Gå til innhold

Jeg liker ikke å klemme andre mennesker annet enn de som er nære meg, sjefen mener jeg er er en kald person.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke ikke glad i å klemme andre mennesker annet enn barna mine og eventuelt partner. Sjefen min sa i dag at jeg er en veldig kald person:( Jeg ble veldig såret og gråter faktisk nå. Tok meg veldig nær av det da sannheten er at jeg er veldig sart og følsom, men jeg liker ikke å vise følelser ovenfor andre jeg ikke har veldig nær. Er jeg hårsår som reagerer på å få en sånn slengbemerkning?? Er stadig utsagn fra henne som sårer meg, men jeg viser det ikke. Jeg er av den oppfatning av at henne derimot er en kald person sim snakker slik til andre og hun er veldig kynisk og tenker kun panser selv og bedriften, og aldri tar menneskelige hensyn ift oss ansatte.

Anonymkode: 9c646...bee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det var ganske frekt av henne og komme med en slik beskrivelse av deg uten at du hadde spurt om hennes mening.  

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et usedvanlig korttenkt utsagn av sjefen din. For det første tviler jeg på at du er det, for det andre har hun ingenting med å si slike ting til en ansatt, uansett om hun mener det eller ikke. Fryktelig uprofesjonelt og uklokt, og det burde en leder forstå.

Anonymkode: 648ef...f8a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke ikke glad i å klemme andre mennesker annet enn barna mine og eventuelt partner. Sjefen min sa i dag at jeg er en veldig kald person:( Jeg ble veldig såret og gråter faktisk nå. Tok meg veldig nær av det da sannheten er at jeg er veldig sart og følsom, men jeg liker ikke å vise følelser ovenfor andre jeg ikke har veldig nær. Er jeg hårsår som reagerer på å få en sånn slengbemerkning?? Er stadig utsagn fra henne som sårer meg, men jeg viser det ikke. Jeg er av den oppfatning av at henne derimot er en kald person sim snakker slik til andre og hun er veldig kynisk og tenker kun panser selv og bedriften, og aldri tar menneskelige hensyn ift oss ansatte.

Anonymkode: 9c646...bee

Lurer litt på hvorfor du syns hun gikk langt over streken mens du selv kommer med en verre beskrivelse av henne. 🤔 Litt dobbeltmoralsk?

Anonymkode: abf3d...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer litt på hvorfor du syns hun gikk langt over streken mens du selv kommer med en verre beskrivelse av henne. 🤔 Litt dobbeltmoralsk?

Anonymkode: abf3d...68e

En kan jo si akkurat det samme om dette innlegget. Et kaldt innlegg til en person som er langt nede, såret og gråter. Litt dobbeltmoralskt?

Anonymkode: e1072...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer litt på hvorfor du syns hun gikk langt over streken mens du selv kommer med en verre beskrivelse av henne. 🤔 Litt dobbeltmoralsk?

Anonymkode: abf3d...68e

Vel nå er jeg anonym på et forum og jeg er såpass sosialt oppegående at jeg ikke ytrer negative tolkninger eller meninger om andre mennesker hverken direkte til dem eller om dem til andre, jeg ønsker ikke å såre noen. TS

Anonymkode: 9c646...bee

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer litt på hvorfor du syns hun gikk langt over streken mens du selv kommer med en verre beskrivelse av henne. 🤔 Litt dobbeltmoralsk?

Anonymkode: abf3d...68e

En sjef som sier slikt til sine ansatte MÅ jo være en kald person som ikke bryr som om følelsene til den ansatte. Det er jo opplagt. En sjef gjør bare ikke slikt! Synes ikke TS er dobbel moralsk. Slik jeg oppfatter det, så har heller ikke TS fortalt sjefen hva hun synes om henne. Hun bare delte sin mening til oss. 

Anonymkode: 44396...6ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klemmer heller ikke andre enn mannen og to av mine venninder + mamma. 

Anonymkode: 335e1...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2017 den 20.38, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke ikke glad i å klemme andre mennesker annet enn barna mine og eventuelt partner. Sjefen min sa i dag at jeg er en veldig kald person:( Jeg ble veldig såret og gråter faktisk nå. Tok meg veldig nær av det da sannheten er at jeg er veldig sart og følsom, men jeg liker ikke å vise følelser ovenfor andre jeg ikke har veldig nær. Er jeg hårsår som reagerer på å få en sånn slengbemerkning?? Er stadig utsagn fra henne som sårer meg, men jeg viser det ikke. Jeg er av den oppfatning av at henne derimot er en kald person sim snakker slik til andre og hun er veldig kynisk og tenker kun panser selv og bedriften, og aldri tar menneskelige hensyn ift oss ansatte.

Anonymkode: 9c646...bee

Veldig ufint og uprofesjonelt å si til deg!! 😳😮😱😖

Hun kan umulig være spesielt smart.

Anonymkode: 76b67...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2017 den 20.46, AnonymBruker skrev:

Lurer litt på hvorfor du syns hun gikk langt over streken mens du selv kommer med en verre beskrivelse av henne. 🤔 Litt dobbeltmoralsk?

Anonymkode: abf3d...68e

Det er stor forskjell på hva man sier til folk og hva man tenker om folk. De fleste oppegående mennesker vet det, selv om det har gått deg hus forbi.

Ts, sjefen din er ett hespetre. Jeg liker heller ikke å bli klemt av folk jeg ikke er trygge på og som jeg er i en nær relasjon til. For det første er det uhygienisk og for det andre så føles det ut som om de invaderer intimsonen min. Det gjør oss ikke kalde på noen måte. Men for noen er det vanskelig å forstå at man har forskjellige intimsoner. 

Anonymkode: 4da3c...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig ting å si fra en sjef:sjokkbla:!

Skal man gå rundt å klemme kollegaer og sjefer nå plutselig? 

Anonymkode: 77507...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Du skal bare ikke bry deg, folk er forskjellige hvorfor pokker skal man gå rundt å klemme på alle!?! 

Det er nok heller sjefen din som er kald, siden hun slenger ut med slikt.

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...