Gå til innhold

Menn som spør om å få et kyss på første møte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en fyr for ikke så lenge siden.. Han spurte om han kunne få et kyss av meg, når vi var ved vannet og det var første gangen vi møttes.. 

 

Hva tenker dere om det? 

Trodde ikke det var normalt å spørre slikt og spesielt ikke første gang man møtes. 

Syntes det var kleint spørsmål når jeg satt der å tenkte liksom whaat.

Anonymkode: 4eaea...c65

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så sant kjemien er god på daten, så tror jeg det kan være smart å spørre om/gå for et lite kyss på første date. Ikke med en gang, men mot slutten av daten før en skilles. Da får en plantet tanken om at en liker den andre og nok vil møtes igjen, og en går ikke så usikker hjem.

At han spurte viser jo bare at han ikke ville gjøre det om du ikke ville, og trenger ikke være så kleint da det er første gang dere hadde vært intime.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er noe gale å kysse på første date om det føles riktig. Mannfolk som spør om de kan kysse deg er imidlertid skikkelig usexy. Just do it! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Eplemos skrev:

Syns ikke det er noe gale å kysse på første date om det føles riktig. Mannfolk som spør om de kan kysse deg er imidlertid skikkelig usexy. Just do it! 

Men vent nå litt ifølge kvinner er jo dette overgrep.

 

Anonymkode: abf53...8c8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

#metoo :grine:

Anonymkode: 9f8ec...3bb

Oops we have a sexual harrasser over here! Kun menn som ikke vil stå til ansvar for sine seksuelle trakasseringer, latterliggjør metoo kampanjen.  Er forresten heller ingenting ts har skrevet om at hun syntes dette var trakassering, hun bare spurte om det var normalt. Skaff deg litt manerer og samfunnsinnsikt så mora di kan bli stolt av deg du. 

Anonymkode: a4fca...a32

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest JudasPriest

Det er ikke noe regler. Man må gjøre det man selv føler er riktig. Har man lyst har man lov. Føler man ikke for det, gjør man det ikke. Man skal i hvert fall ikke tenke på hva andre måtte tenke om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men vent nå litt ifølge kvinner er jo dette overgrep.

 

Anonymkode: abf53...8c8

At du ikke eier sosial intelligens betyr ikke at det ikke finnes andre menn som har det. ;) Og det er disse mennene som lykkes her i livet. At du ikke har de kognitive evnene som trengs for å forstå når du bedriver overgrep og ikke, er ditt problem og noe du bør jobbe litt med...

Anonymkode: 18338...b11

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit å kysse på første date hvis det føles riktig, MEN det blir litt for kleint og "barnslig " å SPØR om å få et kyss. H*n må heller prøve å kysse deg og se hvordan responsen blir. Hvis man vil kysse tilbake så gjør man det, men hvis ikke så lener man seg vekk eller lar vær å kysse. Men tror folk er forskjellige når det kommer til det da. Noen vil sikkert at man skal spør, mens andre vil heller at man bare "go for it" liksom 

Anonymkode: e0985...9e7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er helt greit å kysse på første date hvis det føles riktig, MEN det blir litt for kleint og "barnslig " å SPØR om å få et kyss. H*n må heller prøve å kysse deg og se hvordan responsen blir. Hvis man vil kysse tilbake så gjør man det, men hvis ikke så lener man seg vekk eller lar vær å kysse. Men tror folk er forskjellige når det kommer til det da. Noen vil sikkert at man skal spør, mens andre vil heller at man bare "go for it" liksom 

Anonymkode: e0985...9e7

Nei, det er seksuell trakassering.

Anonymkode: f9fc6...d4b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Nei, det er seksuell trakassering.

Anonymkode: f9fc6...d4b

Nei. Det er bare kleint å spørre ihvertfall. Det ødelegger jo hele stemningen. Men som jeg sa, folk liker forskjellige ting ;) 

Anonymkode: e0985...9e7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2017 den 13.25, Eplemos skrev:

Syns ikke det er noe gale å kysse på første date om det føles riktig. Mannfolk som spør om de kan kysse deg er imidlertid skikkelig usexy. Just do it! 

det kan man jo ikke. da går jo hun bare hjem og sier hun er blitt seksuelt trakkasert

Anonymkode: 329bf...6ff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2017 den 13.29, AnonymBruker skrev:

#metoo :grine:

Anonymkode: 9f8ec...3bb

Hadde du turt å si dette til venner og familie også? Det er tydelig en type mennesker som latterliggjør denne kampanjen, og denne typen mennesker er ikke jeg spesielt begeistret for. 

Anonymkode: b4bd5...158

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.11.2017 den 17.32, AnonymBruker skrev:

 

Nei, det er seksuell trakassering.

Anonymkode: f9fc6...d4b

Du har tydelig mangel på sosiale ferdigheter. 

Anonymkode: b4bd5...158

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det kan man jo ikke. da går jo hun bare hjem og sier hun er blitt seksuelt trakkasert

Anonymkode: 329bf...6ff

 :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2017 den 17.19, AnonymBruker skrev:

At du ikke eier sosial intelligens betyr ikke at det ikke finnes andre menn som har det. ;) Og det er disse mennene som lykkes her i livet. At du ikke har de kognitive evnene som trengs for å forstå når du bedriver overgrep og ikke, er ditt problem og noe du bør jobbe litt med...

Anonymkode: 18338...b11

Typsisk kjerringsvar her på Kg, tror automatisk at han, eller hun ikke lykkes, og kommer med kvasse frekke setninger.

Anonymkode: a6243...85a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 18.11.2017 den 14.30, AnonymBruker skrev:

Kun menn som ikke vil stå til ansvar for sine seksuelle trakasseringer, latterliggjør metoo kampanjen.  

Anonymkode: a4fca...a32

Jeg er kvinne, og de siste dagene, hvis kjæresten min er litt mer fysisk nærgående enn jeg gidder akkurat for øyeblikket, sier jeg "hashtag me too". Og så fniser vi litt. :sjenert: 

Ellers er jeg litt enig med deg, altså. Så dette var bare en liten syndebekjennelse.

Anonymkode: 456d4...6d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

det kan man jo ikke. da går jo hun bare hjem og sier hun er blitt seksuelt trakkasert

Anonymkode: 329bf...6ff

Awwwww, look out, we have an unkissed bitter man over here! 

Bilderesultat for we have a badass over here

Anonymkode: a4fca...a32

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Awwwww, look out, we have an unkissed bitter man over here! 

Bilderesultat for we have a badass over here

Anonymkode: a4fca...a32

:ler::ler: 

Anonymkode: 18338...b11

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...