg at tiden og statistikken er med meg. Klar for pp2! 

Anonymkode: cb8a6...79a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 7.1.2018 den 0.05, Sitronmelis skrev:

Trodde ikke tiden var inne for å forlate dere riktig enda, men etter dagens tester så må jeg nok det! (FORHÅPENTLIGVIS) Ææææææh! PP4, 10 dpo i dag:
5a5155efa57a2_test6.1.thumb.jpg.3b993cfc7ef24ab6d6a5a1e6b2f9aad4.jpg

:strix::alice::strix:
 

Gratulerer så mye!! Når tok du test? Etter du forventet mensen eller før?

Anonymkode: d6e0e...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer så mye!! Når tok du test? Etter du forventet mensen eller før?

Anonymkode: d6e0e...926

Takk, 6+0 i morgen:strix: 
Tok test 4 dager før forventet mens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ikke tør teste enda? 9 dpo i dag tror jeg. Redd jeg skal bli skuffet hvis testen er negativ, selv om jeg vet det er tidlig. Da er det liksom litt bedre å bli skuffet av at mensen kommer🙈

Anonymkode: 65499...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som ikke tør teste enda? 9 dpo i dag tror jeg. Redd jeg skal bli skuffet hvis testen er negativ, selv om jeg vet det er tidlig. Da er det liksom litt bedre å bli skuffet av at mensen kommer🙈

Anonymkode: 65499...16e

Like greit å vente. Jeg testet 9 dpo og fikk en megasvak positiv test. Da skal jeg si dagene frem til IKM gikk ekstra sakte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...