Gå til innhold

Svigerbror skal gifte seg i Vietnam. Tips til noe vi kan bidra med som ikke er så kostbart?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi reiser til Vietnam i bryllup da min svigerbror skal gifte seg med sin vietnamske kjæreste så hun kan flytte til Norge. Dt blir kombinert bryllup og bryllupsreise rundt i vietnam som vi gjør sammen med dem og noen andre familiemedlemmer.

Vi skal være i over 2 uker og har bestilt alt av flybilletter og overnatting og det kom på ca. 18 900kr per pers inkl. vaksiner for meg og samboeren. Vi har ikke veldig god råd, så denne for denne turen har vi måtte grave dypt i lommebøkene og gjort en del kompromisser og prioriteringer. 

Svigersøsteren min (søsteren til han som gifter seg) sier vi må bidra på noe vis og det er jeg helt enig i. Både praktisk med bryllupet og kanskje med et annet bidrag; hun skal lære seg en sang på vietnamesisk som hun skal synge og spille gitar til. Noen som har tips til hva jeg kan bidra med utenom det praktiske? Tips til gaver som passer til en slik tur eller noe kreativt bidrag jeg kan gjøre? Noe som ikke koster så mye ettersom vi ikke har så mye mer penger å gå på?
Tips til bryllupsgave som ikke koster skjorta og som kan være passende?

Anonymkode: 3ef9d...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På hvilken måte er dette din svoger? Er det din manns bror, og deres felles søster som sier DU må bidra? Det syns jeg må være opp til mannen din hva han finner på. Og jeg ville sunget og spilt en norsk sang :) Hvis svigerinnen allerede kan spille og har med gitar, mener jeg. Din manns ansvar med bryllupsgave også, spør hva de ønsker seg. Og det er tross alt brudeparet som arrangerer, så et lite innslag er hyggelig, og praktisk hjelp må være noe de spør etter, ikke noe du skal finne på.

Anonymkode: c1fda...b6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å lage en minnebok med bilder ol i etterkant som du kan gi til de? 

Anonymkode: a08ca...171

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2017 den 23.12, AnonymBruker skrev:

Hva med å lage en minnebok med bilder ol i etterkant som du kan gi til de? 

Anonymkode: a08ca...171

Det tenkte jeg å foreslå også..Dersom dere er gode til å fotografere kan dere ta ansvar for å ta gode bilder fra vielsen og festen, av alle gjestene, og sette sammen en fotobok etterpå av bildene brudeparet plukker ut? 

Det blir ikke så dyrt, men er en fin gave fordi det er mye arbeid og tar mye tid etterpå også. 

Anonymkode: 54640...e4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en gave der nede. Det er billig der og sist jeg var i bryllup i Vietnam spanderte jeg fotograf. Kostet meg ingenting 🙂 

Anonymkode: d3671...509

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...