Gå til innhold

Voldtekter av barn utført av muslimer dysses ned av norske medier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når man ikke er villige til å ta tak i helt reelle problemer med kvinnesynet til visse innvandrergrupper som fører til grusomme overgrep og voldtekter av småjenter, så er man selv en del av problemet.

Det ER forskjell på kvinnesyn i verden. Menn som kommer fra land hvor jentene pakkes inn og halshugges dersom de har sex før ekteskap mens mennene sprader rundt i helt vestlige klær på jakt etter sex vil selvsagt være mer tilbøyelige til å begå overgrep mot de som blir sett på som "vantro horer uten ære". Dette er jo menn som ALDRI ville akseptert at noen kom med så mye som en kommentar til deres innpakkede søstre.

Det er helt på trynet at et klaps på rumpa i et skuespillermiljø får mer oppmerksomhet i mediene enn groteske voldtekter av småjenter på busser, bibliotek og skolegårder.

Anonymkode: 18e29...1c5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Mari Y skrev:

'muslimer gjør sånt'. Når man skriver slike ting, må man også regne med motsvar. 

Akkurat det kan jeg være enig med deg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Mari Y said:

Nettopp. Og det er en av grunnene til at det er så vanskelig å snakke om dette. Fordi konklusjonen blir fort muslimer voldtar= muslimer er dårlige mennesker. Dessuten er det ille, men lets not kid ourselves. Det skjer også i den katolske kirken. Det er egentlig feil å fremstille det som et 'muslimsk' fenomen. Det forekommer i kristne miljøer, det forekommer i muslimske miljøer. Et slikt begrep får det til å høres ut som at det er spesielt muslimsk. Det blir helt på jordet. Overgrep skjer i alle typer familier, det kommer man ikke unna.  

Kan du lage en tråd om den katolske kirken som er ekstremt marginal i Norge og i Sverige i annen tråd så vi kan diskutere validiteten og omfanget om pedofili der. Dette er helt klart et Islamsk og muslimsk problem å si se over der og vi er like ille hjelper ikke.

Om du sammenligner dette så ligger bevis byrden på deg og du må vise dette er sant og et problem innenfor den samme kategorien. Får som vanlig så sammenligner du epler og pærer.       

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo Katolske prester og deres forhold til korgutter noe som jamt er fremme i media, både på nyheter og som mer eller mindre gode vitser i div humor programmer, senest i helgen var det både snakk om telttur, overnatting i sovepose, katolske prester og korgutter i et humorprogram, der de kom til å nevne disse prestene og korguttene, Det blir ikke dysset ned på samme måte 

Endret av Apis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Kan du lage en tråd om den katolske kirken som er ekstremt marginal i Norge og i Sverige i annen tråd så vi kan diskutere validiteten og omfanget om pedofili der. Dette er helt klart et Islamsk og muslimsk problem å si se over der og vi er like ille hjelper ikke.

Om du sammenligner dette så ligger bevis byrden på deg og du må vise dette er sant og et problem innenfor den samme kategorien. Får som vanlig så sammenligner du epler og pærer.       

Hvorfor i all verden skulle jeg måtte lage en tråd om det? 

 

Bevis og bevis. Det er ikke en del av poenget. Poenget er at jeg ser hva hensikten er med å opprette slike tråder. Det er ikke for å snakke om overgrep mot barn, men for å sutre over utledninger og 'de fæle muslimene'. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Jolene skrev:

Hvor har jeg sagt at dette gjelder alle på verdensbasis? Derimot ER det alarmerende når en i utgangspunktet minioritet blir en majoritet hva kriminelle handlinger angår i feks Norge.

Du fremstiller det nesten som det er det du mener når du skriver på den måten du gjør

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Apis skrev:

Nå er jo Katolske prester og deres forhold til korgutter noe som jamt er fremme i media, både på nyheter og som mer eller mindre gode vitser i div humor programmer, senest i helgen var det både snakk om telttur, overnatting i sovepose, katolske prester og korgutter i et humorprogram, der de kom til å nevne disse prestene og korguttene, Det blir ikke dysset ned på samme måte 

Nei, men samtidig er det forskjell på å ta tak i disse tingene for å belyse problemet og det å gjøre det for å spre fordommer og fremmedfrykt 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man ikke er villige til å ta tak i helt reelle problemer med kvinnesynet til visse innvandrergrupper som fører til grusomme overgrep og voldtekter av småjenter, så er man selv en del av problemet.

