Gå til innhold

Julehilsen til kontakter i jobben


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg sitter i en jobb hvor jeg har ca 50 bedrifter jeg har kontakt med via kontaktperson. Jeg er avhengig av god relasjon for å få gjort jobben, men det er ikke noe budsjett for kundepleie. De andre på jobb sender jule-e-post, men jeg lurte på å sende et julebrev eller kort i stedet. Er det for personlig service / kleint dersom det ikke følger med sjokolade, kaker og lignende? Jeg legger selv mer merke til det som kommer i posten enn e-post med generelle nyhetsbrev og lignende.

Anonymkode: 1fdb6...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Julebrev tror jeg fort kan bli litt «kleint», men julekort er da alltid hyggelig. Kort vi mottar op jobben min blir satt frem på en hylle så alle kan kikke :) 

husk at det blir noen kroner i porto for 50 kort+konvolutt da. Blir fort 500-1000kr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send julekort, ikke brev. Men det blir nok litt kostbart med 50 julekort og porto. Men du kan jo bestille på nett å få ferdig trykket opp med den teksten du ønsker, da får du sikkert også litt kvantumsrabatt vil jeg tro. 

Blir det for dyrt, så er det jo flott med hyggelig julehilsen på e-post også! 

Anonymkode: 426b0...19e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går julekortene fra bedrifter i posten, de kastes av sekretæren og ingen får sett de (ingen er heller interessert)

Anonymkode: ab26c...d9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...