Gå til innhold

Har du noen gang blitt spurt direkte av en fremmed om du ville knulle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja har opplevd det der en gang, og tenkte egentlig at det var like greit at han gikk rett på sak så ingen av oss kasta bort noe tid. Jeg sa selvsagt nei, men ga han props for å være ærlig med hva han ville i stedet for å spille snill og sympatisk og late som han ville bli kjent men egentlig gikk det jeg sa rett ut det andre øret før kvelden nærmer seg slutten og han DA spør, for da har jo jeg kasta bort tid med en som ikke bryr seg om meg, og han kasta bort tid med en som han ikke får fitte fra. Fair game, men ganske tragisk som person å bare dra ut på byen for ett mission liksom... 

Anonymkode: 45694...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har skjedd ett par ganger på SMS når jeg var yngre og noen få ganger på utesteder og slikt. Alltid vært nei eller null svar fra min side, får litt hakeslepp av sånt ;D

Men selvfølgelig lov å prøve seg, finnes nok mange som takler at folk er så direkte og er interessert i tilfeldig sex

Anonymkode: 5caf1...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Axl Rose said:

:hoho:hva feilte det han da:fnise:

Mulig han prøvde å såre han jeg gikk sammen med - hva vet jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har det, men kun når det er alkohol med i bildet. 

For min del er det like greit at de spør direkte, så kan jeg si nei. Bedre enn de som holder på med masse kurtisering, later som de er interessert og masse bullshit. 

Så jeg foretrekker at de er direkte. Det er ingenting å bli krenket over. Alle vet at folk er ute etter sex på byen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg visste hvem han var. Vi har en del felles kjente som sto og hørte at han spurte om vi skulle dra hjem til ham eller meg for å knulle. 

Jeg svarte: Hva jeg skal gjøre, har jeg ikke bestemt meg for enda. Hva du skal gjøre, driter jeg i.

Han ble selvsagt dritsur, og snakket ikke til meg på tre år. Før han plutselig en dag stilte samme spørsmålet på nytt... 

Jeg svarte: Har du glemt at vi ikke er på talefot?

Han: Vi trenger ikke å prate, kan jo bare knulle!

Jeg begynte å le, og siden har vi vært på talefot. Men vi har fremdeles ikke knullet. ;)

Anonymkode: ded7b...ecd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, fikk spørsmålet fra en via en datingside som jeg møtte. Han ble rasende da jeg sa nei. Har vært gjennom et helvete de siste årene pga han, siden han har sendt stygge meldinger, bedt meg ta selvmord etc. Pga dette har jeg heftig angst og tør nesten ikke gå ut. Redd for menn. Håper han fyren får kreft og dør, eller blir gruppevoldtatt av 10 somaliere. Kanskje slemt, men irriterer meg at mitt liv er ødelagt og han går fri der ute :( Jeg HATER han og ønsker han alt vondt. Hvorfor er norske menn så slemme når de blir avvist? Han burde jo heller brukt tid på å finne seg en som faktisk vil ligge med han, istedet for å bruke mange år på å fortelle meg at jeg er stygg og fortjener å dø.. fy faen som jeg hater han. 

Anonymkode: 295ac...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja og han siste var søren meg syyyykt deilig også! 🤩🤩🤩 

..ikke at jeg takket ja eller har hatt sex med en mann uten å kjenne han, men en slik fremgangsmåte kan nok funke på damer om fyren er deilig nok. 

Anonymkode: 278e0...5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang, men jeg var kåt som faen og han var kjekk så etter sjokket så trakk jeg på skuldrene og sa ok, og så dro vi hjem til han :fnise: Hyggelig var han og, så hører smått fra han i flekkene, enda det er en sånn 10 år siden.

Anonymkode: cadfe...bc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som vi kvinner bare blir skjørere og skjørere også..forstå det den som kan.

Anonymkode: ce6eb...6fe

Det værste er de som kler seg skikkelig sexy så blir de sur når menn ser på de. Creepy når fremmede spør rett ut om å ha sex med de, men at noen ser på de må de faen meg tåle eller så får de dekke seg til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en hore kom bort til meg i Stavanger og spurte rett ut om vi skulle knulle. Jeg svarte høflig nei takk. Ikke ble jeg krenket heller :) 

Anonymkode: 378c5...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...