Gå til innhold

Kvinne snart 25 - aldri hatt forhold eller sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, aldri hatt sex eller forhold. Er jeg dømt til å bli alene? Kan nevne at jeg (som alle kvinner) får blunk og sjekkes opp her og der men møter egentlig aldri noen det klaffer med selvom de ønsker mer. Har heller aldri "datet" gjennom tinder osv. Vil møte noen på gamlemåten og bli kjent på en naturlig måte. Er dette sprøtt?

Anonymkode: 610be...a30

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hadde vært sprøtt dersom du genuint hadde forsøkt å finne deg noen, men ikke hadde klart det. Skaff deg Tinder, og gå på dates!

Anonymkode: d91cf...a5e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 år gammel og aldri hatt sex? Nei, du er en diamant blant gråsteiner! Fantastisk! Alt for få damer sparer seg til den rette i dag. Jeg tror ikke du vil få noen problemer med å få deg mann når den dagen måtte komme.

Anonymkode: d0c67...6f9

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør lurt i å vente på den beste. Du er kvinne, så det er ingen fare for at du ender opp alene, det handler bare om hva du er villig til godta av kvalitet. Akkurat nå er du i din beste alder og bør ikke godta mindre enn det beste.

Anonymkode: d49df...224

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du gjør lurt i å vente på den beste. Du er kvinne, så det er ingen fare for at du ender opp alene, det handler bare om hva du er villig til godta av kvalitet. Akkurat nå er du i din beste alder og bør ikke godta mindre enn det beste.

Anonymkode: d49df...224

Jeg er ikke ts. Men å være kvinne er jo et problem. Vi eldes så grusomt fort når det først starter og mennene på vår alder begynner å se på de som er 5-10 år yngre. Jeg har begynt å få søkk under øynene og litt mindre munn (kan kanskje skyldes konstant tristhet). Men jeg tør ikke håpe på for mye ang drømmemannen. Det dumme er at jeg ikke liker noen som er 10 år eldre.. De føles for gamle. 

Anonymkode: 6d710...663

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer på at jeg ikke ventet på den rette. Har heldigvis ikke så mange partnere bak meg. Skulle ønske tallet var 0. 
Synes det er mer negativt å ha 10+ partnere, enn 0. Samme for menn og kvinner i mine øyne. Vil heller ha en mann med 0 partnere enn 20. 

Anonymkode: eef3f...f9d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dette være et resultat av urealistiske krav til en partner? Noen danner seg et idealbilde av hvordan en partner skal være, men denne finnes dessverre bare i fantasien. Folk flest som har friere krav har ikke noe problem med å finne seg en partner i løpet av noen måneder. Det er mange ulike mennesker vi kan passe sammen med.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, aldri hatt sex eller forhold. Er jeg dømt til å bli alene? Kan nevne at jeg (som alle kvinner) får blunk og sjekkes opp her og der men møter egentlig aldri noen det klaffer med selvom de ønsker mer. Har heller aldri "datet" gjennom tinder osv. Vil møte noen på gamlemåten og bli kjent på en naturlig måte. Er dette sprøtt?

Anonymkode: 610be...a30

Nei og nei.

Du kommer til å møte noen du også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, selvfølgelig trenger du ikke ende opp alene. Og det er heller ikke sprøtt. Men om du er interessert i å finne en mann det klaffer med kan det lønne seg å ta litt initiativ om du ikke gjør det.

Nå vet jeg ikke hvor lang tid du gir en mann før du finner ut at det ikke klaffer. Jeg så for meg en sånn pangforelskelse da jeg var yngre. Men det har jeg aldri opplevd, det har heller vært noe som har vokst frem over tid. Så jeg har i hvert fall lært at jeg må gi det mer tid enn jeg hadde forventet. Kanskje det er sånn for deg også? 

Anonymkode: a98ed...6d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig å date for å lære om seg selv, også lære å date. Du vil bli flinkere og mindre skjenert kansje når du har prøvd noen ganger. Så blir det lettere å se de tingene som er mest viktig for deg.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

25 år gammel og aldri hatt sex? Nei, du er en diamant blant gråsteiner! Fantastisk! Alt for få damer sparer seg til den rette i dag. Jeg tror ikke du vil få noen problemer med å få deg mann når den dagen måtte komme.

