Gå til innhold

Den rareste drømmen d nylig har hatt


Lano-mannen

Anbefalte innlegg

Noen sier å høre andres drømmer er kjedelig. Tull. La oss kjøre i gang!

Veldig langt unna Oslo, drømte jeg at jeg tok i mot Christan den fjerde og Karl den 12. Og flere andre på Oslo-omvisning. Glem at de ikke levde på samme tid. Det var en stor bankett og jeg var så flau over at Oslo ikke hadde en skikkelig gamleby hvor de kunne se gamle ting fra deres tid. Og jeg lette og lette men til slutt var mest opptatt av å overføre penger til ansatte rett før jul.

Hva skjer med hjernen. liksom? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I natt drømte jeg at jeg var på et kjøpesenter og måtte tisse. Så var det to fellestoalett for damer, og 1 for menn. På de fellestoalettene var det bare 1 dostol, slik de bruker på gamlehjem, og et dusjhode over som man skulle bruke for at tisse rant ned i sluket. Og det gikk ikke an å låse døren, så alle kunne komme inn å se på at man satt naken på dostolen med dusjen over seg. Da jeg våknet måtte jeg sykt tisse også. Har litt angst for offentlige toalett.

Jeg drømte og at jeg kjøpte en sjokomelk og noe yougurter, og rett før jeg skulle betale så hadde noen stjålet alt untatt sjokomelken til 10kr. Så spurte jeg om jeg likevel måtte betale, da jeg ikke hadde trukket kortet enda. Da jeg valgte å ikke gjøre det kom securitas etter meg og det var slik jeg endte opp på doen. Er skikkelig pysete av meg og tør ikke stå opp for meg selv, haha. Merkes i drømmene mine.

Anonymkode: 9b4a5...fb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte for ikke lenge siden at mamma og meg skulle til Mexico på Tracy Chapman-konsert, men siden moren min har flyskrekk så skulle vi kjøre dit. Men først måtte vi innom Husfliden å kjøpe garn.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte at jeg hadde fått jobb hos Apple. Og i drømmen var dette i New York, og det var mange 100000 epletrær, men i stedet for epler var det iPhone’s, iPod’s, iPad’s og det luktet epler. Akkurat som DKNY, Be Delicious Lukter. Det er var inni en høy skyscraper, på utsiden så du trær oppover i alle etasjene, og når du kom inn og sto i midten og titta opp var det masse trær så langt opp øyekunne se. Og jeg skjønte ikke helt vitsen med dette, og syns de burde lagd pengetrær i stedet. Men jeg kunne ta så mange gadgets jeg ville, det var bare å forsyne seg. 

Det er så rart, og jeg har drømt dette mange uker etter hverandre. 

Anonymkode: 9d6e1...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje mer ett mareritt. 

Drømte at jeg og ett par til løp på en myr. Plutselig datt vi oppi en Myrdam. Der ble vi liggende i mange år. Jeg prøvde å komme meg opp flere ganger, men det var skumle monstre som dytta meg ned igjen. 

Det var en ekkel drøm 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den villeste drømmen tror jeg mannen min hadde... han drømte at han var på jakt og møtte på en bjørn. Bjørnen gikk til angrep og han sloss for livet med bamse brakar......vel, i realiteten så lå han og og sloss med meg! Han begynte seriøst å ha en real brytekamp i søvne, jeg våknet opp og bare 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Hadde ein draum som traumatiserte meg litt i natt. Eg og mamma gjekk rundt eit vatn og det var vinter. Plutseleg gjekk ho ut på isen og fall rett gjennom. Eg hylskreik og hoppa uti det grønne vatnet. Det var sinnsjukt djupt og eg kunne sjå botnen. Så såg eg mamma som var bevisstlaus/død. Eg fekk tak i ho, men vakna før eg fekk komt meg opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde den villeste drøm hvor jeg måtte løpe for livet fordi jeg var jaget av personer ikledd svarte klær slik at man ikke kunne se hvem det var, måtte gjemme meg rundt om i hagen vår og jeg løp som en gal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Har utrolig mange rare drømmer. Det ligger i familien. Jeg drømte at min avdøde mor kjørte en Volvo i natt. Men det var ingenting likt en Volvo,men mer et romskip :-D min avdøde tante skulle holde foredrag for viktige personer,og jeg oppdaget plutselig da vi var framme at jeg hadde bart (!) og masse kviser! Lette etter et baderom hvor jeg kunne fikse meg,men hver gang jeg kom til en dør med sliltet " bad " så løftet grunnen seg og gulvet fløy høyt opp! Alt var sånn høyteknologi som jeg ikke skjønte noe som helst av. Ja,jeg lurer også på hva som skjer når vi drømmer så merkelige drømmer. Er veldig fascinert av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte for ikke lenge siden at jeg hadde en gassbeholder med propan som jeg ikke klarte å stenge av. Uansett hvor hardt jeg prøvde å skru igjen beholderen, lakk det ut gass, og jeg kjente lukta av gassen.

Da jeg våknet luktet det fortsatt gass, men den gassen hadde jeg produsert helt selv... :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Søsteren min skal til utlandet å gifte seg i dag, så jeg drømte om henne.

Om alle dyrene hun er glad i og at jeg var på restaurant med de dyrene. Så måtte jeg gå fra dem, for min søster kom å hentet meg i bilen sin...:alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...