Gå til innhold

Resultater


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hallo :-)

j25, ca 50kg 

Har tidligere hatt både beinhinnebetennelse og senebetennelse i bein og armer pga. Overtrening når jeg var i tenårene og måtte legge trening på hylla i mange år før jeg ble kvitt det. Kan sies at jeg drev med både dans, jogging og skulle delta på bikinifitness når jeg var 19-20 år. 

Begynte å trene i februar i år igjen, og har bare fokusert på mobilitet i muskler frem til august. I august begynte jeg å legge på vekt og bygge muskler i tillegg til at jeg begynte å jogge ca 10 km i uken(ikke sammenhengende).

Nå har da trent ca 3-5 ganger i uken siden september og begynner å bli utolmodig etter resultater..!

Jeg er jo slank, men lårene har sklidd litt ut etterhvert som jeg har både blitt eldre og mer utrent. Jeg da såkalte "ridebukselår", ikke sånn super ille men likevel. Vil dette forsvinne etterhvert som jeg fortsetter treninger? Har mye fokus på lår og rumpe i programmet, i tillegg til overkropp. 

Nå skal det sies at jeg har skader i begge knærne som gjør knebøy med heavy vekt vond og ubehagelig, trener derfor bulgarsk utfall med mindre vekt og bruker legpress maskin, i tillegg til donkeykick med vekt, hipthrust og knebøy med maks 20 kg i tilleg til stang(totalt 40kg da).

Vil jeg kunne se resultater med disse øvelsene på lårene og rumpa?

Anonymkode: d4b4c...114

Innlegget er ryddet for kombinasjon av vekt og høyde.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...