Anonymkode: d0c67...6f9

Synes du det er så positivt altså? Hvorfor? Vil ikke menn synes det er rart med en gammel jomfru?

Anonymkode: 610be...a30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes du det er så positivt altså? Hvorfor? Vil ikke menn synes det er rart med en gammel jomfru?

Anonymkode: 610be...a30

Nei. Det er kvinner som tenker slik. Det er kvinner som oppfatter det som en status at han har ligget med mange. Vi menn er på omvendt måte, vi oppfatter det som gull at hun har spart seg.

Anonymkode: d0c67...6f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Horten Market skrev:

Kan dette være et resultat av urealistiske krav til en partner? Noen danner seg et idealbilde av hvordan en partner skal være, men denne finnes dessverre bare i fantasien. Folk flest som har friere krav har ikke noe problem med å finne seg en partner i løpet av noen måneder. Det er mange ulike mennesker vi kan passe sammen med.

Urealistiske krav???? Jeg har opplevd forelskelse, men gikk ikke videre med dem fordi jeg var redd for å bli såret. Det er menn som er irriterende masete og, som jeg var redd for skulle bli intressert i meg, og jaggu begynner ikke disse å sende meldinger i ett kjør. Tar ikke hintet osv. Eller burde jeg gå for disse?  Siden de tydeligvis ikke er urealistiske.. 

Anonymkode: 6d710...663

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det er kvinner som tenker slik. Det er kvinner som oppfatter det som en status at han har ligget med mange. Vi menn er på omvendt måte, vi oppfatter det som gull at hun har spart seg.

Anonymkode: d0c67...6f9

Men jeg tror det kommer av at jeg er for kresen. Jeg må ha en høy, mørk og kjekk mann! Klarer ikke tenne på noe annet dessverre. Så må også personlighet matche. Jeg studerer også noe som fører til god lønn og status, så mannen blir kanskje redd om han er "dårligere" intellektuelt. 

Anonymkode: 610be...a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så må også personlighet matche.

Anonymkode: 610be...a30

Her er kjernen. Alt annet er irrelevant.

Anonymkode: d0c67...6f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

eg har begynt å få søkk under øynene og litt mindre munn (kan kanskje skyldes konstant tristhet).

du har begynt å få en mindre munn? Oi, ja men da er alt håp ute. Menn foretrekker vanligvis en kjeft på størrelse med et haigap , jo større jo bedre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her er kjernen. Alt annet er irrelevant.

Anonymkode: d0c67...6f9

Hvis personligheten matcher men ikke tiltrekningen så blir man jo bare venner. Jeg har møtt EN mann der alt stemte men dessverre var han professoren min så jeg fikk ikke gjort noe med det. Men han hadde utseendet og personligheten, iallefall hva man kan få av inntrykk fra samtaler, veiledning osv. Blikket vårt smeltet sammen og jeg vet han følte noe også. Hvorfor må det være så vanskelig å finne noen? :(  jeg vil ikke bruke tinder, det er useriøst og billig.

Anonymkode: 610be...a30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Horten Market skrev:

Kan dette være et resultat av urealistiske krav til en partner? Noen danner seg et idealbilde av hvordan en partner skal være, men denne finnes dessverre bare i fantasien. Folk flest som har friere krav har ikke noe problem med å finne seg en partner i løpet av noen måneder. Det er mange ulike mennesker vi kan passe sammen med.

Det er mange ulike mennesker vi kan ha sex med. Og de aller fleste av desse klarer vi å få barn med. 

Et forhold er ikke målet med livet. Lykke er målet med livet. Og for å oppnå dette må Ts finne en partner som på et absolutt minimum ikke gjør livskvaliteten hennes dårligere. Og aller helst gjør den bedre. 

Problemet til «kravstore» kvinner er ikke at de er kresne. Det er ganske enkelt at de har høy livskvalitet fra før av, som single. Og da er mengden partnere som ikke vil sette ned livskvaliteten snevert.

Mennesker som alt har dårlig livskvalitet derimot kan kanskje oppleve at livet blir bedre selv med en utro, voldelig slask. Som tilfellet er med endel damer som gifter seg med norske menn utelukkende for å komme til Norge. Derfor finner noen seg partner etter partner mens andre må lete en stund. Det er som ved huskjøp: er du villig til å bo i ei rønne så er kjøpet enkelt, vil du ha noe nytt og fancy tar ting tid.

Anonymkode: a13e8...cb8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...