Gå til innhold

Hvor stor sexlyst har dere menn? Eller deres mannfolk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis vi nå setter en normal at å ville ha sex 4 ganger i uka var helt normal sexlyst. Og over det var stor sexlyst. Og under lav sexlyst. Hvor på skalaen ligger du som mann, eller mennene til dere damer?

Anonymkode: 4234d...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboer har lav sexlyst. Han klarer seg med sex en gang i uka, gjør han heller ikke noe hvis vi ikke har sex på to uker. 

Anonymkode: f7a57...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det avhenger av så mangt. Men jeg kunne gjerne hatt noen runder hver eneste dag. Problemet er at det er heller få kvinner som har lyst så ofte. De fleste nøyer seg med en-to ganger i uken. 

Anonymkode: d0357...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både kjæresten og jeg har høy sexlyst, har gjerne sex hver dag, og av og til flere ganger daglig også. Nå har vi ikke barn eller noe, da.

Anonymkode: a36bf...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under/normal er det vanlige for oss begge.

Men så har vi perioder hvor vi er som nyforelskede igjen og knuller som kaniner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er det normalt å ha sex hver dag. Med sex 2x per dag merker jeg at lysten synker litt. Etter 3x blir jeg mer uinteressert i en fjerde runde.

(Dette er forresten noe jeg kommuniserer ganske tidlig til potensielle kjærester. Mye lavere sexlyst er diskvalifiserende)

Endret av Epictetus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fast følge, men i perioder med tilgang kan jeg fint ønske og klare en runde i døgnet. Mer enn nok restitusjon det. 

Det var en gang jeg kunne gyve løs på runde 2 og 3 etter en pustepause, men den tiden er over. Nå blir jeg helt utladet av å komme 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Langt over. Foretrekker to-tre ganger dagen.

Katten liker det ofte. En løve gjør det i snitt 3000 ganger i løpetiden.  Varighet hver gang 1.5 sekund. Samlet tid 4500 sekund. Altså 1 time og 15 minutt. 

Anonymkode: 53f05...90a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Katten liker det ofte. En løve gjør det i snitt 3000 ganger i løpetiden.  Varighet hver gang 1.5 sekund. Samlet tid 4500 sekund. Altså 1 time og 15 minutt. 

Anonymkode: 53f05...90a

Jeg holder minst tolv sekund!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Jeg holder minst tolv sekund!

Så bra. Men du gjør det ikke 3000 ganger på en uke? 

Anonymkode: 53f05...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stempelet kjøres igang i ventilen helst 3 til 4 ganger i uka. Er en 500cc som liker langturer slik at motoren blir skikkelig varm sånn at en får blåst av litt energi. Opplevelsene kommer og går underveis og etter turen sitter varmen i lenge. Da er det godt å smøre alle deler og ta vare på den så den er klar for ny langtur i morgen eller over i morgen.

Anonymkode: 53f05...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har veldig stor lyst, og kunne hatt sex flere ganger om dagen hver eneste dag. Jeg har gjennomsnittlig lyst og synes tre-fire ganger i uken er rikelig :P det er litt irriterende at han kommer snikende med ståkuken uansett hvor trøtt jeg er, hvor opptatt jeg er og hvor lite lyst jeg har - men jeg tar det utelukkende positivt at han har sååå lyst på meg selv etter 5 år som samboere :):) det synes jeg er veldig gøy. 

Så, han «får» ikke sex hver gang han vil - men han kommer som regel. Enten at han runker å jeg hjelper til, eller jeg runker han, suger han eller noe. Alt etter hvor trøtt jeg er og hvor lite lyst jeg har :P 

Anonymkode: e56bc...539

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst på sex 1 gang i uka, men runker i snitt 2 ganger per dag.

Anonymkode: fcd32...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjæresten har veldig lyst, gjerne flere ganger om dagen. Det er viktig for meg, har vært i forhold før hvor jeg var den med mest libido, og det var frustrerende. Jeg har i grunn bare fått mer og mer sexlyst med åra, og jeg kan umulig se for meg et forhold med noen som nøyer seg med en gang i uka. Sex er viktig for meg. :mynona:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...