Gå til innhold

Kvinne snart 25 - aldri hatt forhold eller sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange ulike mennesker vi kan ha sex med. Og de aller fleste av desse klarer vi å få barn med. 

Et forhold er ikke målet med livet. Lykke er målet med livet. Og for å oppnå dette må Ts finne en partner som på et absolutt minimum ikke gjør livskvaliteten hennes dårligere. Og aller helst gjør den bedre. 

Problemet til «kravstore» kvinner er ikke at de er kresne. Det er ganske enkelt at de har høy livskvalitet fra før av, som single. Og da er mengden partnere som ikke vil sette ned livskvaliteten snevert.

Mennesker som alt har dårlig livskvalitet derimot kan kanskje oppleve at livet blir bedre selv med en utro, voldelig slask. Som tilfellet er med endel damer som gifter seg med norske menn utelukkende for å komme til Norge. Derfor finner noen seg partner etter partner mens andre må lete en stund. Det er som ved huskjøp: er du villig til å bo i ei rønne så er kjøpet enkelt, vil du ha noe nytt og fancy tar ting tid.

Anonymkode: a13e8...cb8

Takk for dette svaret! Ja, jeg føler rett og slett at livskvaliteten min hadde blitt dratt ned av de fleste menn. De fleste er ikke spennende, morsomme eller kjekke. Og jeg hater virkelig å være sosial (generelt sett) med folk jeg ikke klaffer med. Så å faktisk være kjæreste med en person som jeg ikke synes er interessant virker som tortur! Være sammen hver dag og være intime (fysisk og emosjonelt) og så er det i beste fall bare "greit nok". Tror du den rette dukker opp til slutt? Jeg har blitt betatt et par ganger men omstendighetene har vært feil så har ikke blitt avvist heller. Men det skal SÅ mye til. 

Anonymkode: 610be...a30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde vært sprøtt dersom du genuint hadde forsøkt å finne deg noen, men ikke hadde klart det. Skaff deg Tinder, og gå på dates!

Anonymkode: d91cf...a5e

Så du anbefaler henne Tinder, sånn at hun blir utnyttet av slemme mannfolk som bare er ute etter å pøke? Nei ass, det er et særdeles dårlig råd. Dessuten er menn på Tinder umoralske og har dårlige verdier. De er garantert utro og full av kjønnssykdommer. Dra heller på en gruppetur til utlandet (evt her i Norge) ts. Til og med puber, fotballkamper og sånn eer bedre steder å møte menn på enn Tinder. 

Anonymkode: c26d4...0c7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, kubrak skrev:

du har begynt å få en mindre munn? Oi, ja men da er alt håp ute. Menn foretrekker vanligvis en kjeft på størrelse med et haigap , jo større jo bedre. 

:fnise:

Anonymkode: 310e3...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er kanskje aseksuell?

Anonymkode: 7943b...d8c

Nei, har faktisk en helt syk seksualdrift. Onanerer flere ganger daglig. Men jeg klarer ikke ha sex med en mann jeg ikke tenner på og det er umulig å tvinge seg til å like gjennomsnittsmannen. 

Anonymkode: 610be...a30

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg føler rett og slett at livskvaliteten min hadde blitt dratt ned av de fleste menn. De fleste er ikke spennende, morsomme eller kjekke. Og jeg hater virkelig å være sosial (generelt sett) med folk jeg ikke klaffer med.

Anonymkode: 610be...a30

Her er vi ved problemets kjerne, tror jeg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, AnonymBruker said:

Så du anbefaler henne Tinder, sånn at hun blir utnyttet av slemme mannfolk som bare er ute etter å pøke? Nei ass, det er et særdeles dårlig råd. Dessuten er menn på Tinder umoralske og har dårlige verdier. De er garantert utro og full av kjønnssykdommer. Dra heller på en gruppetur til utlandet (evt her i Norge) ts. Til og med puber, fotballkamper og sånn eer bedre steder å møte menn på enn Tinder. 

Anonymkode: c26d4...0c7

Nei, nå må du gi deg her. Jeg kjenner mange som har funnet kjæresten sin på Tinder! Å date via Tinder er nærmest normen i dag. 

Anonymkode: d91cf...a5e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har møtt EN mann der alt stemte men dessverre var han professoren min så jeg fikk ikke gjort noe med det. Men han hadde utseendet og personligheten, iallefall hva man kan få av inntrykk fra samtaler, veiledning osv. Blikket vårt smeltet sammen og jeg vet han følte noe også.

Anonymkode: 610be...a30

 

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, har faktisk en helt syk seksualdrift. Onanerer flere ganger daglig.