Det ER forskjell på kvinnesyn i verden. Menn som kommer fra land hvor jentene pakkes inn og halshugges dersom de har sex før ekteskap mens mennene sprader rundt i helt vestlige klær på jakt etter sex vil selvsagt være mer tilbøyelige til å begå overgrep mot de som blir sett på som "vantro horer uten ære". Dette er jo menn som ALDRI ville akseptert at noen kom med så mye som en kommentar til deres innpakkede søstre.

Det er helt på trynet at et klaps på rumpa i et skuespillermiljø får mer oppmerksomhet i mediene enn groteske voldtekter av småjenter på busser, bibliotek og skolegårder.

Anonymkode: 18e29...1c5

Men det er også de som belyser dette med helt andre hensikter enn fokus på overgrep. HRS har fått mye kritikk nettopp for Hege Storhaug lot seg intervjue av Peder Fjordman. Hadde man bare latt det være med å ta tak i problemet så hadde det vært greit. Problemet er dog at det er det enkelte som dessverre ikke gjør, og de er egentlig like mye problemet oppe i det hele som de som evt skulle forsøke å dysse dette ned. De har jo en helt annen agenda enn å forebygge mot barn i utgangspunktet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man skal snakke om noe man gjør for enhver pris så er det å ignorere at forskjellige grupper oppfører seg forskjellig. Det blir i dette tilfellet svindyrt både i penger og ødelagte liv.

Anonymkode: ea093...b9b

Det er forskjell på å stigmatisere for enhver pris og å belyse et problem. Man ser lett at det er mye negativt fokus på innvandrere her inne, og mye fokus som er ensidig og lite objektiv. Det er ganske dumt at så mange bare må fokusere på det negative og aldri ser at mange av de som kommer hit også tar med seg mye positivt. Faktisk, mange av de jeg kjenner som er minnst Negative til innvandrere er folk som selv har mange venner med innvandrerbakgrunn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Mari Y skrev:

Som jeg sa(og nå gjentar jeg meg for endte gang): 

Majoriteten av kriminelle i Oslo er innvandrere. 

Det betyr ikke: At majoriteten av innvandrere er kriminelle. Det betyr at majoriteten av kriminelle er innvandrere, men de utgjør ikke majoriteten av innvandrere. De utgjør majoriteten av kriminelle miljøer i Oslo, ved siden av innvandrere som ikke gjør det. 

Jaha. Ja det var bra. For det hadde jo egentlig vært veldig trist om alle innvandrere var kriminelle. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Mari Y said:

Hvorfor i all verden skulle jeg måtte lage en tråd om det? 

 

Bevis og bevis. Det er ikke en del av poenget. Poenget er at jeg ser hva hensikten er med å opprette slike tråder. Det er ikke for å snakke om overgrep mot barn, men for å sutre over utledninger og 'de fæle muslimene'. 

Fordi det har ingen relevans til det tråden omhandler om. Du sammenligner en potet med en jordbær. Om du ønsker å snakke om dette så lag en tråd og kom med argumenter eller kommentar til artikler som du snakker om. Hvorfor sier jeg dette til deg fordi at hver enste gang så kommer du med "se over der" og "vi er like ille" med de mest utrolige sameningene som du greier å koke opp, isteden for å snakke om det tråden handler om. 

Nei, disse muslimene har ekstreme holdinger til norske personer, i Norge i 2011 så var det 9 til 10 ganger mer sannsynlig at en person av ikke norsk opprinnelse grov voldtekt av en norsk kvinne i Oslo. I Sverige så er overfall voldtekter omtrent 19 ganger mer enn svenske personer. La meg si det i klar tekst så du forstår dette:    Det er 1300%-1500% mer sannsynlig at en immigrant voldtar en kvinne enn en svensk person gjør det i Sverige. Dette er en minoritet som er mellom 8-13% av svensk befolking som begår 90% av voldtekter av en demografi bestående av etniske Afrikanere og etniske personer ifra Mellom Østen.

 

 

Forstår du at dette er et problem? Hvorfor tror du at jeg er skeptisk til islam og muslimer? Skal vi bare feie dette under et teppe? Kan dette være en holding til denne kulturen at kvinner som meg og deg er urene siden vi ikke er muslimer? Skjønner du at vi har et alvorlig problem? 

