Gå til innhold

Virker ikke som han har noe spesielt med damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk kontakt med en fyr i slutten av juli. Det virker ikke som han har så mange damer etter seg men altså hva vet jeg? Han ser normal ut. Han er kanskje litt voldsom i språkbruket..

Jeg ble intressert i han av en merkelig grunn. Viste seg at han ikke var så intressert i noe seriøst (antar jeg), han kontakta meg liksom ikke så ofte, og var liksom kåt når han kontakta meg, virket det som da.. 

Broren hans er slutten av 20 årene og har aldri hørt eller sett han ha kjæreste. Derimot han har hatt et forhold, han begynner å gå opp i slutten av 20årene han også.. 

Jeg synes det er rart at ingen av de har hatt dame.. trodde de fleste fikk damer selv om de så helt normale ut?

Anonymkode: 8b7d4...f14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn som ikke har en masse damer etter seg er helt uinteressante for damer. Damer vil bare ha de menn som alle andre damer også vil ha. Det er derfor damer elsker menn som har ligget med en hel del, i mens omvendt... ikke så populært.

Anonymkode: b9141...cc5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Menn som ikke har en masse damer etter seg er helt uinteressante for damer. Damer vil bare ha de menn som alle andre damer også vil ha. Det er derfor damer elsker menn som har ligget med en hel del, i mens omvendt... ikke så populært.

Anonymkode: b9141...cc5

Det forklarer en hel del 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn som ikke har en masse damer etter seg er helt uinteressante for damer. Damer vil bare ha de menn som alle andre damer også vil ha. Det er derfor damer elsker menn som har ligget med en hel del, i mens omvendt... ikke så populært.

Anonymkode: b9141...cc5

Så det kan være grunner for at damene ikke flyr etter han? 

Anonymkode: 8b7d4...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DuVetHvem
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Så det kan være grunner for at damene ikke flyr etter han? 

Anonymkode: 8b7d4...f14

Ja, fordi andre ikke flyr etter han. Gruppe mentaliteten er sentral. Er han godkjent av en jente, så er han godkjent av alle. Derfor opplever menn i forhold mer oppmerksomhet enn når de er single. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Så det kan være grunner for at damene ikke flyr etter han? 

eller det kan være han ikke flyr etter damer. Du sier han viser laber interesse for deg, ikke sant? Innsats er første bud for å fikse seg dame

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, kubrak skrev:

eller det kan være han ikke flyr etter damer. Du sier han viser laber interesse for deg, ikke sant? Innsats er første bud for å fikse seg dame

Tror ikke han flyr så mye etter damer heller, og han viser ikke noe sånn særlig interesse for meg heller. Han gjør det i noen perioder bare.. Han som kontaktet meg da. Jeg vet ikke helt hva det er med denne mannen. 

Når han var på ferie snappet han meg hver eneste dag, hver gang han er hjemme så er han mindre sosial igjen. Han jobber jo en del men vet ikke om det er derfor.. 

Anonymkode: 8b7d4...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror ikke han flyr så mye etter damer heller, og han viser ikke noe sånn særlig interesse for meg heller. Han gjør det i noen perioder bare.. Han som kontaktet meg da. Jeg vet ikke helt hva det er med denne mannen. 

Når han var på ferie snappet han meg hver eneste dag, hver gang han er hjemme så er han mindre sosial igjen. Han jobber jo en del men vet ikke om det er derfor.. 

tar du noe kontakt med han da eller venter du på at han tar initiativet?

Selv er jeg veldig usosial på sosiale medier, bruker så og si aldri snapchat og ringer bare hvis jeg har noe konkret på hjertet. Jeg kan gjerne være på sett og vis interessert i ei dame, men bombarderer henne ikke med daglige meldinger av den grunn. 

At han bruker snapchat mer på ferie er vel så enkelt at det er mere å ta bilder av på ferie enn når man sitter foran tv-en i stua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn som ikke har en masse damer etter seg er helt uinteressante for damer. Damer vil bare ha de menn som alle andre damer også vil ha. Det er derfor damer elsker menn som har ligget med en hel del, i mens omvendt... ikke så populært.

Anonymkode: b9141...cc5

Jeg har aldri opplevd å bli betatt av mr populær eller sett andre damer prøve seg på opptatte menn. Siden fjortistiden 

Anonymkode: 85315...a7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være mange årsaker til at man ikke har hatt forhold, oftest fordi man ikke har funnet den rette enda, eller fordi man vil prioritere utdanning og jobb og å "finne seg sjæl" som singel før man blander noen andre permanent inn i livet sitt. Det trenger ikke være noe galt med å ikke ha hatt forhold, men om det er fordi de heller foretrekker å ligge rundt i hytt og pine og ikke klarer å holde seg lojal så er det jo et rødt flagg. 

Anonymkode: 9e27b...6d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...