Anonymkode: 610be...a30

Er det professoren du fantaserer om da? Hvor mye eldre er han, og er han gift og har barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, aldri hatt sex eller forhold. Er jeg dømt til å bli alene? Kan nevne at jeg (som alle kvinner) får blunk og sjekkes opp her og der men møter egentlig aldri noen det klaffer med selvom de ønsker mer. Har heller aldri "datet" gjennom tinder osv. Vil møte noen på gamlemåten og bli kjent på en naturlig måte. Er dette sprøtt?

Anonymkode: 610be...a30

Nei, du er faktisk unik, og en veldig fin person som ikke ligger rundt med hvem som helst. Det kaller jeg en sterk karakter med høy integritet. Heldig den mannen som får deg som ektefelle når den dagen kommer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det er kvinner som tenker slik. Det er kvinner som oppfatter det som en status at han har ligget med mange. Vi menn er på omvendt måte, vi oppfatter det som gull at hun har spart seg.

Anonymkode: d0c67...6f9

Snakk for deg selv.. 

Anonymkode: 90f80...cdd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Snakk for deg selv.. 

Anonymkode: 90f80...cdd

Nei, det gjelder så godt som alle menn. Det er veldig få menn som ønsker seg en dame som har ligget med halve byen. For det betyr som regel at hun bare oppfatter en som en i rekken, heller enn å oppfatte en som en unik person.

Anonymkode: d0c67...6f9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke ts. Men å være kvinne er jo et problem. Vi eldes så grusomt fort når det først starter og mennene på vår alder begynner å se på de som er 5-10 år yngre. Jeg har begynt å få søkk under øynene og litt mindre munn (kan kanskje skyldes konstant tristhet). Men jeg tør ikke håpe på for mye ang drømmemannen. Det dumme er at jeg ikke liker noen som er 10 år eldre.. De føles for gamle. 

Anonymkode: 6d710...663

Jeg ser fortsatt ung ut og har ingen tegn på rynker. Flere har trodd jeg var rundt 21. Har gode gener da, hele familien ser yngre ut enn de er og foreldrene mine har få rynker til å være så gamle i forhold til andre på deres alder. Kanskje du er sliten om dagen? Jeg derimot liker menn som er noen år eldre enn meg så gjerne for meg med en som er 30-35. Er du kresen på utseende? Jeg er som sagt helt låst om han ikke er høy og mørk. Dessverre.

Ts 

Anonymkode: 610be...a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, nå må du gi deg her. Jeg kjenner mange som har funnet kjæresten sin på Tinder! Å date via Tinder er nærmest normen i dag. 

Anonymkode: d91cf...a5e

Og de mannfolka er nok utro og bare ute etter å lure damer. Garantert. Jeg vet om damer som har møtt menn via Tinder, blitt samboere og utsatt for mange syke ting. Endt opp med kjønnssykdommer og masse dritt. Menn på Tinder fins ikke seriøse. De er garantert fortsatt på Tinder selv om de har fått seg kjæreste. Mange sneaky fuckers der med dårlig moral. 

Anonymkode: c26d4...0c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Horten Market skrev:

Kan dette være et resultat av urealistiske krav til en partner? Noen danner seg et idealbilde av hvordan en partner skal være, men denne finnes dessverre bare i fantasien. Folk flest som har friere krav har ikke noe problem med å finne seg en partner i løpet av noen måneder. Det er mange ulike mennesker vi kan passe sammen med.

Men jeg har vært betatt før, av professoren. Det lærte meg hvordan jeg vil det skal føles. Han var kjekk og vi hadde samme interesser, han var lett å snakke med og øyenkontakten vår bare slo gnister i alle kanter. Det var helt utrolig. Hvorfor skal jeg bare ta til takke med noe når jeg vet at jeg er istand til å bli gal av forelskelse? Jeg var helt ødelagt i lang tid over at jeg ikke kunne prøve meg på ham. 

Anonymkode: 610be...a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Og de mannfolka er nok utro og bare ute etter å lure damer. Garantert. Jeg vet om damer som har møtt menn via Tinder, blitt samboere og utsatt for mange syke ting. Endt opp med kjønnssykdommer og masse dritt. Menn på Tinder fins ikke seriøse. De er garantert fortsatt på Tinder selv om de har fått seg kjæreste. Mange sneaky fuckers der med dårlig moral. 

Anonymkode: c26d4...0c7

Er du samme personen som sitter i en annen tråd her og sier at venninnen din fikk en kjønnssykdom fra en hun møtte på Tinder? Menn på Tinder er akkurat like forskjellige som alle andre menn. At du sitter her og sier at "de mannfolka er nok utro" sier mer om deg enn om de som sitter på Tinder. En merker fort om matchen på Tinder bare er ute etter sex. Har du peiling på hvor mange som har en Tinder-konto, eller? Nei faen, disse uttalelsene fra deg blir bare for useriøse. 

