Gå til innhold

Snakke i tlf etter et par meldinger??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare lurer på om det er meg, eller om det er vanlig når man kommer i kontakt med noen via sosiale media. Altså, fikk en match med en fyr på en nettdating side idag, skriver et par meldinger frem og tilbake og han lurer så på om han kunne ringe meg etter 2- 3 meld? Er det vanlig?🤤Sa at jeg var litt opptatt, men kanskje senere. Så etter en time kom det en melding med et spørsmålstegn? Da var det igjen et spørsmål om å ringes. Synes det er litt creepy jeg😐Er det ikke normalt og meldes litt noen dager og bli litt kjent på den måten først?🙈Han virket forøvrig sur når jeg sa at det fortsatt ikke passet og ringes😂😂

Anonymkode: cba83...933

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke bare deg. Jeg ville nektet å sitte i telefon etter bare et par meldinger. Jeg kan riktignok ikke fordra telefonering heller da, men så tidlig ville vært uaktuelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Cata skrev:

Det er ikke bare deg. Jeg ville nektet å sitte i telefon etter bare et par meldinger. Jeg kan riktignok ikke fordra telefonering heller da, men så tidlig ville vært uaktuelt.

Ja! Hva skal man liksom snakke om da? "Ehh", "hmm", "jaså?".. kleint🙈

TS

Anonymkode: cba83...933

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja! Hva skal man liksom snakke om da? "Ehh", "hmm", "jaså?".. kleint🙈

TS

Anonymkode: cba83...933

Nemlig. Først finne ut om man kanskje har noe å snakke om i det hele tatt. Så kan man avansere til snakking. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er jo veldig flinke på å holde samtalen i gang, og generelt er mange flinkere på å uttrykke seg via tale enn tekst. 
Det er lettere å merke kjemien med noen over tlf enn tekst. Så raskt er kanskje ikke spesielt vanlig, men jeg ville ikke tenkt det var så merkelig, men derimot sier det mye om han når han sender spørsmålstegn som masing, og blir sur når du sier at det ikke passer. Det er merkeligere, og et varseltegn for meg! 

Anonymkode: fbe5b...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja! Hva skal man liksom snakke om da? "Ehh", "hmm", "jaså?".. kleint🙈

TS

Anonymkode: cba83...933

 

1 hour ago, Cata said:

Det er ikke bare deg. Jeg ville nektet å sitte i telefon etter bare et par meldinger. Jeg kan riktignok ikke fordra telefonering heller da, men så tidlig ville vært uaktuelt.

Shit, nå følte jeg meg gammel! Hva tror dere man gjorde før sosiale medier ble poppis? Eller før intrenett? Eller før mobiltelefoner ble allemannseie? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyggelig det vel. Er mye koseligere å snakke med noen enn å sitte å knotte på tlf. 

Anonymkode: b6929...4ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Miklo Velka skrev:

 

Shit, nå følte jeg meg gammel! Hva tror dere man gjorde før sosiale medier ble poppis? Eller før intrenett? Eller før mobiltelefoner ble allemannseie? :laugh:

Tja, for det meste traff man vel gutter/menn ute på byen, aktiviteter, studier eller gjennom venner og så begynte man å gjøre ting sammen. Tror ikke man satt fast i telefonen og snakket med dem i det vide og brede. Av naturlige grunner kunne man ikke møte dem på datingsider, så både meldinger og mobilsamtaler utgikk av repertoiret. (Jeg ER gammel - oppvokst før mobilen ble født, så jeg burde vite det sikkert. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...