Gå til innhold

Har du noen gang blitt spurt direkte av en fremmed om du ville knulle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dette vanlig? I går var jeg ute og snakket så vidt med en fyr, og etter kort tid spurte han rett ut om vi skulle dra hjem til han å pule.... Ble jo satt helt ut, og det var selvsagt helt uaktuelt. Jeg fikk bare sagt noe sånt som "Nei, tror ikke det nei....", og da bare sa han, og men måtte bare spørre fordi du er så sexy... Så ble det ikke mer prat, og han forsvant. (Det han ikke vet er at jeg ikke nødvendigvis er fremmed for et ONS, og han var attraktivt, så hvem vet hva som hadde skjedd om han ikke hadde vært så direkte......)

Er dette normalt? Jeg føler meg ikke personlig krenket egentlig, men kjente jo litt på at han så på meg som et stykke kjøtt. Er det over grensa, eller skal man godta sånne "ærlige spørsmål"? 

Anonymkode: 2936e...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nesten. Satt å pratet med ei dame på et utested. Så stirret hun plutselig dypt inn i øynene, tok hånda mi og reiste seg. 2 min etterpå tok jeg henne bakfra på parkeringsplassen. 

Anonymkode: d15f6...74e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt direkte nei, det ble jo pakket inn litt.

Enkelte har og brukt lang tid på å komme til poenget, og tror ei øl eller overflatisk pjatt skal øke lysten :P 

Jeg foretrekker direkte spørsmål, så slipper vi å kaste bort tiden til hverandre. Jeg kommer jo til å si nei, men synes direkte spørsmål er helt greit egentlig sålenge et neitakk respekteres. 

Anonymkode: a1cf4...775

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ganger. Ene gangen ei gammel kjerring (over 50) som var ei venninne av ei venn av ei venninne av meg. Han, vennen av min venninne, var litt opp i årene. Hun, venninnen av vennen av min venninne var også godt opp i årene. Jeg skulle kjøre de hjem. Hun var på meg og ville jeg skulle kysse henne, ble sur når jeg nektet. Visket til meg, skal vi knulle. Jeg smilte bare og lot som om ingenting. Sjarmerende dame. Hun var drita.

Andre gangen ei som jeg møtte ute, som jeg gikk sammen med hjem til henne. Hyggelig jente, søt, forsåvidt, men hun lirer ut av seg om jeg vil ha sex med henne. Nei, svarte jeg bare. Praten gikk løst etter det, men helt uaktuelt. Hørte ikke noe mer av henne etter den kvelden. Hun, derimot, var ikke full.

Anonymkode: 2edde...d2a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

Vanlig er det kanskje ikke, men har selv spurt jenter direkte og fått ja. Nå er ikke jeg på noen måte en vanlig mann, så min mening er kanskje ikke interessant i så måte.

Reaksjonene er alltid interessante. En jeg husker var ganske alvorlig før hun etter en kort tenkepause sa ja. En annen lo hysterisk (jeg hvisket det i øret hennes) og sa jeg var gal, men hun ble værende og ikke så lenge etter dro vi sammen. 

Men, de fleste av mine forførelser har hatt litt mer finesse og klasse enn et direkte spørsmål om sex. Det kan dog være forfriskende og spennende for begge parter, men det er klart at man sier ikke slikt til hvem som helst, så man føler seg frem i forhold til mottakeren.
:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke lov å stille slike spørsmål til kvinner, dette må da være sex-trakassering!!

#metoo

Anonymkode: 97f09...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja flere ganger, og har det stort sett vært en utlending på tbanen..

Anonymkode: 3b869...1ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, damer på utesteder gjør noen ganger det hvis de ikke har blitt sjekket opp selv i løpet av kvelden :)

Anonymkode: 1cdc9...304

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

De sier det ikke direkte, de lokker meg. Faen att damer skal ha så mye makt der:ninuskapus:Beste av alt var en gang jeg og ei dansa og hun gnir rumpa inntil meg. Ble sex på do etter det.

Men ei litt eldre i 40 åra kanskje sa en gang, lyst å knulle kjekken? Og kneip meg i skrittet. Hun var ikke bare litt dritings. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Axl Rose skrev:

De sier det ikke direkte, de lokker meg. Faen att damer skal ha så mye makt der:ninuskapus:Beste av alt var en gang jeg og ei dansa og hun gnir rumpa inntil meg. Ble sex på do etter det.

Men ei litt eldre i 40 åra kanskje sa en gang, lyst å knulle kjekken? Og kneip meg i skrittet. Hun var ikke bare litt dritings. 

Sånt må du jo anmelde. Gamle kjerringer som holder på slik...

Anonymkode: fbe5e...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Til alle menn, dere kan nyte når damene spør eller lokker dere, men aldri spør selv. Da blir dere automatisk creepy drittsekker som driver med sextrakassering. Kvinner tåler mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sånt må du jo anmelde. Gamle kjerringer som holder på slik...

Anonymkode: fbe5e...632

Nei var ikke noe å anmelde. Takler sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp på parkeringen utenfor KIWI mens jeg lastet inn handleposene i bagasjen på bilen. Og ja han var utlending dvs. somalier. Jeg gav han jævlig med kjeft. Det burde alle kvinner gjøre så kanskje det synker inn at her i vesten er ikke kvinner fritt vilt. 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men en fremmed fyr pekte en gang på meg og sa til kameraten "hu der ville jeg ikke knulla med naboens pikk". Og det var den gangen jeg var ung og søt. Forstå det den som kan... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daryl Dixon

Ble spurt av en mann en gang. Stod ved siden av meg i baren og ga meg en øl for så å spørre om han kunne bli med meg hjem og pule. Jeg er ikke homofil så takket nei til sex, men takk for øl, så gikk jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
12 minutter siden, T-Rex skrev:

Nei, men en fremmed fyr pekte en gang på meg og sa til kameraten "hu der ville jeg ikke knulla med naboens pikk". Og det var den gangen jeg var ung og søt. Forstå det den som kan... :vetikke:

:hoho:hva feilte det han da:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Axl Rose skrev:

Til alle menn, dere kan nyte når damene spør eller lokker dere, men aldri spør selv. Da blir dere automatisk creepy drittsekker som driver med sextrakassering. Kvinner tåler mindre.

Ser ut som vi kvinner bare blir skjørere og skjørere også..forstå det den som kan.

Anonymkode: ce6eb...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...