Gå til innhold

Shopping i Oslo sentrum


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! jeg har så lyst på nye klær, gjerne som er litt røffe ala Nu By Staff eller lignende, eller litt feminine. Har veldig mye hverdagsjeans og gensere, så jeg vil fornye meg litt. Noen tips til hvilke butikker jeg kan gå til, helst i Oslo Sentrum evt opp mot Frogner? helst med betjening som liker å hjelpe å finne antrekk, og som ikke overser en som ser helt hverdagslig ut :fnise: Jeg bor mitt i byen og er ikke så kjent, men kan alltids ta drosje dit jeg skal.

Anonymkode: 5fe33...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med Cathrine Hammel? Du sier ikke noe om pris, men siden du "alltids kan ta drosje dit" regner jeg med at det ikke har mye å si. Ellers er det jo alle kjedebutikkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er budsjettet? Kanskje hunkydory er noe for deg. De har det merket på høyer.

Anonymkode: 7d4d2...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en ide å nevne pris ja, helst ikke veldig dyrt, men kan godt koste mer enn H&M ol. Opp til rundt 700- 1000,- for en topp kan jeg betale, men ikke så mye mer enn det. Tenker at sånne litt små butikker rundt om kan ha det jeg leter etter, de pleier vel også å ha god service når man ønsker hjelp til å finne antrekk :)

Anonymkode: 5fe33...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...