Jeg har ingen problemer med Thailendinger, kinesere og tyskere, jeg jobber faktisk hver dag med dem. Jeg anser også at 40% av muslimer i Norge har holdinger som er i tråd med våre holdinger. Jeg har store tvil om du faktisk har truffet muslimer som er konservativ som marionetten er i Norge.                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, RoH said:

Jaha. Ja det var bra. For det hadde jo egentlig vært veldig trist om alle innvandrere var kriminelle. 

Jeg skjønner ikke hvordan du tenker? Muslimer er ikke offer i dette, tar du å antar at alle muslimer er offer i Norge som blir plaget av høyreekstreme grupper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Mari Y said:

Nei, men samtidig er det forskjell på å ta tak i disse tingene for å belyse problemet og det å gjøre det for å spre fordommer og fremmedfrykt 

Hva tror du som skjer om denne krisen som folk har ikke rørt i med en ild tang i frykt for å bli kalt en rasist og miste jobben sin, ikke blir løst? Du sier fordommer og fremmedfrykt, men 1400 barn i rotherham sier deg imot.    

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, RoH skrev:

Jaha. Ja det var bra. For det hadde jo egentlig vært veldig trist om alle innvandrere var kriminelle. 

Nettopp. Men det er de heldigvis ikke. 

Uheldigvis kanskje for de som vil ha en syndebukk, men heldigvis ikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Hva tror du som skjer om denne krisen som folk har ikke rørt i med en ild tang i frykt for å bli kalt en rasist og miste jobben sin, ikke blir løst? Du sier fordommer og fremmedfrykt, men 1400 barn i rotherham sier deg imot.    

Det er forskjell på og å addressere barnemishandling til og med i innvandrermiljøer, og å bevisst gjøre det på en måte som fremmer et ensidig negativt bilde av en hel gruppe mennesker. Ikke det samme 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Fordi det har ingen relevans til det tråden omhandler om. Du sammenligner en potet med en jordbær. Om du ønsker å snakke om dette så lag en tråd og kom med argumenter eller kommentar til artikler som du snakker om. Hvorfor sier jeg dette til deg fordi at hver enste gang så kommer du med "se over der" og "vi er like ille" med de mest utrolige sameningene som du greier å koke opp, isteden for å snakke om det tråden handler om. 

Nei, disse muslimene har ekstreme holdinger til norske personer, i Norge i 2011 så var det 9 til 10 ganger mer sannsynlig at en person av ikke norsk opprinnelse grov voldtekt av en norsk kvinne i Oslo. I Sverige så er overfall voldtekter omtrent 19 ganger mer enn svenske personer. La meg si det i klar tekst så du forstår dette:    Det er 1300%-1500% mer sannsynlig at en immigrant voldtar en kvinne enn en svensk person gjør det i Sverige. Dette er en minoritet som er mellom 8-13% av svensk befolking som begår 90% av voldtekter av en demografi bestående av etniske Afrikanere og etniske personer ifra Mellom Østen.

 

 

Forstår du at dette er et problem? Hvorfor tror du at jeg er skeptisk til islam og muslimer? Skal vi bare feie dette under et teppe? Kan dette være en holding til denne kulturen at kvinner som meg og deg er urene siden vi ikke er muslimer? Skjønner du at vi har et alvorlig problem? 

Jeg har ingen problemer med Thailendinger, kinesere og tyskere, jeg jobber faktisk hver dag med dem. Jeg anser også at 40% av muslimer i Norge har holdinger som er i tråd med våre holdinger. Jeg har store tvil om du faktisk har truffet muslimer som er konservativ som marionetten er i Norge.                   

Det har jo en relevans at folk bruker dette som at dette er særskilt 'muslimsk'. Det blir som å kalle det spesielt 'jødisk' eller spesielt 'kristent'. Man fremstiller det som at dette er et spesielt problem med muslimer eller innvandrere. Som om dette ikke var et problem over hele verden 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så var det disse skylappene da dere. 

Anonymkode: 4dbeb...bda

For noen ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange, mer liberale muslimer sier selv at svært mange muslimer er aggressive, har dårlige holdninger til vesten generelt og kvinner spesielt, og er i ferd med å endre syn til et langt mer radikalt islam. Dette er et stort problem, og noe vi må ta på det dypeste alvor. Man finner ikke tilsvarende problemstillinger innenfor andre innvandrergrupper. Så får det heller være at vi tråkker på et par såre muslimtær og et par dumsnille og engstelige politikertær dersom (forhåpentligvis når) vi stiller klarere krav om tilpasning til disse menneskene. Tilpass deg og godta et vestlig levesett eller åk ut!

Anonymkode: 6931e...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...