Anonymkode: d91cf...a5e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du samme personen som sitter i en annen tråd her og sier at venninnen din fikk en kjønnssykdom fra en hun møtte på Tinder? Menn på Tinder er akkurat like forskjellige som alle andre menn. At du sitter her og sier at "de mannfolka er nok utro" sier mer om deg enn om de som sitter på Tinder. En merker fort om matchen på Tinder bare er ute etter sex. Har du peiling på hvor mange som har en Tinder-konto, eller? Nei faen, disse uttalelsene fra deg blir bare for useriøse. 

Anonymkode: d91cf...a5e

Jeg har rett. Kristendate.no er heller å anbefale, der finnes gode menn med sunne kristne verdier. Menn på Tinder vil bare tømme seg. 

Anonymkode: c26d4...0c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det gjelder så godt som alle menn. Det er veldig få menn som ønsker seg en dame som har ligget med halve byen. For det betyr som regel at hun bare oppfatter en som en i rekken, heller enn å oppfatte en som en unik person.

Anonymkode: d0c67...6f9

Tviler jeg på. En 25 eller 28-årig jomfru hadde nok ikke tiltrukket meg heller på den tiden de var i riktig aldersgruppe. Hadde nok trodd at det var ett eller annet muffens (type aseksuell, superkristen eller bare generelt sær), samt at jeg ikke hadde ønsket å drive en masse seksualopplæring. Heller 50 partnere enn 0 for å si det slik...

Anonymkode: 4eb10...350

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har rett. Kristendate.no er heller å anbefale, der finnes gode menn med sunne kristne verdier. Menn på Tinder vil bare tømme seg. 

Anonymkode: c26d4...0c7

Kristendate er sikkert ok for de som er kristne, for alle oss andre er det nok lite aktuelt ;) 

Anonymkode: 4eb10...350

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler jeg på. En 25 eller 28-årig jomfru hadde nok ikke tiltrukket meg heller på den tiden de var i riktig aldersgruppe. Hadde nok trodd at det var ett eller annet muffens (type aseksuell, superkristen eller bare generelt sær), samt at jeg ikke hadde ønsket å drive en masse seksualopplæring. Heller 50 partnere enn 0 for å si det slik...

Anonymkode: 4eb10...350

Hvor vanskelig kan det være å lære opp noen? Jeg har onanert siden jeg var 8-9 og ofte flere ganger om dagen. Jeg hadde gjort alt min drømmemann hadde bedt meg om (kanskje utenom anal) men suging, svelging, kanskjeeeee rimming også :P så lenge man har høy sexlyst så kommer det vel fort? Vet om mange kvinner på min alder som begynte å ha sex tidlig men egentlig ikke er så kåte og som aldri onanerer! De mennene de har ville jeg ikke hatt uansett hva!

Så er det virkelig bedre med noen med 50 partnere, lite selektive, kanskje kjønnssykdommer, sikkert dårlig selvtillit og med bekreftelsesbehov enn en som meg som er sykt kåt og hadde gjort alt du ønsket OG i tillegg hadde du vært en utvalgt, den eneste som hadde blitt akseptert av mange som har prøvd? 

Anonymkode: 610be...a30

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor vanskelig kan det være å lære opp noen? Jeg har onanert siden jeg var 8-9 og ofte flere ganger om dagen. Jeg hadde gjort alt min drømmemann hadde bedt meg om (kanskje utenom anal) men suging, svelging, kanskjeeeee rimming også :P så lenge man har høy sexlyst så kommer det vel fort? Vet om mange kvinner på min alder som begynte å ha sex tidlig men egentlig ikke er så kåte og som aldri onanerer! De mennene de har ville jeg ikke hatt uansett hva!

Så er det virkelig bedre med noen med 50 partnere, lite selektive, kanskje kjønnssykdommer, sikkert dårlig selvtillit og med bekreftelsesbehov enn en som meg som er sykt kåt og hadde gjort alt du ønsket OG i tillegg hadde du vært en utvalgt, den eneste som hadde blitt akseptert av mange som har prøvd? 

Anonymkode: 610be...a30

Dårlig selvtillit og stort bekreftelsesbehov betyr nok at hun hadde blitt selektert bort lenge før det kom så langt at det var aktuelt med sex ;) Kjønnssykdommer er heller ikke noe pluss akkurat, men det er jo bare å ligge unna ubeskyttet sex inntil begge har testet seg. 

Vi ser jo også stadig at de som bare har hatt én partner blir rastløse etterhvert og lurer mer og mer på hvordan det hadde vært å hatt sex med andre. Bedre med noen som har "rast" fra seg litt tenker jeg. 

Og det er nok svært, svært få¨av de som er jomfruer i den alderen som har svært høy sexdrift, du er nok unntaket her. 

Anonymkode: 4eb10...350

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...