Gå til innhold

Få seg kjæreste når man er syk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei 19 år gammel jente som sliter veldig med psykosomatiske lidelser. Depresjon, angst, utmattelse, kvalme, svimmelhet, smerter, ekstrem søvnighet. Dette har vart i flere år. Jeg er ikke i jobb eller skole, går på AAP. Jeg er for det meste hjemme om dagene. Går i terapi. Er det sannsynlig at noen vil være kjæresten min? Jeg har en ganske likende personlighet, jeg er smart, har humor og får ofte høre at jeg er pen. Men jeg er redd for at sykdommen min vil overskygge alt dette i andres øyne. Tror dere noen vil ha en kjæreste som meg?

Anonymkode: 5a856...85f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er sannsynlig :) Du er i din beste alder, og sier du har en personlighet som mange liker, og da skal ikke sykdomstilværelsen din være til noe særlig hinder :) Såklart vil du ikke være like aktuell for en mann som vil gå på fjelltur hver helg eller ha med dama si på treningssenter 5 ganger i uka, men de aller fleste vil bare ha noen å slappe av med og dele armkrok og seng med så du har gode sjanser, ikke vær redd for det :)

Anonymkode: efb67...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig vil du treffe noen. :) Bare ikke ta til takke med noen fordi du er syk, du fortjener det beste.:smilyblomst:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vil tro det er noen der ute for deg også. Spesielt om du jobber med problemene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuuusen takk alle sammen, dere gir meg håp! :) 

Det er bare så vanskelig når jeg ser hva mine jevnaldrende driver med om dagene. De har så innholdsrike liv sammenlignet med meg. Så jeg er redd for at de eneste som vil være med meg er latsabber. Men greia er at jeg har motivasjon til å gjøre så mye. Jeg har masse ambisjoner, så jeg trenger noen som på sikt vil hjelpe meg i den riktige retningen. 

Anonymkode: 5a856...85f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...