Gå til innhold

Spå meg? :D


KakaoMos

Anbefalte innlegg

Hei! Håper noen snille mennesker der ute kan spå meg :)

Jeg og kjæresten hadde kranglet anngående forholdet og negative hendelser som har rammet min livssituasjon. Nå har det gått 6 dager uten at jeg har fått svar fra han. Mine spørsmål er: Vil han svare meg snart? Vil forholdet fortsette hvis det blir en samtale mellom oss? Hva skjer mellom oss i fremtiden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Du burde heller oppsøke en spåmann enn å prøve å finne svar her, tror ikke fleste av oss er eksperter i å spå noen. Men pass på de som bare vil ha dine penger.

Anonymkode: 7e37c...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polybios
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du burde heller oppsøke en spåmann enn å prøve å finne svar her, tror ikke fleste av oss er eksperter i å spå noen. Men pass på de som bare vil ha dine penger.

Anonymkode: 7e37c...16a

Du er klar over at det der gjelder alle såkalte spåmenn. De er bedragere alle sammen det finnes ingen som er synske.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
On 4.12.2017 at 2:42 PM, Guest Polybios said:

Du er klar over at det der gjelder alle såkalte spåmenn. De er bedragere alle sammen det finnes ingen som er synske.

 

 

Det finnes faktisk folk som er veldig flinke til å spå, men det betyr ikke at man skal tro på dem.
F.eks. min tante ble spådd å ha to barn som er jenter, en skilsmisse men mannen kommer tilbake før hun ble 30. Alt dette var sant. Det er sikkert en ren tilfeldighet, men jeg vil vel anta at en som kan ''virkelig spå'' har visse teknikker de har studert for å lese en person nøye som mulig. Feks. cold reading er jo ganske kjent.

Anonymkode: 7e37c...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...